IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ik heb net deze film gezien IX Vorige pagina | Volgende pagina
Malekith
Usericon van Malekith
Posted 26-10-2004 12:55 by Malekith Profiel van Malekith

As Good As It Gets, voor de x-ste keer, en blijf het een heerschfilm vinden


"Obras son amores y no buenas razones"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-10-2004 13:35 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Gisteravond The Score. Goede film alleen SBS6 is echt een tievus zender, gooien ze een programma tussen de film door


"This one is older than shit, heavier than time!"


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 26-10-2004 14:40 by Gieteraar Profiel van Gieteraar

GOOOOOOOD MOOOORNING VIIIIIIETNAAAAAAAMMMM!!!


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-10-2004 15:12 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 oktober 2004 12:55 schreef Malekith het volgende:
As Good As It Gets, voor de x-ste keer, en blijf het een heerschfilm vinden

"You'll be back on your knees in no time!"


Zenial


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-10-2004 15:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 oktober 2004 12:55 schreef Malekith het volgende:
As Good As It Gets, voor de x-ste keer, en blijf het een heerschfilm vinden

juist, toffe film dat


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 26-10-2004 15:53 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 25 oktober 2004 10:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Mystic river. mooie film.

quote:
Op 25 oktober 2004 10:44 schreef Chelman het volgende:
Zekers.

Stond in mijn persoonlijke top 10 vorig jaar.

Een zeer ondergewaardeerde film.

edit: al schijnt dat het IMDB publiek hem helemaal niet onderwaardeerd.... #126

quote:
Op 25 oktober 2004 11:21 schreef ZelThoR het volgende:
Inderdaad, die film is wel opgepikt door "kenners", hoor Naar mijn idee de beste film van vorig jaar, fenomenaal acteerwerk van iedereen en prachtig dramatisch verhaal.

Ho ho, met goede acteerprestaties ben je er nog niet en deze film is zeker niet ondergewaardeerd, eerder OVERgewaardeerd. Het is geen slechte film, maarreh, vinden jullie zelf niet dat het sentiment de boventoon voert en daardoor het verhaal juist verschrikkelijk ongeloofwaardig wordt?
Misschien heb ik het verkeerd hoor, maar mij werd deze film door meerdere mensen aangeraden en in de hemel geprezen waardoor ik logischerwijze zulke hoge verwachtingen had dat het me zwaar tegenviel.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-10-2004 18:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 oktober 2004 19:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee, maar de beelden die ik zo nu en dan heb gezien lijken me vreemd maar wel boeiend (en Obiwan jr doer natuurlijk mee ) . Forrest gump vond ik een schitternde film dus ik zal de DVD eens gaan huren.


Forrest gump vind ik een dikke vette bullshit film; ongelofelijk hoe overgewaardeerd deze film is met dat domme geren van hem; de stukjes waarin Tom Hanks in oude beelden was ingemonteerd waren de enige lichtpunten in een verder gigantisch matte film; Big fish daarentegen is een vette aanrader voor mensen die van speelse fantasie & subtiele drama houden in een Roald Dahl-achtige filmsfeer.

quote:
Op 26 oktober 2004 15:53 schreef Naturens Galleri het volgende:
Ho ho, met goede acteerprestaties ben je er nog niet en deze film is zeker niet ondergewaardeerd, eerder OVERgewaardeerd. Het is geen slechte film, maarreh, vinden jullie zelf niet dat het sentiment de boventoon voert en daardoor het verhaal juist verschrikkelijk ongeloofwaardig wordt?
Misschien heb ik het verkeerd hoor, maar mij werd deze film door meerdere mensen aangeraden en in de hemel geprezen waardoor ik logischerwijze zulke hoge verwachtingen had dat het me zwaar tegenviel.



Voor de volle 100% mee eens; daarbij vind ik dat Mystic river flink is afgekeken van Sleepers.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-10-2004 18:46]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-10-2004 8:02 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

"Capturing the Friedmans"

Holy fucking shit dude!!!
Een documentaire over een pedofiel en de complete fucking massahysterie eromheen. Erg gaaf gemaakt, vooral ook omdat mensen die ze interviewen elkaar keihard tegenspreken, de politie dingen aan het verzinnen is en nooit duidelijk wordt wat er precies gebeurd is... damn.


Zenial


Orion
Usericon van Orion
Posted 27-10-2004 8:31 by Orion Profiel van Orion

shark tale , wel lachen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-10-2004 8:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 oktober 2004 18:36 schreef Mutilator het volgende:
Forrest gump vind ik een dikke vette bullshit film; ongelofelijk hoe overgewaardeerd


Wat kan ik hierop antwoorden behalve dat smaken verschillen?



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-10-2004 8:58]


insignificant
Usericon van insignificant
Posted 27-10-2004 9:44 by insignificant Profiel van insignificant

Gister de Collateral gezien, met tom cruise.
Valt vies tegen. Weinig verhaal, erg voorspelbaar. Zonde van je geld.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-10-2004 9:46 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 26 oktober 2004 18:36 schreef Mutilator het volgende:
Forrest gump vind ik een dikke vette bullshit film; ongelofelijk hoe overgewaardeerd deze film is met dat domme geren van hem; de stukjes waarin Tom Hanks in oude beelden was ingemonteerd waren de enige lichtpunten in een verder gigantisch matte film.



Ik vind 'm wel goed.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-10-2004 10:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 oktober 2004 15:53 schreef Naturens Galleri het volgende:
Ho ho, met goede acteerprestaties ben je er nog niet en deze film is zeker niet ondergewaardeerd, eerder OVERgewaardeerd. Het is geen slechte film, maarreh, vinden jullie zelf niet dat het sentiment de boventoon voert en daardoor het verhaal juist verschrikkelijk ongeloofwaardig wordt?


Nee dat had ik niet, ik vond het juist heel knap gedaan (hoe ze het sentiment geimplementeerd hebben). Juist door bvb. Sean Penn die een groot deel van de film controle houdt, maakt het een niet-soap-waardige drama film. Daarbij is het uitgedragen sentiment niet door cheesy beelden of tearjerking muziek, maar door *wederom* ijzersterk acteerwerk.

@Mutilator: afgekeken van Sleepers? En Sleepers was ook echt de eerste film die over pedofilie/verkrachting ging, uhuh. Daarbij is het verhaal van Sleepers dusdanig anders dat de vergelijking daar ook ophoudt.



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-10-2004 10:25 by Immortella Profiel van Immortella

The Talented Mr. Ripley. Geen kaskraker (imho), maar toch weet de film een leuk spannend sfeertje op te roepen. Leuke film.


..."Hate can only create more hate"...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-10-2004 11:40 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 oktober 2004 8:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat kan ik hierop antwoorden behalve dat smaken verschillen?




Tuurlijk; en het feit dat ik Tom Hanks nogal vaak overgewaardeerd vind; of het aan zijn acteren ligt (want hij kan beter) of aan de rollen die hij vaak kiest; die zgn 'onderhuidse spanning' van hem is bij hem gewoon 'matheid' uitstralen; ook andere films van hem zijn nogal gehyped; zo zou Road to perdition het niveau van The Godfather halen YEAH RIGHT!

quote:
Op 27 oktober 2004 10:16 schreef ZelThoR het volgende:
...
@Mutilator: afgekeken van Sleepers? En Sleepers was ook echt de eerste film die over pedofilie/verkrachting ging, uhuh.


So what's your point? Dat Sleepers ook weer van een andere film is afgekeken? Dat sluit ik natuurlijk niet uit...

quote:
Daarbij is het verhaal van Sleepers dusdanig anders dat de vergelijking daar ook ophoudt.


Het gaat in beide films over een verkrachting op jonge leeftijd en de jarenlang gedragen wraakgevoelens op volwassen leeftijd.
Tuurlijk; de uitwerking is anders maar de films hebben hetzelfde motorische moment en dezelfde onderliggende motivatie.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 27-10-2004 11:57 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

Identity


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-10-2004 12:32 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 oktober 2004 11:40 schreef Mutilator het volgende:
Het gaat in beide films over een verkrachting op jonge leeftijd en de jarenlang gedragen wraakgevoelens op volwassen leeftijd.
Tuurlijk; de uitwerking is anders maar de films hebben hetzelfde motorische moment en dezelfde onderliggende motivatie.
Dan kunnen we het nog verder abstraheren en stellen dat nagenoeg elke film over intermenselijke relaties gaat en de gevoelens die daarbij aan bod komen, ergo: elke film is een aftreksel.




@Forrest Gump: FG is een schitterende film. De reden waarom het schitterend is, is dat het een het een hele mooie, welhaast idealistische boodschap met zich meebrengt en namelijk dat door eerlijk en rechtlijnig handelen gecombineerd met een gezonde dosis doorzettingsvermogen toch nog tot zeer indrukwekkende resultaten kan leiden ondanks bepaalde beperkingen vooraf. Het is natuurlijk geen boodschap wat gewaardeerd wordt in bepaalde kringen, aangezien het de idee dat je je beperkingen moet overwinnen door middel van het gebruik van andermans inspanningen ondermijnt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-10-2004 13:48 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 oktober 2004 12:32 schreef Chelman het volgende:
Dan kunnen we het nog verder abstraheren en stellen dat nagenoeg elke film over intermenselijke relaties gaat en de gevoelens die daarbij aan bod komen, ergo: elke film is een aftreksel.


Door je veralgemeniseer trek je beide films uit hun context; zo ken ik er ook nog wel een paar

quote:
@Forrest Gump: FG is een schitterende film. De reden waarom het schitterend is, is dat het een het een hele mooie, welhaast idealistische boodschap met zich meebrengt en namelijk dat door eerlijk en rechtlijnig handelen gecombineerd met een gezonde dosis doorzettingsvermogen toch nog tot zeer indrukwekkende resultaten kan leiden ondanks bepaalde beperkingen vooraf.


Hij heeft een exceptioneel rentalent na die beperkingen die efkes vooraf spelen; verder simpele mazzel tov zijn beperkte intellekt; zeer ongeloofwaardig en onrealistisch vergeleken met mensen die het louter op doorzettingsvermogen moeten doen en ook eerlijk handelen. Nu ik er verder over nadenk is deze boodschap gecombineerd met deze uitwerking zelfs een klap in het gezicht van die mensen.

quote:
...Het is natuurlijk geen boodschap wat gewaardeerd wordt in bepaalde kringen, aangezien het de idee dat je je beperkingen moet overwinnen door middel van het gebruik van andermans inspanningen ondermijnt.



Check je lidwoorden.
Wat heeft dit stuk nog met die film te maken?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-10-2004 14:14]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 27-10-2004 13:53 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

Gisterenavond Hellboy gezien, was wel een vermakkelijke film. Die nazi met die maskers, waanzinnig!


Op je knie en pijp voor genade!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-10-2004 14:09 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 oktober 2004 13:48 schreef Mutilator het volgende:
Door je veralgemeniseer trek je beide films uit hun context; zo ken ik er ook nog wel een paar


Precies, het was een zinloze abstractie. Net zoals het posten dat Sleepers en Mystic River aftreksels van elkaar zijn. Zo kan je ook stellen dat Nosferatu en Interview With A Vampire aftreksels van elkaar zijn of Apocalypse Now en FMJ etc.
quote:

Check je lidwoorden.
Wat heeft dit stuk nog met die film te maken?


Mijn lidwoorden zijn inderdaad kut, dat weet iedereen hier. Valt het je NU pas op?

Dat stuk heeft het volgende met de film te maken: de film staat voor een bepaalde ideologie, deze maakt onderdeel uit van de boodschap. Deze ideologie wordt door aanhangers van bepaalde politieke stromingen als juist gezien en door andere weer als onjuist. In wezen heeft dat stuk dus zeer veel met de film te maken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-10-2004 14:16 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 oktober 2004 10:25 schreef Immortella het volgende:
The Talented Mr. Ripley. Geen kaskraker (imho), maar toch weet de film een leuk spannend sfeertje op te roepen. Leuke film.

Heh vreselijk gaye film was dat (letterlijk)


Zenial


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-10-2004 14:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 oktober 2004 14:09 schreef Chelman het volgende:
Precies, het was een zinloze abstractie. Net zoals het posten dat Sleepers en Mystic River aftreksels van elkaar zijn. Zo kan je ook stellen dat Nosferatu en Interview With A Vampire aftreksels van elkaar zijn of Apocalypse Now en FMJ etc.


Jij maakt er weer aftreksels van; ik noem inhoudelijke overeenkomsten; jij zet films naast elkaar die je alleen in hetzelfde genre kan plaatsen en qua verhaal geen kerninhoudelijke overeenkomsten hebben alleen qua context/setting; daar gaat het dus niet over.

quote:
Mijn lidwoorden zijn inderdaad kut, dat weet iedereen hier. Valt het je NU pas op?


Nee, ik maak er nu pas een opmerking over, juist omdat je het na al die tijd nog stééds niet geleerd hebt.

quote:
Dat stuk heeft het volgende met de film te maken: de film staat voor een bepaalde ideologie, deze maakt onderdeel uit van de boodschap. Deze ideologie wordt door aanhangers van bepaalde politieke stromingen als juist gezien en door andere weer als onjuist. In wezen heeft dat stuk dus zeer veel met de film te maken.



Je maakt er propaganda van. De link tussen film en politiek is louter jouw projectie en staat los van de film zelf.

En nu houd ik erover op want het gaat nu meer over jouw zgn inzicht dan over de film. MASSOL!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-10-2004 14:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 27-10-2004 19:01 by Verval Profiel van Verval

Men behind the sun. Heftig!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-10-2004 19:08 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 oktober 2004 19:01 schreef Verval het volgende:
Men behind the sun. Heftig!

Hehe beviel ie? Ik heb m ooit gedownload maar moet hem ook nog steeds eens kijken


Zenial


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 27-10-2004 19:08 by filosofem Profiel van filosofem

Det sjunde inseglet.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen