IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zao Volgende pagina
Shadows
Usericon van Shadows
Posted 14-09-2004 11:00 by Shadows Wijzig reactieProfiel van ShadowsQuote dit bericht

Heb je je altijd al afgevraagd hoe ZAO aan de titel 'The Funeral Of God' komt?Waar de naam ZAO voor staat?Welke cd's er in hun tourbus gedraaid worden? Wat ze backstage allemaal uitvoeren? enzovoort

Dan heb je nu de kans om een vraag te stellen. Stuur voor 16 september je vraag o.v.v. 'Vraag aan ZAO' naar webmaster@roadrunnerrecords.nl.

De leukste en origineelste vragen worden uitgezocht en op ZAO afgevuurd. De antwoorden vind je binnen enkele weken op www.roadrunnerrecords.nl

ZAO speelt 18 september in de Goudvishal in Arnhem,check it out!


[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-09-2004 12:41]


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 14-09-2004 11:24 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Bah, wat boeit mij het nu wat die gasten bijvoorbeeld backstage uitvoeren.
Of ze elkaar keihard palen of hardop bijbelteksten lezen.
Het is toch geen fucking popbandje waar alle zwakzinnige fans van willen weten met welk merk tanderborstel de zanger zijn aars mee poetst.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-09-2004 11:25 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

LOL @ CoenV


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-09-2004 11:27 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ooooh jaaaa!! Wat leuk!! Wie wil dat nou niet?

Jezus christus, koning der joden!! Kun je nog harder geen leven hebben?


Subtiel kamerolifantje


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-09-2004 11:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hey Marije alles goed?

Zao is zo'n band die ik helaas niet goed ken, maar wel erg benieuwd naar ben. Daarom zou ik ook zo 1-2-3 geen vraag weten.
Ik weet wel dat het een christelijke band is die zich met dit album afvraagt hoe de wereld eruit zou zien als er geen God meer zou zijn...tsja

Succes iig.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-09-2004 11:31 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 11:27 schreef stigma het volgende:
Jezus christus, koning der joden!! Kun je nog harder geen leven hebben?
Foei :
quote:
Op 14 september 2004 11:30 schreef NecRobert het volgende:
Ik weet wel dat het een christelijke band is die zich met dit album afvraagt hoe de wereld eruit zou zien als er geen God meer zou zijn...tsja
Boeiend...zeg maar...God is er niet, en nu? Armageddon? Dood en verdef? Ja?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-09-2004 11:35 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik denk dat t er dan net zo uit ziet als nu. Well duh!


Subtiel kamerolifantje


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 14-09-2004 11:41 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Zao betekend trouwens zoiets als geestelijk leven in het Grieks.


Shadows
Usericon van Shadows
Posted 14-09-2004 11:45 by Shadows Wijzig reactieProfiel van ShadowsQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 11:30 schreef NecRobert het volgende:
Hey Marije alles goed?

Zao is zo'n band die ik helaas niet goed ken, maar wel erg benieuwd naar ben. Daarom zou ik ook zo 1-2-3 geen vraag weten.
Ik weet wel dat het een christelijke band is die zich met dit album afvraagt hoe de wereld eruit zou zien als er geen God meer zou zijn...tsja

Succes iig.


Hey Robert,jij duikt ook overal op haha
Ja gaat goed!
Dit ZAO gedoe is leuk voor de fans,ik ga zelf nog een 'gewoon' interview doen zaterdag.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 14-09-2004 11:50 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

En de titel en het thema van de is zoiets als dat God heeft het gevoel dat de mensheid hem volledig heeft verworpen en hij besluit om te verdwijnen. God 'kiest' er dus voor om te sterven en eeuwig te gaan slapen. Wat nu met de mensheid?



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 14-09-2004 12:51 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik ben wel benieuwd wat voor ondergoed ze dragen...


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-09-2004 12:54 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 12:51 schreef Phaestus het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor ondergoed ze dragen...




Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 15-10-2004 19:44 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

God wel of niet? who cares? feit is dat zao een rete goeie band is en dat ik me totaal niet stoor aan de teksten, die overigens mega bruut ingezongen zijn. gaat dat horen, zonder vooroordelen graag.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-10-2004 20:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2004 19:44 schreef Lord Ibex het volgende:
God wel of niet? , zonder vooroordelen graag.


graag ja


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 15-10-2004 20:08 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

mooi zo!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-10-2005 17:18 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hey cool, ZAO heeft hier z'n eigen topic.

Ik ben niet echt bekend met hun oudere werk maar ik heb gehoord dat dat, qua kwaliteit, nogal varieert van cd tot cd.

Maar The Funeral of God is een erg gaaf album.
Noisecore achtige muziek met death/black metal invloeden. Niet chaotisch maar zeer song gericht met veel oog voor melodie en sfeer. Vooral de duistere sfeer die dit album uitademt vind ik erg lekker.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 02-10-2005 18:34 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ik heb ooit die 'Splinter Shards The...' overgekocht van een makker van me. Muzikaal vond ik 't niet sterk en tekst-inhoudelijk stond het me zo tegen, dat de cd na enkele luisterbeurten meteen weer is doorverkocht.


We don't take it, we just fake it...


slome
Usericon van slome
Posted 04-10-2005 22:54 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2005 17:18 schreef XnegativeX het volgende:
Hey cool, ZAO heeft hier z'n eigen topic.

Ik ben niet echt bekend met hun oudere werk maar ik heb gehoord dat dat, qua kwaliteit, nogal varieert van cd tot cd.

Maar The Funeral of God is een erg gaaf album.
Noisecore achtige muziek met death/black metal invloeden. Niet chaotisch maar zeer song gericht met veel oog voor melodie en sfeer. Vooral de duistere sfeer die dit album uitademt vind ik erg lekker.


+1, dat is zekers een lekker klinkend album.

Verder vind de bovengenoemde actie nogal kansloos. Het zal wel meer aan het Amerikaanse publiek gericht zijn, daar schijnen ze al jaren een van de grotere bands (qua underground) te wezen.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 05-10-2005 13:02 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Ik heb van hen alleen "Self-titled" liggen, en dat is een behoorlijk brute plaat. Vet geluid ook. "The funeral of god" heb ik wel op mp3, maar plaat kon me toch veel minder bekoren.



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-10-2005 13:28 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat album heb ik ook. Ook erg lekker maar die komt toch iets te chaotisch op me over. Op The Funeral of god zit alles wat strakker in elkaar en zitten de afzonderlijke nummers ook meer op 1 lijn.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 05-10-2005 13:39 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 13:28 schreef XnegativeX het volgende:
Dat album heb ik ook. Ook erg lekker maar die komt toch iets te chaotisch op me over. Op The Funeral of god zit alles wat strakker in elkaar en zitten de afzonderlijke nummers ook meer op 1 lijn.


Ach ja.... chaotische muziek vind ik nu eenmaal altijd lekker. Alhoewel ik moet zeggen dat zelfs bij de meest geschifte bands na een paar luisterbeurten de orde in de chaos wel te ontdekken valt.


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 05-10-2005 13:55 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

Best een leuke band, maar het zal me echt jeuken wat die lui allemaal in hun bussie doen. Het wordt alweer een stuk moeilijker om deze band serieus te nemen (ook in hun bus,gheghe). Jammer.


You can either agree with me, or be wrong.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-10-2005 14:14 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 5 oktober 2005 13:39 schreef Melk is Goed het volgende:
Ach ja.... chaotische muziek vind ik nu eenmaal altijd lekker. Alhoewel ik moet zeggen dat zelfs bij de meest geschifte bands na een paar luisterbeurten de orde in de chaos wel te ontdekken valt.


Chaotisch is dan ook een slechte woordkeuze van me. Ik ben zelf namelijk ook best te porren voor chaotische muziek (zoals Psyopus bijvoorbeeld). Ik bedoelde eigenlijk "onsamenhangend".

@Bringeroflight: Vallen over een post van een jaar geleden waar de band zelf niks mee te maken heeft...das pas jammer.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 05-10-2005 14:16 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

quote:
Op 5 oktober 2005 14:14 schreef XnegativeX het volgende:
Chaotisch is dan ook een slechte woordkeuze van me. Ik ben zelf namelijk ook best te porren voor chaotische muziek (zoals Psyopus bijvoorbeeld). Ik bedoelde eigenlijk "onsamenhangend".

@Bringeroflight: Vallen over een post van een jaar geleden waar de band zelf niks mee te maken heeft...das pas jammer.


Gheghe, da's idd jammer. Had niet goed gelezen. Foutje.


You can either agree with me, or be wrong.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2005 14:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 14:14 schreef XnegativeX het volgende:
Chaotisch is dan ook een slechte woordkeuze van me. Ik ben zelf namelijk ook best te porren voor chaotische muziek (zoals Psyopus bijvoorbeeld). Ik bedoelde eigenlijk "onsamenhangend".





onsamenhangend ja. Uiteindelijk heb ik er niets aan. Zelf geen gevoel van verwarring. Grappige cover wel.


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-11-2017 17:31 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen