IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-10-2005 15:01 by Mark Profiel van Mark

Da's trouwens ook de reden dat bijv. Engeland en Polen allebei al gekwalificeerd zijn, want die hebben maar 6 teams in de poule en Engeland staat nu op 22; zelfs als Tsjechie wint van Finland a.s. woensdag, dan komen ze op 27 punten, maar er gaan dus 6 punten vanaf = 21 punten, dus de tsjechen kunnen al nooit in punten boven de Engelsen komen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-10-2005 15:04 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 9 oktober 2005 15:01 schreef Mark Z het volgende:
Maar zelfs dan heeft Nederland toch wel het beste puntenaantal van Europa lijkt me.


Dat zeg ik dus

niet slecht toch? Zelfs in geval van verlies op Macedonie hebben we slechts 5 verliespunten en dan kan misschien alleen Polen nog een beter resultaat halen als ze winnen van engeland.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-10-2005 15:05 by altx Profiel van altx

Hehe... zelfs Andorra staat nog boven Armenië... Doen ze goed daar.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-10-2005 15:06 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Groep 4 blijft ook leuk, trouwens.

In theorie kunnen vier ploegen zich nog plaatsen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-10-2005 15:09 by Mark Profiel van Mark

Tja, frankrijk zal het uiteindelijk toch wel weer redden vrees ik, al hebben ze natuurlijk wel een flinke tik opgelopen na het gelijke spel tegen zwitserland gisteren. Maar de Faraoer eilanden moet toch te doen zijn. Als de zwitsers hun wedstrijd ook winnen dan wordt het nog wel leuk trouwens, moet frankrijk no een extra kwalificatieduel tegen bijv. spanje of tsjechie Daar gaan we effe voor zitten!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-10-2005 15:15 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

En Israel

Maarja, dan misschien wel Nederland - Israel.

Toch nog een reden om "wie niet springt die is een jood" te zingen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-10-2005 15:16 by Mark Profiel van Mark

Israel zie ik niet doorgaan. Staan nu wel bovenaan, maar ze zijn uitgespeeld. Van frankrijk, zwitserland en ierland zie ik toch zeker 2 van die 3 winnen en dus boven de israeli's eindigen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-10-2005 15:17 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Oja, die hoeven niet meer te spelen. Dat is waar ook.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-10-2005 15:25 by altx Profiel van altx

quote:
Op 9 oktober 2005 15:09 schreef Mark het volgende:
Tja, frankrijk zal het uiteindelijk toch wel weer redden vrees ik, al hebben ze natuurlijk wel een flinke tik opgelopen na het gelijke spel tegen zwitserland gisteren. Maar de Faraoer eilanden moet toch te doen zijn. Als de zwitsers hun wedstrijd ook winnen dan wordt het nog wel leuk trouwens, moet frankrijk no een extra kwalificatieduel tegen bijv. spanje of tsjechie Daar gaan we effe voor zitten!


Als teams gelijk eindigen, gaat het toch om onderling resultaat? En als ik me niet vergis, gaat Frankrijk er dan met de eer vandoor in plaats van Zwitserland.

Ik heb het ff nagezocht en Frankrijk - Zwitserland was 0:0 en Zwitserland - Frankrijk nu dus 1:1.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-10-2005 15:28 by Mark Profiel van Mark

Da's een goed punt, ik weet niet precies hoe dat zit. Momenteel staat Zwitserland met een gelijk aantal punten wel boven Frankrijk, maar dat zal waarschijnlijk inderdaad puur op doelsaldo bepaald zijn ipv op onderling resultaat. dus ik vrees dat je gelijk hebt en dat Frankrijk dus woensdag gewoon direct kwalificeert Jammer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 12-10-2005 12:42 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

Vanavond de verrichtingen van het Nederlands elftal bekijken in de Arena. Uitverkocht stadion, dus dat wordt een leuk oranjegebeuren (ook al gaat het nergens meer over). Dat het maar een fijne wedstrijd mag worden. Hoop dat Davids in de basis staat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-10-2005 21:37 by M. Profiel van M.

quote:
Op 12 oktober 2005 12:42 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Vanavond de verrichtingen van het Nederlands elftal bekijken in de Arena. Uitverkocht stadion, dus dat wordt een leuk oranjegebeuren (ook al gaat het nergens meer over). Dat het maar een fijne wedstrijd mag worden. Hoop dat Davids in de basis staat.

Nou, ik hoop dat je veel lol hebt gehad.... want de wedstrijd zelf was toch behoorlijk zaaddodend. Jammer.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 12-10-2005 21:52 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Macedonië moet gewoon naar het WK


no text supplied


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 12-10-2005 22:05 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Neen,Tsjechië verdient het!
Ik vind het een leuke ploeg, alleen jammer dat ze altijd bij Nederland in de poule zitten.

Wedden dat ze in December ook weer Tsjechië in de poule bij Nederland plaatsen?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-10-2005 22:24 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Leuke wedstrijd. Dat was genieten, zeg





















Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-10-2005 22:32 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Kreeg Ajax flashbacks, 11 man voor het doel bij de tegenstanders en maar niet scoren.



acid
Usericon van acid
Posted 12-10-2005 22:56 by acid Profiel van acid

Ja, ik had ook even het idee alsof er 3 Rosenbergen bij Nederland voorin liepen.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 13-10-2005 0:37 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

Het was inderdaad niet best. Slecht voetbal. Ach laat ook maar.
Wat me vooral stoorde was dat de wedstrijd "een alcohol vrij" evenement was. Geen bier te koop dus in de Arena! Nee, geen visitekaartje.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-10-2005 0:41 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Pfff, in de Galgenwaard is nooit bier te koop

Edit: op het supportershome na, uiteraard

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-10-2005 0:41]


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-10-2005 0:47 by Smoochy Profiel van Smoochy

Tjechie heeft zich wel gekwalicifeerd zoals verwacht..



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2005 9:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 oktober 2005 0:37 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Het was inderdaad niet best. Slecht voetbal. Ach laat ook maar.
Wat me vooral stoorde was dat de wedstrijd "een alcohol vrij" evenement was. Geen bier te koop dus in de Arena! Nee, geen visitekaartje.


jongens, jongens.... lten we aub niet gaan emmeren en zeiken over de nulsscore van gisteren. ze voetbalde toch redelijk gedreven en fantiek?? En tegen zulke murenbouwede teams moet je gewoon een beetje mazzel hebben (er waren best doelschoten die er met net een betje extra geluk wel in waren gegaan).
Het Nederlands team presteert de laatse tijd zonder weerga. nul wedstrijden verloren en het is ook al weer een tijdje dat er een tegentreffer is gevallen. ik denk dat "we" mentaal en technisch gezien een heel goed team hebben dat op de WK zeker bij de eerste vier kan komen. denk daar maar eens aan, (als ik me voorgaande classificaties herinner, waarbij het team op het laatste nippertje of met mazzel alsnog ..) of het gedoe van de vedettes... Nu is er allemaal niks van dat alles!! nee, dat fluitconcert was om te janken en mensen die nu nog zeiken moeten maar eerste eens even terug gaan kijken hoe het allemaal was.....


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 13-10-2005 10:11 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

Fluitconcert vond ik ook niet terecht, ik deed dan ook niet mee . Snel vergeten deze wedstrijd. De kwalificatiewedstrijden zijn goed verlopen idd.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-10-2005 19:48 by M. Profiel van M.

quote:
Op 13 oktober 2005 9:26 schreef attila_de_hun het volgende:
jongens, jongens.... lten we aub niet gaan emmeren en zeiken over de nulsscore van gisteren. ze voetbalde toch redelijk gedreven en fantiek?? En tegen zulke murenbouwede teams moet je gewoon een beetje mazzel hebben (er waren best doelschoten die er met net een betje extra geluk wel in waren gegaan).
Het Nederlands team presteert de laatse tijd zonder weerga. nul wedstrijden verloren en het is ook al weer een tijdje dat er een tegentreffer is gevallen. ik denk dat "we" mentaal en technisch gezien een heel goed team hebben dat op de WK zeker bij de eerste vier kan komen. denk daar maar eens aan, (als ik me voorgaande classificaties herinner, waarbij het team op het laatste nippertje of met mazzel alsnog ..) of het gedoe van de vedettes... Nu is er allemaal niks van dat alles!! nee, dat fluitconcert was om te janken en mensen die nu nog zeiken moeten maar eerste eens even terug gaan kijken hoe het allemaal was.....

Ja, dat fluitconcert was echt bagger. Je hoort mij niet zaniken over Oranje.... maar het was wel een kutwedstrijd, met andere woorden, een verspilling van tijd.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 14-10-2005 13:18 by Lulfiep Profiel van Lulfiep

Ik heb ook maar preventief niet gekeken.


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 14-10-2005 13:24 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Spanje - Slowakije
Turkije - Zwitserland
Noorwegen - Tsjechië


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen