IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-12-2006 20:31 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 20:31 schreef spectre het volgende:
Ik zet een tientje op die ouwe




Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 20:36 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 20:31 schreef Argus het volgende:
Ter info. Aangezien je nieuw bent, kan je je door de andere josti's laten beschelden en kwijlen op deze locatie

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2382379/5


Schelden oke. Kwijlen...........yuch.
Straks maken ze mijn gothickleding vies

Als ze willen rukken op mijn avatar, fine... hun toetsenbord en beeldscherm......be my guest


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-12-2006 20:40 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik denk dat ze die kleding wel eerst netjes uit willen trekken hoor


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 20:42 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 20:40 schreef Argus het volgende:
Ik denk dat ze die kleding wel eerst netjes uit willen trekken hoor


Hahahahahahaha..
Dan zullen ze toch echt eerst door mijn vriend heen moeten, waar mijn vriendin nog achter staat

Ik wens ze veel succes


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-12-2006 21:17 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Is ie weg???


Against God and Government


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 21:19 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:17 schreef Rotzak het volgende:
Is ie weg???


Is wie weg?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-12-2006 21:19 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Onslaught, de almachtige anti-religieuze krijger!!


Against God and Government


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-12-2006 21:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

CorpseQueen heeft het stokje overgenomen van Onslaught.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-12-2006 21:24 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Even terug lezen, ik snap er niks van


Against God and Government


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 21:28 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 20:25 schreef CorpseQueen het volgende:
Stukadoren staat inderdaad in de dikke Van Dale.
En geeft als eerste uitleg:

1) stuken, pleisteren


De dikke kent de woorden ´stucen´ en ´stuccen´ niet!

Het woord ´stuken´ daarentegen word heel mooi vertaald als: (een oppervlakte, ruimte) voorzien van een pleisterlaag => pleisteren


Dus misschien is het handig als mensen hier eerst zelf eens de dikke erbij pakken voordat ze tegen iemand beginnen over hun spelling


Pardon? Kun jij me nu uitleggen welke fout ik volgens jou gemaakt heb? Nee? Dat dacht ik.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 21:28 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:17 schreef Rotzak het volgende:
Is ie weg???



Nee, dit is het vriendinnetje van.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 21:28 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:20 schreef Lionheart het volgende:
CorpseQueen heeft het stokje overgenomen van Onslaught.


Huh?
Sorry hoor mag ik het misschien met iemand eens zijn???


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 21:30 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:28 schreef Nix het volgende:
Pardon? Kun jij me nu uitleggen welke fout ik volgens jou gemaakt heb? Nee? Dat dacht ik.


Ik had het over de personen die zeiden dat ´stuken´ zogenaamd nieuwe spelling was (wat dus gewoon een kloppend woord is) en de persoon die zei dat het dan nog altijd ´stuccen´was (wat dus niet klopt).

Ik d8 ik leg het gewoon ff uit wat ik heb gevonden, dat was geen persoonlijke aanval naar iets wat jij hebt gezegd, hoor.
Maar als jij je aangesproken voelt, be my guest.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 21:31 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:28 schreef Nix het volgende:
Nee, dit is het vriendinnetje van.


Ik ben niemands vriendinnetje hier, hoor.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 21:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:28 schreef CorpseQueen het volgende:
Huh?
Sorry hoor mag ik het misschien met iemand eens zijn???


Nee. Bek houden en in de rij aansluiten.

Nix heeft het woord.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 21:32 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:31 schreef Chelman het volgende:
Nee. Bek houden en in de rij aansluiten.

Nix heeft het woord.


Hahahahahahahahaha...........dat is proberen om iemand het recht op vrije meningsuiting te ontzeggen.
En ik geloof niet echt dat dat wettelijk gezien op prijs gesteld wordt...


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 21:33 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 20:14 schreef CorpseQueen het volgende:
Volgens mij staat Staphorst toch echt bekend als believersdome


Het feit dat ik er woon wil al zeggen dat een Staphorster niet synoniem is aan gelovig.

quote:
Als er zelfs tijdens de verkiezingen ophef over gemaakt wordt dat de vrouwen daar puur en alleen onder begeleiding van hun eigen kerel mogen stemmen, dan zal daar toch wel iets van waar zijn denk ik zo.


Meissie meissie toch. Dit is toch helemaal niet waar.

Ik weet wel wat je bedoelt, maar hoe jij het hier stelt klopt er geen ruk van. Jij bedoelt dat er in de statuten van de SGP (SGP is over het hele lang verspreid) staat dat vrouwen niet actief lid mogen zijn van de SGP. En dat de SGP vind dat je niet mag stemmen. Het feit dat de opkomst van de laatste verkiezingen 89% was, weten wij wel beter. Alles voor de stemmen.


quote:
Dus dan moet je ook niet raar opkijken als iemand Staphorst meteen in verband legt met gelovig zijn.....


Ik kijk al helemaal niet meer op van verkeerd geinformeerde mensen.

Je hebt toch wel geleerd van je vriendje dat je niet iets aan mag nemen dat geen feit is? Ok, geen vriendje, Onslaught dan. [/quote]



quote:
Je kan ook TE dom voor woorden reageren natuurlijk


Precies, dáár ben jij al een mooi voorbeeld van met deze post.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-12-2006 21:34]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-12-2006 21:34 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:32 schreef CorpseQueen het volgende:
Hahahahahahahahaha...........dat is proberen om iemand het recht op vrije meningsuiting te ontzeggen.
En ik geloof niet echt dat dat wettelijk gezien op prijs gesteld wordt...


Tjeetje.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 21:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:32 schreef CorpseQueen het volgende:
Hahahahahahahahaha...........dat is proberen om iemand het recht op vrije meningsuiting te ontzeggen.
En ik geloof niet echt dat dat wettelijk gezien op prijs gesteld wordt...



Euh...dit is een particuliere en besloten forum. Je hebt geen recht om hier te schrijven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 21:35 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:30 schreef CorpseQueen het volgende:
Ik had het over de personen die zeiden dat ´stuken´ zogenaamd nieuwe spelling was (wat dus gewoon een kloppend woord is) en de persoon die zei dat het dan nog altijd ´stuccen´was (wat dus niet klopt).

Ik d8 ik leg het gewoon ff uit wat ik heb gevonden, dat was geen persoonlijke aanval naar iets wat jij hebt gezegd, hoor.
Maar als jij je aangesproken voelt, be my guest.


Ik had het opgezocht en hier gepost. Je had het kunnen lezen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 21:35 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:31 schreef CorpseQueen het volgende:
Ik ben niemands vriendinnetje hier, hoor.



Ok.


Ik wel.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-12-2006 21:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:35 schreef Nix het volgende:
Ok.


Ik wel.


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-12-2006 21:39 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:37 schreef Slechtheid het volgende:




Ik ben íedereens vriendinnetje!


Haha, maar oké. Ik kijk morgen wel of er gereageerd is. Ik heb nu geen tijd. Zweeds, here I come!

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-12-2006 21:42]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 12-12-2006 21:41 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 0:03]


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 21:42 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 21:33 schreef Nix het volgende:
Het feit dat ik er woon wil al zeggen dat een Staphorster niet synoniem is aan gelovig.



Meissie meissie toch. Dit is toch helemaal niet waar.

Ik weet wel wat je bedoelt, maar hoe jij het hier stelt klopt er geen ruk van. Jij bedoelt dat er in de statuten van de SGP (SGP is over het hele lang verspreid) staat dat vrouwen niet actief lid mogen zijn van de SGP. En dat de SGP vind dat je niet mag stemmen. Het feit dat de opkomst van de laatste verkiezingen 89% was, weten wij wel beter. Alles voor de stemmen.




Ik kijk al helemaal niet meer op van verkeerd geinformeerde mensen.

Je hebt toch wel geleerd van je vriendje dat je niet iets aan mag nemen dat geen feit is? Ok, geen vriendje, Onslaught dan.





Precies, dáár ben jij al een mooi voorbeeld van met deze post.


En daarom stonden er foto´s in de krant van vrouwen uit Staphorst die onder begeleiding van hun man mochten stemmen.......right.
IK zeg niet dat het synoniem staat aan gelovig, ik zeg alleen dat je er niet raar van moeten opkijken dat als je uit een dorp komen dat bekend staat als ´zwarte kousencity´, er word gedacht dat je gelovig bent.
Gelieve mij dus geen woorden in de mond te leggen.
Als jij dat niet bent, prima.

En ´meisje´??? waar haal je het lef vandaan met je 19 jaar!!!

Het feit dat jij mij woorden in de mond wil leggen geeft alleen maar aan dat je zelf geen weet hebt van waar je het over hebt.
Leer lezen en denk na voordat je reageert.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen