IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-09-2005 21:27 by mental Profiel van mental

HOLLAND !!! HOLLAND !!!! AANNNVVVAALLLUUUHHHH!!!!!!! Verdomme !!!oh ja...woensdag pas weer. sorry hoor...liet me even gaan. is niet erg he ?


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-09-2005 8:34 by altx Profiel van altx

Vermoedelijke opstelling:

Van der Sar;
Lucius, Bouhlarouz, Bouma;
Sneijder, Maduro, Cocu, Van der Vaart;
Van Persie, Van Nistelrooij, Robben.

Aldus de Spits van vandaag.



Zou niet verkeerd zijn. Gelukkig maar 3 verdedigers, want alle coaches die 4 verdedigers opstellen tegen landen als Andorra moeten ze afschieten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2005 9:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 5 september 2005 21:27 schreef mental het volgende:
HOLLAND !!! HOLLAND !!!! AANNNVVVAALLLUUUHHHH!!!!!!! Verdomme !!!oh ja...woensdag pas weer. sorry hoor...liet me even gaan. is niet erg he ?

nee hoor, steek toch maar je oranje schmink--potje weer weg


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-09-2005 9:05 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Lucius! Daar issie weer!!


Dear dirty delightful old drunken old days


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-09-2005 12:09 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 6 september 2005 8:34 schreef altx het volgende:
Vermoedelijke opstelling:

Van der Sar;
Lucius, Bouhlarouz, Bouma;
Sneijder, Maduro, Cocu, Van der Vaart;
Van Persie, Van Nistelrooij, Robben.

Aldus de Spits van vandaag.



Stonden Van Persie en Robben niet andersom?



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-09-2005 12:11 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 september 2005 12:09 schreef Azagthoth het volgende:
Stonden Van Persie en Robben niet andersom?


Zou kunnen... Zijn in ieder geval allebei linkspoten.

Het stond niet duidelijk vermeld in het artikel en ik weet niet precies wat Van Basten deze keer weer bekokstoofd heeft...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 06-09-2005 12:13 by Arson Profiel van Arson

Robben zal ongetwijfeld vanaf rechts spelen... bij Chelsea komt ie ook regelmatig vanaf de rechterkant.


None of us are saints - Albert Fish


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-09-2005 12:25 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Hm... IK verwacht niet dat Snijder op rechtsmidden zal spelen. Van Persie en Robben zullen wel af en toe wisselen van positie, maar ik waarschijnlijk spelen ze standaard omgedraaid.

Moet natuurlijk minimaal 5-0 worden.



Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 06-09-2005 13:02 by Arson Profiel van Arson

dat het minimaal 5-0 moet worden zijn we het over eens, maar ik zie het er niet van komen. 3-0 zou al heel mooi zijn


None of us are saints - Albert Fish


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-09-2005 13:23 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Tsjah, weet je wat het probleem is, die ploegen gaan met ze allen voor het doel staan en hopen dan op een counter mogelijkheid, die altijd wel komt. Dat maakt het altijd bijzonder kut voetbal. Beetje tactiek zoals 010 dat hanteerde tegen Ajax

Meestal zie je ze dan ergens een kwartier in de 2e helft veel scoren, dan laat de conditie van de amateurtjes het wel aftweten. Zal dus wel weer een moeizaam begin worden.

Mocht Nederland snel scoren dan moeten ze wel komen, en dan zal het misschien wel een aardige inmakertje worden.



acid
Usericon van acid
Posted 06-09-2005 13:53 by acid Profiel van acid

Sneijder en van der Vaart, ongelofelijk dat zulke mensen in Oranje zitten. Wat een waardeloze kutspelers vind ik dat toch. Waar is Landzaat? OK, vorige wedstrijd speelde hij matig, maar tegen Duitsland vond ik het een van de betere spelers bijvoorbeeld. Maargoed, Bassie beslist.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-09-2005 14:17 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 september 2005 13:53 schreef acid het volgende:
Sneijder en van der Vaart, ongelofelijk dat zulke mensen in Oranje zitten. Wat een waardeloze kutspelers vind ik dat toch. (...)


Waarom? Het heeft er niet toevallig iets mee te maken dat de ene bij Ajax speelt en de andere gespeeld heeft, he?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-09-2005 14:21 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 september 2005 14:17 schreef altx het volgende:
Waarom? Het heeft er niet toevallig iets mee te maken dat de ene bij Ajax speelt en de andere gespeeld heeft, he?

Nee. Het zijn irritante aarsridders, dat zeker, maar ik vind een Sneijdert wel OK. Rafael van der Caravan heb ik wel mijn twijfels bij.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-09-2005 14:22 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Dat is grappig, ik heb dat precies andersom.



Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 06-09-2005 14:54 by Arson Profiel van Arson

Landzaat heeft een gele kaart staan, dus nemen ze geen risico... Van der Vaart en Sneijder zijn typische Ajakkes spelers, van die omhooggevallen zeikertjes had liever van Bommel gezien.


None of us are saints - Albert Fish


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-09-2005 14:59 by altx Profiel van altx

Laten we een spelletje doen...

Leg nu eens zonder de woorden Ajax en Ajacied te gebruiken uit waarom een speler als Van Bommel beter is dan een speler als Sneijder.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-09-2005 15:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 september 2005 14:59 schreef altx het volgende:
Laten we een spelletje doen...

Leg nu eens zonder de woorden Ajax en Ajacied te gebruiken uit waarom een speler als Van Bommel beter is dan een speler als Sneijder.


De reden dat van Bommel niet geselcteerd is. ligt niet in zijn voetbalkawliteiten verborgen.

Van Bommel is een speler die een hele elftal beter kan doen spelen en die echt een leidende positie in het veld kan bekleden. Hij kan zelf een actie maken maar heeft ook een goed inzicht om anderen in stelling te brengen. Daarin is hij veel beter dan een Wesley. Wesley kan het ook maar in mindere mate. Hij heeft ook een kleinere motiverendere factor op het elftal dan Van Bommel.


Oh...en Sneijder is een jood.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-09-2005 15:08 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 september 2005 15:03 schreef Chelman het volgende:
De reden dat van Bommel niet geselcteerd is. ligt niet in zijn voetbalkawliteiten verborgen.

Van Bommel is een speler die een hele elftal beter kan doen spelen en die echt een leidende positie in het veld kan bekleden. Hij kan zelf een actie maken maar heeft ook een goed inzicht om anderen in stelling te brengen. Daarin is hij veel beter dan een Wesley. Wesley kan het ook maar in mindere mate. Hij heeft ook een kleinere motiverendere factor op het elftal dan Van Bommel.


Oh...en Sneijder is een jood.


Van Bommel heeft idd meer opbouwende kwaliteiten, terwijl Sneijder meer een afmaker is (maar is ook niet verkeerd, een middenvelder die doelpunten maakt).

En idd, beiden laten (helaas) nog wel eens een steekje vallen.

Maar je weet wat ze zeggen: De coach van het winnende team heeft altijd gelijk...

Ik word persoonlijk zo nu en dan een beetje moe van die mensen die de hele tijd lopen te zeuren van Ajax dit, Ajax dat. Zie je mij in een discussie over het Nederlands elftal kankeren op Feyenoord en PSV?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-09-2005 15:11 by Chelman Profiel van Chelman

Nee. Want alleen 020 is kut.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


acid
Usericon van acid
Posted 06-09-2005 15:13 by acid Profiel van acid

Ik heb inderdaad een enorme hekel aan 020, maar los daarvan vind ik Sneijder en van der Vaart gewoon geen goede spelers. Tuurlijk, ze kunnen redelijk voetballen en hebben beide hun kwaliteiten (hoewel), maar ik vind ze niet in het huidige Ned. elftal passen. Overigens heb ik hetzelfde bij Bouma, die ik, als PSV-er zijnde, ook maar een zeer matige speler vind.

Maargoed, het grootste probleem met Sneijder vind ik dat hij enorm onregelmatig speelt (een beetje Lucius in het kwadraat zeg maar). Soms (zoals in Ajax - Brondby) kan hij een wedstrijd beslissen door het team te binden en zijn goede individuele actie, maar soms is het ook tien keer niets. Ja, wat moet ik vertellen over van der Vaart? Ik heb echt helemaal niets met die mediageile trut, en kan ook weinig over zijn kwaliteiten vertellen want die heeft hij niet. Wie ik heel graag op die positie in het Ned. elftal zou zien is Van Galen van AZ. Inderdaad een oude speler, maar hij heeft veel kwaliteiten, een briljante pass en ook een goede idividuele actie. Maarja, aan de andere kant riskeer je dan ook weer om na 20 min. spelen met 10 man te staan

[Dit bericht is gewijzigd door acid op 06-09-2005 15:13]


"Jullie stemmen Pechtold!!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-09-2005 15:24 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 september 2005 15:13 schreef acid het volgende:
Ik heb inderdaad een enorme hekel aan 020, maar los daarvan vind ik Sneijder en van der Vaart gewoon geen goede spelers. Tuurlijk, ze kunnen redelijk voetballen en hebben beide hun kwaliteiten (hoewel), maar ik vind ze niet in het huidige Ned. elftal passen. Overigens heb ik hetzelfde bij Bouma, die ik, als PSV-er zijnde, ook maar een zeer matige speler vind.

Maargoed, het grootste probleem met Sneijder vind ik dat hij enorm onregelmatig speelt (een beetje Lucius in het kwadraat zeg maar). Soms (zoals in Ajax - Brondby) kan hij een wedstrijd beslissen door het team te binden en zijn goede individuele actie, maar soms is het ook tien keer niets. Ja, wat moet ik vertellen over van der Vaart? Ik heb echt helemaal niets met die mediageile trut, en kan ook weinig over zijn kwaliteiten vertellen want die heeft hij niet. Wie ik heel graag op die positie in het Ned. elftal zou zien is Van Galen van AZ. Inderdaad een oude speler, maar hij heeft veel kwaliteiten, een briljante pass en ook een goede idividuele actie. Maarja, aan de andere kant riskeer je dan ook weer om na 20 min. spelen met 10 man te staan


Kijk, dan kan ik dan wel weer wat mee.

Tsja, elke speler heeft zijn plussen en minnen. Het is wat je zegt, Van Galen is een beetje *te* heetgebakerd en daarnaast is zijn conditie ook niet alles meer.

Maar wat je nu zegt van Sneijder, geldt in wezen ook voor Van Nistelrooy. Die is ook 80 minuten per wedstrijd afwezig, maar als-ie een keer aanwezig is, maakt-ie wel gelijk het beslissende doelpunt.

Was het maar zo dat we 11 spelers hadden die te allen tijde de volle 90 minuten 100% aanwezig waren...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


acid
Usericon van acid
Posted 06-09-2005 15:45 by acid Profiel van acid

Ja, die bestaan helaas niet of nauwelijks. Ik zou sowieso geen betere spits weten voor van Nistelrooy momenteel. Op zich is het nog wel een werkpaard als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld Makaay, die echt aangespeeld moet worden. Ja, van Hooijdonk vond ik altijd geweldig, maar die is te oud en geblesseerd nu.

Van Galen kan in principe wel een wedstrijd uitspelen, maar zijn conditie is niet optimaal meer inderdaad. Toch voor een minuut of 45 kan hij behoorlijk nuttig zijn. Verder vind ik het erg jammer dat van Bommel ook niet meespeelt. Van Bommel is in mijn ogen een van de beste Nederlandse middenvelders, die zich echt in kan zetten, een team met zich meetrekken en daarna ook nog kan scoren bijvoorbeeld. Tevens zeer geliefd bij Ajax en Feyenoordsupporters


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-09-2005 16:08 by Mark Profiel van Mark

Hij kan een team wel meetrekken, maar dan moet hij dat ook daadwerkelijk doen. Ik had begrepen dat de voornaamste kritiek van Van Basten was, dat Van Bommel zich niet genoeg manifesteerde en het team onvoldoende op sleeptouw neemt als het wat minder draait.

Het lijkt erop dat Van Basten het tonen van motivatie en een goede inzet in de aanloop naar het WK hoger aanslaat dan pure kwaliteit an sich, en dus wordt de voorkeur gegeven aan mindere spelers als Maduro en Heitinga die wel bereid zijn de stront uit hun tanga's te sjouwen (ook al presteren ze uiteindelijk misschien minder goed dan Van Bommel).

Ik vind het een aardig principe-standpunt; ik hoop alleen wel dat Van Basten voldoende realiteitszin heeft om te beseffen dat je een toernooi niet wint met inzet alleen. Dus hopelijk vanaf februari of zo
Van Bommel gewoon weer bij de selectie, in ieder geval op de bank.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-09-2005 16:16 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Vergeet ook niet de mogelijke return van oudgedienden als Davids en Stam.

Davids lijkt het weer goed te doen nu hij bij de Spurs zit, dus misschien komt hij weer in aanmerking voor de selectie.

Stam is natuurlijk wel een speculatief geval, zeker omdat hij allang afscheid heeft genomen, maar denk je eens een BETONNEN centrale verdediging in van Stam en Bouhlarouz

Dan een middenveld met Van Bommel en Davids (met Landzaat? Maduro? Sneijder?) en een aanval met de almachtige Robben, Kuijt en Ruudje.

En guess what: DOE BERGKAMP OOK MAAR TERUG!!

*stopt maar weer met dagdromen*


Dear dirty delightful old drunken old days


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 06-09-2005 16:54 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 6 september 2005 15:45 schreef acid het volgende:
Ja, die bestaan helaas niet of nauwelijks. Ik zou sowieso geen betere spits weten voor van Nistelrooy momenteel. Op zich is het nog wel een werkpaard als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld Makaay, die echt aangespeeld moet worden. Ja, van Hooijdonk vond ik altijd geweldig, maar die is te oud en geblesseerd nu.


Ik vind Makaay wel net zo goed als Van Nistelrooy en ik denk dat hij met de geniale impulsen van Van Galen achter zich iedere wedstrijd 1 of 2 zou moeten kunnen scoren... Maar Nederland speelt nou eenmaal zonder 'nummer 10', dus is dit gewoon niet aan de orde.

3-4-3 is trouwens niet per definitie aanvallender dan 4-3-3, omdat in een 4-3-3 systeem de 2 backs vrij veel opkomen en je in een 3-4-3 systeem vrij vaak ziet dat de 3 verdedigers achterin blijven hangen...


no text supplied


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen