IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelf tekenen Vorige pagina | Volgende pagina
Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 10-03-2003 19:38 by Pil Profiel van Pilhttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Coole plaatjes, behalve die hele grote want die heb ik niet goed kunnen zien, en die van Dave Mustaine werkt (helaas, ik was echt benieuwd) niet, dus daar kan ik geen oordeel over vellen

Verder dus allemaal echt cool werk (ja Karnivoor, zelfs jouw fotosoepje was heel troe ). Ik ben zelf niet echt productief geweest de laatste tijd (wintersport), dus heb niks niews om te delen, maar ik ben inmiddels wel bezig met een T shirt ontwerp voor DragonForce (Londense power/speed metal band), gaat nog wel wat tijd in zitten denk ik...

Het moet overigens zo iets worden:



Draak en bliksem zijn niet van mij (logo ook niet), ik heb de boel alleen maar in elkaar geknutseld.

En ik heb laatst ook eindelijk Photoshop 7 'bemachtigd', misschien maak ik dan toch ooit nog de overstap (maar voorlopig nog even PSP denk ik ).

Heeft iemand hier trouwens nog tips om de boel een beetje sneller te laten draaien, wat kan je het beste wel/niet doen als je bezig bent grote bestanden te bewerken?

Alvast bedankt, en ga zo door

NP: Bolt Thrower - Realm Of Chaos


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 10-03-2003 21:53 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

Ik zoek nog wel iemand eigenlijk die gave dingen kan doen met photoshop ofzo om een logo te maken voor mijn band...
Moet een combinatie worden van een openhaard met groot haard vuur en de Inguz rune.

Inguz ziet er zo uit:



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2003 22:05 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 10 maart 2003 21:53 schreef Bintmeister het volgende:
Ik zoek nog wel iemand eigenlijk die gave dingen kan doen met photoshop ofzo om een logo te maken voor mijn band...
Moet een combinatie worden van een openhaard met groot haard vuur en de Inguz rune.

Inguz ziet er zo uit:




met photoshop ben ik heel beroerd... met potlood beter.... sorry


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 10-03-2003 22:14 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

hoe je tekend kan me aan mn kont roesten, als het resultaat maar goed is en digitaal


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2003 22:40 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 10 maart 2003 22:14 schreef Bintmeister het volgende:
hoe je tekend kan me aan mn kont roesten, als het resultaat maar goed is en digitaal

'k zal het morgen proberen, wat moet er staan?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2003 22:41 by DaVinz Profiel van DaVinz

of is het een haard met daarvoor dat "steentje" om het oneerbiedig te zeggen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 10-03-2003 22:51 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 10 maart 2003 19:38 schreef Pil het volgende:
shirt
die mannen blijven en cool logo hebben, iets Zandelle-achtigs ergens wel, jammer dat ze neit zo'n goede muziek hebben


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 10-03-2003 23:04 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

quote:
Op 10 maart 2003 22:41 schreef DaVinz het volgende:
of is het een haard met daarvoor dat "steentje" om het oneerbiedig te zeggen


dat steentje hoeft er niet perse bij, het gaat om de 'dubbele x'.

Wat ik eigenlijk zoek, is zo'n ornamenten haard, met daarin een gaaf vuur. Op de bovenkant van de haard (zegmaar die platte, horizontale afdeksteen) aan de voorkant INGUZ als uitgehakte versiering. En dan ergens op de een of andere manier die 'dubbele x' verwerkt (misschien in de vlammen).


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2003 23:07 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 10 maart 2003 23:04 schreef Bintmeister het volgende:
dat steentje hoeft er niet perse bij, het gaat om de 'dubbele x'.

Wat ik eigenlijk zoek, is zo'n ornamenten haard, met daarin een gaaf vuur. Op de bovenkant van de haard (zegmaar die platte, horizontale afdeksteen) aan de voorkant INGUZ als uitgehakte versiering. En dan ergens op de een of andere manier die 'dubbele x' verwerkt (misschien in de vlammen).


je ziet het al helemaal voor je hè maar het s vrij duidelijk... zal er es over brainstormen... morgen es ff tekenen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 10-03-2003 23:09 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

quote:
Op 10 maart 2003 23:07 schreef DaVinz het volgende:
je ziet het al helemaal voor je hè maar het s vrij duidelijk... zal er es over brainstormen... morgen es ff tekenen


juistem, dat is nou juist mijn probleem. Ik zie het wel voor me, maar ik kan niet goed tekenen....


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-03-2003 2:58 by Saphire Profiel van Saphire

Ff een Update, ik zou die opdracht van Wishmaster (ik als superheldin) vandaag online gooien, maar aangezien mijn lieve vriendje de hele avond de pc bezet heeft gehouden is dat er niet van gekomen. Morgen dan maar.

De schets is half af (het is nu meer een tekening als schets, wat vrijwel altijd zo uitpakt bij mij ) en er zit dus ook een HEEEEEEELE grote kans in dat ik 'm -niet- ga inken. De struktuur van het truitje wat...euh...'ik' aanheb is namelijk net te goed gelukt *trots* Verder is het geen superheldin, maar superschurk geworden. Sorry, ik zie mezelf gewoon eerder als bad girl dan als good girl.

En zo bouwde Saphiretje de spanning op. To be continued.

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 11-03-2003 15:57]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 11-03-2003 13:12 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

*roar* ben benieuwd haha


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 11-03-2003 13:17 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 11 maart 2003 2:58 schreef Saphire het volgende:
ik zie mezelf gewoon eerder als barg girl dan als good girl.



koel hoe ziet een Barg girl eruit?! ik stel me nu een soort trol voor



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-03-2003 14:17 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 11 maart 2003 13:17 schreef Markam het volgende:
koel hoe ziet een Barg girl eruit?! ik stel me nu een soort trol voor

hahah niet te scherp hè markam


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-03-2003 15:56 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 11 maart 2003 13:17 schreef Markam het volgende:
koel hoe ziet een Barg girl eruit?! ik stel me nu een soort trol voor




(edit t snel ff)
Nah om je een betjer beeld te geven: een schedel als slipje


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-03-2003 16:32 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 11 maart 2003 15:56 schreef Saphire het volgende:


(edit t snel ff)
Nah om je een betjer beeld te geven: een schedel als slipje

geen ervaring mee ofzo... maar lijkt me niet lekker zitten


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-03-2003 17:30 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Sorry, it's been done before...



Zenial


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 13-03-2003 12:23 by Thommortal Profiel van Thommortalhttp://members.lycos.nl/tgtfp

hehe


HEERSCHT


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-03-2003 12:28 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 11 maart 2003 17:30 schreef Zenial het volgende:
Sorry, it's been done before...



is dat Ancient ?
daar had je Erichte ofzo (in een ver ver verleden)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-03-2003 12:31 by DaVinz Profiel van DaVinz

http://www.zenial.nl/bio/big/ancien04.jpg zo te zien wel

wat een gasten


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-03-2003 13:20 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Jups dit is Ancient. En t moppie is "Deadly Kristin" hehehe


Zenial


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-03-2003 14:02 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 11 maart 2003 17:30 schreef Zenial het volgende:
Sorry, it's been done before...




Om heel eerlijk te zijn heb ik t uit een andere strip. Wie heeft er ooit gezegt dat ik origineel moet zijn?


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-03-2003 14:06 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 13 maart 2003 14:02 schreef Saphire het volgende:
Om heel eerlijk te zijn heb ik t uit een andere strip. Wie heeft er ooit gezegt dat ik origineel moet zijn?
whahaha niemand inderdaad..


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 14-03-2003 17:29 by Thommortal Profiel van Thommortalhttp://members.lycos.nl/tgtfp

damn! zelf een transformer ontworpen .. vet geinkd ..weet ik niet hoe ik A3 ken scannen


HEERSCHT


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-03-2003 17:43 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 14 maart 2003 17:29 schreef Thommortal het volgende:
damn! zelf een transformer ontworpen .. vet geinkd ..weet ik niet hoe ik A3 ken scannen

wishmaster heeft daar wel iets op gevonden, delen scannen en dan inelkaar plakken met photoshop


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen