IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ik heb net deze film gezien IX Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-10-2004 11:41 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 oktober 2004 10:44 schreef Chelman het volgende:
Zekers.

Stond in mijn persoonlijke top 10 vorig jaar.

Een zeer ondergewaardeerde film.

Ik heb hem gezien en ondergewaardeerd. Ik vond er niet veel aan. Sterk acteerwerk (had ook niet anders verwacht van zo'n cast) maar het verhaal vond ik gewoon niet interessant.


Zenial


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-10-2004 11:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 oktober 2004 11:41 schreef Zenial het volgende:
Ik heb hem gezien en ondergewaardeerd. Ik vond er niet veel aan. Sterk acteerwerk (had ook niet anders verwacht van zo'n cast) maar het verhaal vond ik gewoon niet interessant.

Omdat je niet van het soort verhaal houdt of omdat je het echt slecht vond? Het verhaal is namelijk ijzersterk, dus ik hoop voor je (en je geloofwaardigheid als enigszins intelligente metalhead) dat het het eerste is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 11:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 11:41 schreef Zenial het volgende:
Ik heb hem gezien en ondergewaardeerd. Ik vond er niet veel aan. Sterk acteerwerk (had ook niet anders verwacht van zo'n cast) maar het verhaal vond ik gewoon niet interessant.


Volgens mij werden er te weinig hoofden in tweëen gezaagd of waren er te weing zombies in die film voor jou, niet?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-10-2004 11:45 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Gisteravond/nacht heb ik Girl, interrupted mogen aanschouwen. Ik vond het een goede film, Angela Jolie vond ik ook erg goed


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 11:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 11:45 schreef Jebes het volgende:
Gisteravond/nacht heb ik Girl, interrupted mogen aanschouwen. Ik vond het een goede film, Angela Jolie vond ik ook erg goed


Ik kan Angela Jolie , na de Tombraider aanfluitingen, moeilijk meer serieus nemen.

ed: stomme typefout.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-10-2004 14:13]


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 25-10-2004 13:29 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 25 oktober 2004 11:46 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik kan Angela Jolie , na de Tombraider aanfluitingen, moeilijk meer series nemen.


Zou er geen moeite mee hebben om haar serieus te nemen...

[offtopic]Heb je mijn mail nog gehad?[/offtopic]


Op je knie en pijp voor genade!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 25-10-2004 15:57 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

quote:
Op 25 oktober 2004 0:37 schreef ZelThoR het volgende:
Da's waar, maar het is wel leuk om erover te twisten Dit is ook niet mijn smaak films, maar ik vond het een bepaalde genre-overstijgende kwaliteit hebben, wat het ook een echt goede film maakt.

Over het algemeen vermijd ik spy-films, dus ik zou eigenlijk niet kunnen zeggen wat deze film zo genre-overstijgend maakt. Het zou dus best kunnen dat het een echt goeie film was, maar ik vond er nog altijd niets aan. (Buiten dan dat ik Franka Potente heel graag bezigzie in films...)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-10-2004 16:05 by Smoochy Profiel van Smoochy

The boune id is leuk ja maar dan wel de orginele film uit denk denk, jaren 70.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 25-10-2004 16:11 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

Van het weekend Alien vs Predator gezien, erg vermakkelijke film, al spoort het verhaal niet met eerdere Predator films (kan nog wel sporen met de Alien films, omdat die in de "toekomst" afspelen).


Op je knie en pijp voor genade!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-10-2004 16:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 oktober 2004 15:57 schreef DarknessThere het volgende:
Over het algemeen vermijd ik spy-films, dus ik zou eigenlijk niet kunnen zeggen wat deze film zo genre-overstijgend maakt. Het zou dus best kunnen dat het een echt goeie film was, maar ik vond er nog altijd niets aan. (Buiten dan dat ik Franka Potente heel graag bezigzie in films...)

Nou ja, dan heb je iig één iets goed


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-10-2004 18:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 oktober 2004 16:05 schreef Smoochy het volgende:
The boune id is leuk ja maar dan wel de orginele film uit denk denk, jaren 70.


De TV film met Shogun (Richard Chamberlain)? Dat is een aanfluiting.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 19:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Kent iemand Tim Burton's "Big Fish"? Is dat wat??


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-10-2004 19:11 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 oktober 2004 11:46 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik kan Angela Jolie , na de Tombraider aanfluitingen, moeilijk meer serieus nemen.

ed: stomme typefout.


Ja ok, dat waren geen hoogtepunten op acteergebied. Maar bijvoorbeeld in 'The bone collector' vind ik haar ook wel ok spelen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 25-10-2004 19:13 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

quote:
Op 25 oktober 2004 19:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Kent iemand Tim Burton's "Big Fish"? Is dat wat??

Als je Forest Gump digged zeker kijken..


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-10-2004 19:14 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 25 oktober 2004 19:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Kent iemand Tim Burton's "Big Fish"? Is dat wat??


Ja, destijds in de bioscoop gezeten. Ik had bij lange niet niet verwacht wat ik te zien kreeg. De film is vrij 'vaag', maar het verhaal is wel mooi. Het houdt je vast, je wil verder kijken, en toch vond ik hem niet super. Het was niet wat ik zou verwachten van Tim Burton, maar hier zijn de meningen over verdeeld geloof ik.
Je kent 't verhaal?


..."Hate can only create more hate"...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-10-2004 19:15 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Final Descent, film over een vliegtuig die bij takeoff een ander vliegtuigje ramt en toch veilig kan landen, film boordevol fouten op luchtvaartvlak maar wel een leuke film om te zien.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 19:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 19:14 schreef Immortella het volgende:
Ja, destijds in de bioscoop gezeten. Ik had bij lange niet niet verwacht wat ik te zien kreeg. De film is vrij 'vaag', maar het verhaal is wel mooi. Het houdt je vast, je wil verder kijken, en toch vond ik hem niet super. Het was niet wat ik zou verwachten van Tim Burton, maar hier zijn de meningen over verdeeld geloof ik.
Je kent 't verhaal?


Nee, maar de beelden die ik zo nu en dan heb gezien lijken me vreemd maar wel boeiend (en Obiwan jr doer natuurlijk mee ) . Forrest gump vond ik een schitternde film dus ik zal de DVD eens gaan huren.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-10-2004 19:18 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 25 oktober 2004 19:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee, maar de beelden die ik zo nu en dan heb gezien lijken me vreemd maar wel boeiend (en Obiwan jr doer natuurlijk mee ) . Forrest gump vond ik een schitternde film dus ik zal de DVD eens gaan huren.


Gewoon doen, misschien vind jij 'm geweldig. Ik zie de link met Forrest Gump alleen niet zo. (Personage misschien, maar de film zelf absoluut niet).


..."Hate can only create more hate"...


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 25-10-2004 19:48 by Brujeria Profiel van Brujeria

vorige week assasination tango gezien. vond het een goeie film. make's me wanna dance the tango!
oja, ook nog enkele zeer mooie vrouwen, das altijd goed


ed: typo

[Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 25-10-2004 19:49]


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-10-2004 21:32 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 oktober 2004 11:43 schreef ZelThoR het volgende:
Omdat je niet van het soort verhaal houdt of omdat je het echt slecht vond? Het verhaal is namelijk ijzersterk, dus ik hoop voor je (en je geloofwaardigheid als enigszins intelligente metalhead) dat het het eerste is

Het verhaal is niet slecht, niet ijzersterk, maar saai. Toegegeven, d'r zitten mooie momenten in, maar dr gebeurt te weinig om het interessant te houden.

En ik kijk vaker naar films zonder zombies en rondvliegende stukken vlees


Zenial


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 25-10-2004 22:22 by X-Act Profiel van X-Act

quote:
Op 25 oktober 2004 10:44 schreef Chelman het volgende:
Zekers.

Stond in mijn persoonlijke top 10 vorig jaar.

Een zeer ondergewaardeerde film.

edit: al schijnt dat het IMDB publiek hem helemaal niet onderwaardeerd.... #126

ja, zeer ondergewaardeerd, maar een stuk of 6 oscar nominaties (waarvan er 2 dacht ik effectief een oscar opgeleverd hebben) en zowat aangeraden in iedere filmrecensie.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-10-2004 22:54 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

Afgelopen week trouwens met Immanitas The Terminal nog even bezichtigt op het witte doek.
Wederom diep en diep respect voor Tom Hanks Manier van acteren had wel iets weg van als hij in Forrest Gump liet zien, ps dan moet ik Big Fish ook maar eens bekekijken



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-10-2004 3:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Equilibrium gezien, vet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lies
Usericon van Lies
Posted 26-10-2004 9:02 by Lies Profiel van Lies

The Hours. Bah.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-10-2004 12:47 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 26 oktober 2004 3:09 schreef ZelThoR het volgende:
Equilibrium gezien, vet
jep, heb ik hier ook.

gister Spartan gezien, met Al Bundy


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen