IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Underworld (UK) Vorige pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 09-10-2009 2:39 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Blijft gaaf, zeker icm de afkick scene in Trainspotting!

Daarnaast zijn second toughest in the infants, beaucoup fish en a hundred days off geniale albums... ultieme zondag muziek.. die nieuwste vind ik dan weer geen reet aan.

Deze behoren ook tot mijn favorieten;





Langere album versies zijn natuurlijk vetter, maar goed.. *kippenvel*

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-10-2009 2:48]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2010 21:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Second toughest...is een prima plaat om met paddo's op hard te trippen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-10-2010 21:41 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Het nieuwe album is echt knap kut zeg, zelfs de originele/unmixed versies op de bonus disc doen 't niet voor me.... en dan te bedenken dat ik het vorige album al matig vond.. Jammer! Underworld heeft z'n beste tijd wel gehad en takelde af na het vertrek van Darren Emmerson


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen