IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-09-2005 0:30 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 september 2005 23:27 schreef M. het volgende:
Maar goed. Ik vond het Nederlands Elftal erg onprofessioneel vanavond, echt een kutavond. Wel goed dat ze voor elkaar opkomen enzo, maar zo'n elleboog uitdelen, daar ben je toch geen 34 voor geworden???



Tja, elleboog? Dat viel volgens mij wel mee. Hij ving hem gewoon op en haalde niet uit met zijn arm. Rood was wel erg overdreven.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-09-2005 2:15 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

mja eindelijk nog eens fijna match van de rode duivels , en ja het was maar san-marino


spanje en servië hebben gelijkgespeeld dus we maken plots weer een kans , btekent wel dat we met 3-0 moeten winnen van spanje


Faustian Spirit of the Earth


BartS
Usericon van BartS
Posted 08-09-2005 2:40 by BartS Profiel van BartS

Het commentaar van die verslaggever was af en toe echt te gaaf, hahaha. Heb me werkelijk kapot staan lachen om het commentaar en de wedstrijd zelf. Geniaal spel weer.

"Goh...ze hebben balbezit...OP NEDERLANDSE HELFT!!!!"
"Gehehe, die kan niet voetballen nee...O van der Vaart heeft hem alweer afgepakt."
"He, van der Vaart heeft een Andoreaan aan z'n fiets hangen!"


With new found hope, there still could be Victory...


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-09-2005 9:41 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Ik vond het commentaa van het stuk dat ik heb gezien juist slecht. Niet echt objectief, wat ik toch wel bij journalistiek vind horen. Oké, het is het Nederlands Elftal, maar iets minder Andorra afkraken mocht van mij wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 08-09-2005 9:41]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2005 10:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 september 2005 23:27 schreef M. het volgende:
D
En van Nistelrooy dan, eerst die penalty missen (SUKKEL!!!!) en na z'n goal dat "juichen".... triest, als je bedenkt dat Nederland de voetbalreus is en Andorra de dwerg. Dan laat je je echt kennen.


nee nee best M. nu vlieg je toch uit de bocht. ik weet niet of je het gezien hebt, maar nadat Van Nisterlrooy de penalty miste kwam die kutandorrees hem in zijn gezicht uitlachen. dat was een fractie heel duidelijk te zien. Van Nistelrooy had gewoon gelijk.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-09-2005 10:36 by altx Profiel van altx

quote:
Op 8 september 2005 10:30 schreef attila_de_hun het volgende:
nee nee best M. nu vlieg je toch uit de bocht. ik weet niet of je het gezien hebt, maar nadat Van Nisterlrooy de penalty miste kwam die kutandorrees hem in zijn gezicht uitlachen. dat was een fractie heel duidelijk te zien. Van Nistelrooy had gewoon gelijk.


* Gast van Andorra schopt Van der Vaart doormidden -> niks aan de hand
* Cocu geeft bodycheck (want het was niet eens een elleboog) aan gast van Andorra -> rode kaart
* Gast van Andorra schopt Van Nistelrooy van achteren -> niks aan de hand
* Gast van Andorra loopt Van Nistelrooy de hele tijd te sarren -> niks aan de hand
* Van Nistelrooy haalt op de enige juiste (sportieve) manier revanche, namelijk door te scoren, en laat dat even weten aan die irritante gast van Andorra -> gele kaart


Wat een ongelooflijke K-U-T scheidsrechter zeg.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-09-2005 10:38 by M. Profiel van M.

quote:
Op 8 september 2005 10:30 schreef attila_de_hun het volgende:
nee nee best M. nu vlieg je toch uit de bocht. ik weet niet of je het gezien hebt, maar nadat Van Nisterlrooy de penalty miste kwam die kutandorrees hem in zijn gezicht uitlachen. dat was een fractie heel duidelijk te zien. Van Nistelrooy had gewoon gelijk.

Nou, daar ben ik het niet mee eens. Als je op die manier je gram moet halen heb je nooit gelijk. Je moet je voeten laten spreken, en gewoon die penalty erin schieten natuurlijk.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-09-2005 10:39 by altx Profiel van altx

quote:
Op 8 september 2005 10:38 schreef M. het volgende:
Nou, daar ben ik het niet mee eens. Als je op die manier je gram moet halen heb je nooit gelijk. Je moet je voeten laten spreken, en gewoon die penalty erin schieten natuurlijk.


Dat deed-ie toch? Door de 4-0 te maken?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-09-2005 10:40 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 8 september 2005 10:38 schreef M. het volgende:
Nou, daar ben ik het niet mee eens. Als je op die manier je gram moet halen heb je nooit gelijk. Je moet je voeten laten spreken...


Idd hij had die gozer zijn pote motte breke!


Bazzio Attacks!!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-09-2005 13:11 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 8 september 2005 10:39 schreef altx het volgende:
Dat deed-ie toch? Door de 4-0 te maken?


Ja, maar om daarna die Andorese verdediger op te zoeken en terug te jouwen getuigde toch van een soort kinderachtig amateurisme dat ik bijna stuitend vond in een late 20-er die ook nog eens op het allerhoogste niveau voetbalt. Daar moet Ruud toch gewoon boven kunnen staan? Kinderlijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-09-2005 13:13 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Zeikerds!

Gewoon vet, ik lachte me helemaal kapot toen ik het zag. Sportieve wraak.

Edit cliche:
Voetbal is oorlog!

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 08-09-2005 13:14]



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 08-09-2005 13:55 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Niet zo zeiken, Nederland gaat naar het WK. En dan maakt het mij geen donder uit hoe... als ze straks in Duitsland maar goed spelen en winnen!


no text supplied


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-09-2005 15:57 by Chelman Profiel van Chelman

Polen is ook bijna door.

Ze hebben nu 5 punten op Engeland met een wedstrijd meer. Ze moeten nog wel tegen elkaar, dat wel...


Tweede plek is gegarandeerd en ze zijn bijna zeker van een van de 2 beste nummers twee zelfs als ze van Engeland verliezen (die gisteren van Noord Ierland verloor ). Momenteel staan ze op 8-0-1.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-09-2005 16:07 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Was toch voor het eerst in 30 jaar ofzo?

Haha, ik hoop wel dat Engeland doorgaat, die horen wel thuis in een WK.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-09-2005 16:08 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 september 2005 16:07 schreef Azagthoth het volgende:
Was toch voor het eerst in 30 jaar ofzo?

Haha, ik hoop wel dat Engeland doorgaat, die horen wel thuis in een WK.


Zoeits ja. Voor N-Ierland is de kwalificatietoernooi bij deze al geslaagd hehe.

edit: Engeland gaat ook door. Als ze hun inhaal wedstrijd winnen (Azerbaidjan of zo) dan moeten ze nog alleen tegen Polen. Zelfs als ze dat verliezen zijn ze zo goed als zeker van plaatsing.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-09-2005 16:09]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-09-2005 17:15 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Nederland staat nu 2'de op de FIFA landen lijst


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 15-09-2005 2:04 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 14 september 2005 17:15 schreef Vintersorg het volgende:
Nederland staat nu 2'de op de FIFA landen lijst


Dat vind ik een beetje geflatteerd, die lijst houdt namelijk geen rekening met belangrijkheid van wedstrijden...


no text supplied


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-09-2005 10:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

... of de mentale capaciteiten van de individuele voetballers


signature


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-09-2005 18:52 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 15 september 2005 2:04 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Dat vind ik een beetje geflatteerd, die lijst houdt namelijk geen rekening met belangrijkheid van wedstrijden...


Is ook zo


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-09-2005 14:02 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Davids wel en Makaay niet bij Oranje

30/9/2005 12:55

Het Nederlands elftal heeft zijn aanvoerder terug. Bondscoach Marco van Basten nam Edgar Davids op in de selectie voor de komende WK-kwalificatieduels met Tsjechië en Macedonië. Ook George Boateng en Olaf Lindenbergh kregen een oproep.

Davids kwam op 13 oktober 2004 voor het laatst in actie namens Oranje. De toenmalige aanvoerder verloor zijn plek omdat hij bij Internazionale niet aan spelen toe kwam. Dit seizoen speelt hij bij Tottenham Hotspur, waarvoor hij tijdens vijf van de zeven competitieduels in actie kwam. Wel kampte de 73-voudig international met enkele kleine blessures.

Naast Davids keren ook Boateng, Lindenbergh en Vlaar terug in de Oranje-selectie. Voor Mark van Bommel is daar nog steeds geen plaats in de 22-koppige selectie. Een andere opvallende afwezige is Roy Makaay. De aanvaller van Bayern München lijkt er niet in geslaagd te zijn om bondscoach Van Basten van zijn kwaliteiten te overtuigen.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-09-2005 14:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Goeie zaak


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-09-2005 14:07 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Blijft natuurlijk onbegrijpelijk dat van Bommel er weer niet bij is..

En dan Boateng selecteren



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-09-2005 14:07]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-09-2005 14:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Boateng is meer een verdediger he. Op de plek van Van Bommel is nou eenmaal meer bezetting. Hoewel ik het dan idd NOG vreemd vind dat ie er niet bij is overigens.

Makaay zit er terecht niet bij vind ik. Hij bewees zich vorig jaar bij BM als doelpuntenmachine, maar bij het Nederlands elftal heeft hij dit nooit waar kunnen maken. Daarnaast presteert hij nu in Munchen ook ondermaats.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-09-2005 14:12 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 september 2005 14:07 schreef Burzum het volgende:
Blijft natuurlijk onbegrijpelijk dat van Bommel er weer niet bij is..

En dan Boateng selecteren




idd, zeg dan gewoon dat je v. Bommel sowieso niet kan gebruiken als bondscoach zijnde, dan is die twijfel ook weg



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-09-2005 14:13 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Makaay is gewoon niet actief genoeg voor een 4-3-3 systeem, heel on-nederlandse voetballer



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen