IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ik heb net deze film gezien IX Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-10-2004 16:44 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

I, Robot.

Ik had verwacht dat ie vreselijk slecht zou zijn maar dat viel me hard mee. Will Shit is wel redelijk irritant (maar niet zo erg als ik Shark Tale), en de killer robotjes maken een hoop goed. Aanrader voor liefhebbers van SF en SFX


Zenial


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 31-10-2004 17:09 by Fedaykin Profiel van Fedaykin

Gister Kill Bill 2 gezien , vond het beter dan het 1e deel. Zitten gave dialogen in en dan die wendingen af en toe, zeker mooi. Er wordt dan wel minder in gevochten, maar als er dan gevochten wordt is het lomp.


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-10-2004 22:33 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

The Abomination, bagger.
Treasure Of The Amazone, wel leuk.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-10-2004 22:36 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 31 oktober 2004 17:09 schreef Fedaykin het volgende:
Gister Kill Bill 2 gezien , vond het beter dan het 1e deel. Zitten gave dialogen in en dan die wendingen af en toe, zeker mooi. Er wordt dan wel minder in gevochten, maar als er dan gevochten wordt is het lomp.

Pfft, Kill Bill 2, ik zou je graag eens bezig zien als je eerst in de borst wordt geschoten met hagen en dan nog uit je doodskist breken die ergens 50cm onder de grond zit, ik vond die film dus totaal niks.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2004 22:36 by Schaep Profiel van Schaep

Shadow of the Vampire, wel oke.


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 31-10-2004 22:36 by Nibiru Profiel van Nibiru

Alien vs. Predator, hij viel me erg mee na al die slechte reviews (en die kut regisseur).


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-10-2004 22:37 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 31 oktober 2004 22:36 schreef Schaep het volgende:
Shadow of the Vampire, wel oke.


Gisteren vergeten op te nemen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2004 22:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 31 oktober 2004 22:37 schreef Leviathanica het volgende:
Gisteren vergeten op te nemen.
Kut voor je, is een zeldzaam leuke film, helemaal de rol van Willem Dafoe.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-10-2004 22:38 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 31 oktober 2004 22:36 schreef beli mawr het volgende:
Pfft, Kill Bill 2, ik zou je graag eens bezig zien als je eerst in de borst wordt geschoten met hagen en dan nog uit je doodskist breken die ergens 50cm onder de grond zit, ik vond die film dus totaal niks.


Jij houdt dus alleen van 'real world' realisme en natuur(kundige) getrouwheid in films?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-10-2004 22:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 oktober 2004 22:37 schreef Greycloak het volgende:
Kut voor je, is een zeldzaam leuke film, helemaal de rol van Willem Dafoe.


Goeie rol van hem idd!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-11-2004 1:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 31 oktober 2004 22:37 schreef Greycloak het volgende:
Kut voor je, is een zeldzaam leuke film, helemaal de rol van Willem Dafoe.

Moet hem ook nog steeds zien, Willem Dafoe vind ik ook meestal heersende rollen wegspelen.

Daarnet Texas Chainsaw Massacre op BNN gezien, heersende film. Vooral het einde was erg vet (en abrupt).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 01-11-2004 2:15 by Fedaykin Profiel van Fedaykin

quote:
Op 31 oktober 2004 22:36 schreef beli mawr het volgende:
Pfft, Kill Bill 2, ik zou je graag eens bezig zien als je eerst in de borst wordt geschoten met hagen en dan nog uit je doodskist breken die ergens 50cm onder de grond zit, ik vond die film dus totaal niks.

Punt 1: het was "rock salt"
Punt 2: Je kent Pai Mei dus niet ;P
Mochten die punten niet gelden, dan had ik de film ook op die 2 scenes afgedaan
En wat Chelman zegt ja.


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-11-2004 8:50 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

Ik heb eergister Darkness gezien en ik vond m zo fucking eng dat ik ervan moest huilen en ik gisteren de hele nacht wakker heb gelegen


Kankerlul


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-11-2004 8:53 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 1 november 2004 8:50 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik heb eergister Darkness gezien en ik vond m zo fucking eng dat ik ervan moest huilen en ik gisteren de hele nacht wakker heb gelegen


Hehe (sorry, maar het is best grappig)

Ik heb gister Van Helsing gezien, verre van geniaal maar wel vermakelijk/ leuke tijdsbesteding voor op de zondagavond


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-11-2004 14:11 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 1 november 2004 8:53 schreef Jebes het volgende:
Hehe (sorry, maar het is best grappig)

Ik heb gister Van Helsing gezien, verre van geniaal maar wel vermakelijk/ leuke tijdsbesteding voor op de zondagavond


nou hij was echt eng hoor


Kankerlul


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 01-11-2004 23:12 by stookvogel Profiel van stookvogel

Alien versus Predator....En nu heb ik zo'n zin in het spel (2) en er zit een kras op mijn ceedee...boehoehoehoe


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-11-2004 1:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Evil Ed. Wat een leuke slechte film, geniaal


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2004 1:42 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 november 2004 1:52 schreef ZelThoR het volgende:
....
Daarnet Texas Chainsaw Massacre op BNN gezien, heersende film. Vooral het einde was erg vet (en abrupt).


Die is wel goed jah

quote:
Op 2 november 2004 1:27 schreef ZelThoR het volgende:
Evil Ed. Wat een leuke slechte film, geniaal


Wat maakt deze film precies zo goed volgens jou?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-11-2004 8:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 november 2004 1:42 schreef Mutilator het volgende:
Wat maakt deze film precies zo goed volgens jou?

Moeilijk te zeggen, denk niet dat veel mensen hem leuk (zouden vinden), zelf vond ik het dat de film net wat meer tempo had mogen hebben, nu zit je gewoon te veel te wachten op actie.
Het is voor een horrorfilm een slechte film, maar als je in de goede bui bent zijn er genoeg kleine grappige dingen die hem erg amusant maken. En ik was gister al in een erg melige bui, samen met m'n huisgenoot, dus dat zal wel goed.
En sommige van die kleine dingen zijn tamelijk geniaal, ondanks dat Evil Ed meer als "tribute" voor klassieke horrorfilms bedoeld is (hangen ook overal posters van bvb "the Fly", "Evil Dead", etc.).

Maar Texas Chainsaw Massacre is duidelijk beter


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2004 8:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hmmm ok thanks!

Zelf gezien: School of rock..mjah echt zo'n tussendoor filmpje...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-11-2004 8:54 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 november 2004 8:51 schreef Mutilator het volgende:
Hmmm ok thanks!

Even gekeken: op imdb heeft ie een 4,5 ofzo, met als grootste verwijt van de user reviews dat ie te sloom is, en dat veel van de tofste dingen uit oude films komen. Desondanks heb ik er goed om gelachen

quote:
Zelf gezien: School of rock..mjah echt zo'n tussendoor filmpje...

Hmm ja, die wilde ik misschien ook nog even tussendoor zien. Ben laatste vooral tussendoor films aan het kijken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Orion
Usericon van Orion
Posted 02-11-2004 8:55 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 2 november 2004 1:27 schreef ZelThoR het volgende:
Evil Ed. Wat een leuke slechte film, geniaal


vind het een dikke vette C-film


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-11-2004 9:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 november 2004 8:55 schreef Orion het volgende:
vind het een dikke vette C-film

hehe, is dat positief of negatief?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-11-2004 14:22 by bazzio Profiel van bazzio

Underworld (ja een beetje laat ) Was wel grappig.


Bazzio Attacks!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-11-2004 14:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Dawn of the dead (remake). Een ongelooflijk coole film, die maar zeer dunnetjes op het origineel is gebaseerd. En rennende zombies regeren.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen