IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Underworld (UK) Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2004 16:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Underworld, dance/techno/house whatevor, het is goed! Niet in het minst om de gitaar of gitaar geinspireerde passages en tegelijk de extreme dansbaarheid van het geheel.
Zelf heb ik opzich geen aversie tegen dit soort muziek, alleen vind ik het vaak te saai, omdat de beat te constant blijft of er te weinig interessante progressie in de nummers zitten. Underworld doet dit erg goed. Verder is het erg toegankelijk, wat zowel als voor- en nadeel gezien kan worden.

Ik ben me nu vooral aan het verdiepen in dubnobasswithmyheadman and Beaucoup Fish, maar Second Toughest in the Infants moet ik ook duidelijk gaan luisteren (is me verteld ).

Wat vinden jullie ervan, en welke dingen zou ik van hen ook zeker moeten luisteren?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-09-2004 17:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

leuk, maar niet meer helemaal meer wat het was...


beste platen heb je al genoemd Beaucoup Fish is al minder..


[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 13-09-2004 17:01]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-09-2004 17:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

3 (?) jaar terug op Lowlands was dat heel gaaf. Maar luister hier verder eigenlijk nooit naar.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-09-2004 17:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 17:00 schreef Spirit In Black het volgende:
leuk, maar niet meer helemaal meer wat het was...


Ik loop dan ook met een grote virtuele boog om het downloaden van 100 days off heen. Had al gehoord dat het een KUT-album was, en na het horen van de single verschrompelde m'n motivatie echt tot nul, nul.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sater
Usericon van Sater
Posted 13-09-2004 17:20 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Het welbekende Born Slippy is erg OK. Die cd met zwart/witte voorkant heb ik eens beluisterd maar vond ik niet zo super.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 13-09-2004 17:25 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik ken eigenlijk alleen maar het nummer Born Slippy en daar ben ik laatst nog heel erg op uit mn dak gegaan.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-09-2004 20:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind Underworld een beetje saai, niet freaky genoeg. Op (dans)feestjes doet het 't overigens uitstekend.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-09-2004 15:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat klopt, het is wat dat betreft meer chill- en dansmuziek dan watthefuckisditvoorvageshit- en dansmuziek (ala Aphex Twin). Maar dat is (in dit geval) ook tof, dus.

Second Toughest in the Infants heeft zich ook een weg naar m'n HD gevonden (ongeveer tegelijk mat Arcturus); relaxede CD, krijg er een iets meer lounge gevoel van dan van de anderen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-09-2004 15:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 15:01 schreef ZelThoR het volgende:
Second Toughest in the Infants heeft zich ook een weg naar m'n HD gevonden (ongeveer tegelijk mat Arcturus); relaxede CD, krijg er een iets meer lounge gevoel van dan van de anderen.


eerst helemaal luisteren, he?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-09-2004 16:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 15:45 schreef Spirit In Black het volgende:
eerst helemaal luisteren, he?
dat heb ik ook ik bedoelde niet lounge qua tempo (soms wel meestal niet), maar qua tsja loungerigheid, relaxede samples enzo


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-09-2004 16:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:

Wat vinden jullie ervan, en welke dingen zou ik van hen ook zeker moeten luisteren?


Pfoeh ja nouja degene die je al noemde en die ene met die groene voorkant (naam, help?). Staat het nr king of snakes ook op, erg gaaf nummer. Ik vind dit op z'n tijd wel gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-09-2004 17:00]


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 14-09-2004 18:30 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Ik vind alles wel leuk, behalve de laatste cd. Begin jaren 90 was het echt HOT.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 14-09-2004 18:34 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

vorig jaar op werchter helemaal te gek , lekker dansbare doch niet al te opzienbare elektronische muziek, en het wordt tien keer boeiender met shrooms erbij


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 17-09-2004 17:23 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Born Slippy is echt een wereldnummer! Een van mijn grote uit-mijn-dak-ga nummers


no text supplied


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-09-2004 17:37 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

1992-2002, dubbelverzamelalbum is best een aanrader voor liefhebbers.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-01-2008 13:51 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Laatst twee cd's van gekocht, lekkere zooi


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2008 14:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb er nog ene gehad met een groene cover,

King of snakes


en ene met zwart wit cover, die was saai


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2008 10:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat nieuwe album 'Oblivion with Bells' is super. Luistertip!



[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-06-2008 10:07]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 25-06-2008 10:10 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2008 10:06 schreef spectre het volgende:
Dat nieuwe album 'Oblivion with Bells' is super. Luistertip!


Bedankt voor de links, zal ze luustern als ik weer bij mn computer kan



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-06-2008 10:37 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik had hier een keer een cd van gekregen, maar die heb ik weer weggegeven, niet echt wat voor mij..


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-06-2008 10:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nieuw? Jaar oud, man!

(bedankt, ik wist nog niet dat er een nieuwe was!)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-06-2008 10:45 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2008 10:40 schreef ZelThoR het volgende:


(bedankt, ik wist nog niet dat er een nieuwe was!)

Nee, niet nieuw. Is al een jaar uit man.
Ken alleen Born Slippy eigenlijk van Underworld.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2008 10:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat onboeiende gezeik is ZM eigen of niet.
Check dit album, heul chill


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-06-2008 10:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2008 10:52 schreef spectre het volgende:
Dat onboeiende gezeik is ZM eigen of niet.

Niet alles serieus nemen

(behalve als het tussen haakjes staat)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-06-2008 11:04 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht



En nu ga ik braaf dat nieuwe oude album downloaden, ja?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-06-2008 11:04 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

K.U.T. M.U.Z.I.E.K.


Suck my piss


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen