IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 17-06-2006 19:13 by spectre Profiel van spectre

Of bannen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-06-2006 19:15 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

haha escalatie alom


Against God and Government


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 17-06-2006 19:36 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

wat een kansen missen die Ghanezen



Violent God
Usericon van Violent God
Posted 17-06-2006 20:11 by Violent God Profiel van Violent Godhttp://www.myspace.com/violentgod

Maar toch terecht gewonnen. Als die Tsjechen willen winnen door penalties af te dwingen met een paar schwalbes, mogen ze er van mij uit vliegen.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-06-2006 20:35 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 juni 2006 19:02 schreef ZelThoR het volgende:
Mwaaah, nice, weer 4 poenten voor de poel (van Portugal Iran).


Misschien een sensitivity training doen, een keer? Deescaleer-cursus? Leren van fouten uit het verleden seminar?

Nah, gewoon een flink koude pot bier delen! (met de verliezende partij, gnehehhe )


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-06-2006 20:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

hehe@ spectre

quote:
Op 17 juni 2006 20:35 schreef Lainedil het volgende:
Nah, gewoon een flink koude pot bier delen! (met de verliezende partij, gnehehhe )
Ik vind het prima! Beter dan dat ik mods zo moet zien 'gloaten' hier, daar zijn wij users juist voor

On topic: wat een bizarre uitslag met Tsjechie - Ghana! Helaas gemist, die wedstrijd


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-06-2006 20:56 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Klopt. Bijna net zo bizar als Polen, dat in de eerste... laat maar



Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-06-2006 20:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-06-2006 20:59 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Anyway, wat doet Italië? De tv staat te ver weg

[edit: aftrappen, denk ik zo, nevermind. Mijn windhoos klokje loopt 10 minuten voor ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-06-2006 21:00]


Bruce Banner


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-06-2006 21:48 by Mikeee Profiel van Mikeee

Partijtje van Italië/VS is tot nu toe errug vermakelijk. Eigendoel-schop Italië en 1x rood voor elke ploeg (dubbel en dwars verdiend in beide gevallen; bebloed gezicht en schop tegen de enkel). 10 tegen 10 nu verder

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 17-06-2006 21:49]



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-06-2006 21:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

hehe ja heerschpot
GO USA!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2006 21:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

tsss, die rooie kaart vr de VS is overdreven. Dat was wel rood, maar niemand geeft die. geel wat al genoeg, al was het dom


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-06-2006 22:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Mwoa, gestrekt been richting enkels is gewoon rood. Beide waren dus terecht.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 17-06-2006 22:02 by mardukfan Profiel van mardukfan

quote:
Op 17 juni 2006 21:59 schreef Hypnos het volgende:
tsss, die rooie kaart vr de VS is overdreven. Dat was wel rood, maar niemand geeft die. geel wat al genoeg, al was het dom


Geel genoeg?? Kom op man, dat was net zon actie als met die elleboog. Puur om de tegenstander uit te schakelen. Beide gevallen een terechte rode kaart. Dat de meeste scheidsrechters hem niet geven, is gewoon een teken van zwakte.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 17-06-2006 22:06 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

en toen waren er nog 9...



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2006 22:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wat een zwak Italië

USA verdiend 1 punt gehaald


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2006 23:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Oranje-fans in onderbroek gezet voor sponsor
Enkele duizenden supporters van het Nederlands elftal hebben de wedstrijd van vrijdag tegen Ivoorkust in hun onderbroek bekeken. Ze moesten van het Duitse organisatie-comité een leeuwenhose van bierbrouwerij Bavaria afstaan. Dit om sluikreclame tegen te gaan.

Sluikreclame
Bierbrouwer Budweiser is officieel sponsor van het evenement en wordt ten strengste beschermd. Bavaria, dat bij wijze van campagne de leeuwenhose op de markt heeft gebracht, wordt in de stadions niet geduld. Desondanks is de broek onder de Nederlandse fans uitgegroeid tot een hit. Ze werden voor de wedstrijd op meerdere plaatsen in het centrum van Stuttgart met honderden tegelijk uitgedeeld. "Er leek een duidelijk plan achter te zitten om op deze wijze sluikreclame te maken", zei Markus Siegler, directeur communicatie van de FIFA.

Op televisie
"Natuurlijk is het niet onze taak de toeschouwers te vertellen wat ze wel of niet mogen dragen", aldus Siegler. "Maar als een paar duizend mensen hetzelfde aan hebben en daarmee nadrukkelijk een product promoten, ligt de situatie anders. De teksten zouden ook duidelijk op televisie te zien zijn geweest. Wij hadden geen andere keus dan in te grijpen."

Vrouwen
Een woordvoerder van de Nederlandse bierbrouwer liet weten dat het bedrijf zich bij de FIFA heeft beklaagd. "We begrijpen dat de FIFA rekening houdt met zijn sponsoren, maar het is niet gepast de toeschouwers te vragen zich gedeeltelijk uit te kleden. Het gaat te ver mensen in hun ondergoed naar een wedstrijd te laten kijken." Naar verluidt mochten vrouwen de leeuwenhose aan houden.




signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-06-2006 23:01 by Heiden Profiel van Heiden

Amerika een gelijkspel tegen Spaghettistan? De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2006 23:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

met 9 amis tegen 10 tortellinis! Italië was onmenselijk zwak, beste feit was de elleboogslag die een bloedwonde veroorzaakte


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-06-2006 23:06 by Heiden Profiel van Heiden

Fak! Drie keer rood?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2006 23:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 17 juni 2006 23:06 schreef Heiden het volgende:
Fak! Drie keer rood?


jah
De veldslag tussen de Verenigde Staten en Italië heeft in Kaiserslautern geen winnaar opgeleverd. Tijdens het laatste fluitsignaal stonden er tien Italianen en negen Amerikanen op het veld. Op het scorebord stond 1-1. Na de twee uitsluitingen aan de kant van Team USA konden de Italianen niet doordrukken en knokten de VS zich naar een punt.

Italië leek Amerika in het begin te onderschatten, maar kwam na 22 minuten wel op voorsprong. Alberto Gilardino kopte een vrije trap van Andrea Pirlo, die hij zelf had versierd, tegen de touwen. Het feestje was van korte duur. Cristian Zaccardo wilde vijf minuten later een vrije trap van de VS met zijn linkerbeen wegschieten, maar raakte de bal compleet verkeerd en schoot van dichtbij in eigen goal.

Italië had moeite overeind te blijven en een de gefrustreerde Daniele De Rossi had daar een verkeerde oplossing voor bedacht. Hij vloerde een minuut na de 1-1 tegenstander Brian McBride met een harde elleboogstoot. De Uruguayaanse arbiter Jorge Larrionda zag het voorval en stuurde De Rossi met een directe rode kaart van het veld.

Daarmee was het aftellen begonnen. Pablo Mastroeni kreeg vlak voor rust dezelfde straf voor het van achteren neerhalen van Pirlo. Daarmee bewees hij zijn teamgenoten geen dienst, want de Amerikanen waren op dat moment op vechtlust sterker. Toen Eddie Pope even na de pauze met zijn tweede gele kaart van het veld moest, leken de rollen om te draaien.

Niets bleek echter minder waar. De VS knokten voor wat ze waard waren en hielden het hoofd boven water. Invaller DaMarcus Beasley scoorde zelfs nog, maar McBride stond hinderlijk buitenspel. Vervolgens zorgde Italië met een slotoffensief voor het nodige gevaar, maar keeper Kasey Keller hield zijn team tot het eind toe op de been. In Groep E ligt alles nog open en vallen de beslissingen tussen Italië, Amerika, Ghana en Tsjechië op de laatste speeldag.



signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-06-2006 23:11 by Heiden Profiel van Heiden

Verdomme, duidelijk de meest interessante pot tot nu toe en ik heb hem niet gezien.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2006 23:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

waarom heeft Ghana trouwens 0-2 gewonnen tegen Tsjechië???? niet gezien


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-06-2006 23:18 by Heiden Profiel van Heiden

Ik heb het halfjes gezien op de achtergrond, de eerste goal viel al in de derde minuut ofzo.
Ik geloof dat veel landen die denken dat ze helemaal top zijn de Afrikaanse landen zwaar onderschatten. Tsjechië is overigens ook gewoon top, ik denk dan ook dat arrogantie hun de spreekwoordelijke das heeft omgedaan.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-06-2006 23:51 by M. Profiel van M.

Hmmm, ik vind Togo en Angola van mindere kwaliteit hoor. Jammer dat Kameroen & Nigeria er niet bij zijn.

Nauwelijks wedstrijden gezien, jammer want het was een mooie voetbaldag! Studio Sportzomer was wel topkomedie vandaag dat wordt steeds beter heb ik het idee. Barend & Van Dorp eat your heart out!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen