IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : The Alan Parsons topic
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-09-2004 19:55 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

In navolging van het topic over het aankomende concert van dit geweldige project/ deze geweldige band. Vandaag heb ik al effe inkopen gedaan, the turn of the freinly card, tales of mistery and inmagination en ammonia avenue.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-09-2004 20:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Is het niet "The Alan Parsons Project"

Ik vind er trouwens geen reet aan.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 17-09-2004 20:08 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Ik ben er in 013, leuke muziek


zzz


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-09-2004 20:32 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

geweldig lekkere muziek, mee opgegroeit met turn of a friendly card, en heb de dubbel verzamel (met dat aquarium op het strand) en die live cd... super goeie muziek !1


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 17-09-2004 21:41 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

Geniaal!! MIjn vader eheft er een aantal platen van, heb ze erg vaak geluisterd!


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 17-09-2004 21:47 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

uhm..... nou ja meer

en het was toch ook een of andere grote laser op de maan?!?



spectre
Usericon van spectre
Posted 17-09-2004 23:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

tegenwoordig is "Project" van de naam af.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2008 16:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

July 3 - Rijssen, Netherlands - Lucky www.lucky.nl

July 4 - Heerhugowa ard, Netherlands - Waerdse Tempel www.waerdsetempel.nl

Ik zou graag naar Lucky gaan, maar het komt me niet uit die dag, nu heb ik tickets voor de dag erna in Heerhugowaard


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-06-2008 16:09 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

het wordt hier steeds gayer.


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2008 16:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Bok op man, ga nuttige dingen doen met je leven.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-06-2008 16:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Geen zin in, geen zin net als jij te worden.


Fuck the world and fuck you


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 23-06-2008 16:13 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Vette band, paar jaar terug voor het eerst kennis ermee gemaakt met een concert in 013. Was erg tof, gelijk best-of cd'tje gehaald. Mooie muziek (Y)!


Inter faeces et urinam nascimur


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2008 16:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het is strontirritant elk topic jouw commentaar te moeten lezen wat nooit veel verder gaat dan 'gay'. Het is zielig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-06-2008 16:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht



Fuck the world and fuck you


KinkyKindy
Usericon van KinkyKindy
Posted 25-06-2008 0:37 by KinkyKindy Wijzig reactieProfiel van KinkyKindyQuote dit bericht

Leuke muziek


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2008 19:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Morgen in Lucky en vrijdag in Heerhugowaard


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


hammer
Usericon van hammer
Posted 02-07-2008 23:23 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

Aanwezig in Lucky!



Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen