IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Ouwe shit Vorige pagina | Volgende pagina
Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 21-09-2004 23:57 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

ach de ouwe dagen... toen kocht met nog copietjes van je over voor 10-15 gulden, wat een tijden waren dat

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 21-09-2004 23:58]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-09-2004 23:58 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2004 23:55 schreef CoenV het volgende:
Dat weet ik, maar waarom zou zo iemand dat zonder winst te maken gaan oprichten?
Volslagen onbekenden helpen zonder er zelf beter op te worden, er zijn maar weinig mensen die dat doen.
En misschien heeft ie zelf ook wel sommige van die demo's voor veel geld moeten kopen.


Ah, ik begreep je even verkeerd. Ik snap wel wat je bedoelt, zo'n gast hoeft idd ook geen liefdadigheidsinstelling te zijn, maar zijn gage is imho echt te hoog.
Het is misschien best gaaf, zeldzaam spul, maar ik hoef geen gebrand cd'tje met daarop 4 demo's gebrand.
Voor mij heeft dat gewoon geen waarde. Maar da's persoonlijk


..."Hate can only create more hate"...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-09-2004 9:08 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2004 17:11 schreef Hexegot het volgende:
Nog meer liefhebbers van de Rolling Stones trouwens?
Jep


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 22-09-2004 9:09 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

gave ouwe shit?

-yes
-jethro tull
-simon & Garfunkel
-Pentangle
-the doors
-Led Zeppelin
-Pink Floyd
-King Crimson

hehe ik kan nog wel ff doorgaan...


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-09-2004 9:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2004 9:09 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
-jethro tull

Hehe, doet me denken aan een stuk uit Live Shit, Binge & Purge van 'tallica
Lars Ulrich: "We should thank Jethro Tull....for not putting out another album this year!"


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 22-09-2004 9:13 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

volgens mij snap ik em niet, of juist wel maar vind ik het niet zo boeiend

anyway Tull is gewoon ontzettend geniaal


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 22-09-2004 9:24 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Stukje geschiedenis: in 1989 (geloof ik) was Metallica de grote kanshebber voor een grammy award in de categorie metal. Ging Tull ermee vandoor...


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 22-09-2004 9:28 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

AH ok dat verklaart

danku


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 23-09-2004 23:57 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Ik luister wel graag naar Ten Years After, heb er onlangs zelfs een live dubbelaar van gekocht.

Bluesrock uit eind jaren '60, begin jaren '70.


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 23-09-2004 23:59 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 23:57 schreef telluriet het volgende:
Ik luister wel graag naar Ten Years After, heb er onlangs zelfs een live dubbelaar van gekocht.

Bluesrock uit eind jaren '60, begin jaren '70.
jij was nog niet eens geboren, poser


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 24-09-2004 0:53 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 23:59 schreef Meester het volgende:
jij was nog niet eens geboren, poser


Klein opzwellende kankergedrocht. Mag ik u attenderen op uw te verwaarlozen muzieksmaak?
U pretendeerd heavymetal te luisteren, gedraag je dan ook niet als een naar Normaal luisterde professionele koeienmelker, dankzij animalsex besmette seropositieve grafjood.


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 24-09-2004 0:53 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht



Sater
Usericon van Sater
Posted 24-09-2004 12:14 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Fleetwood Mac




one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-09-2004 14:53 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 23:59 schreef Meester het volgende:
jij was nog niet eens geboren, poser


En wat mag dat dan wel niet uitmaken?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-09-2004 16:01 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 14:53 schreef Hexegot het volgende:
En wat mag dat dan wel niet uitmaken?
Hij waarschijnlijk ook niet, dus het slaat nergens op.

Rolling Stones
Pink Floyd (fukkin liefde @ pink floyd)
Dire Straits
etc.

dikke heersch


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 24-09-2004 16:11 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

the beatles


mvg wk10


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2004 19:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 september 2004 23:58 schreef Immortella het volgende:
Ah, ik begreep je even verkeerd. Ik snap wel wat je bedoelt, zo'n gast hoeft idd ook geen liefdadigheidsinstelling te zijn, maar zijn gage is imho echt te hoog.
Het is misschien best gaaf, zeldzaam spul, maar ik hoef geen gebrand cd'tje met daarop 4 demo's gebrand.
Voor mij heeft dat gewoon geen waarde. Maar da's persoonlijk


Het is duur idd; maar het echte ultra zeldzame werk staat in zijn trade list dus hij ruilt juist mits je zelf ook ruilmateriaal hebt; bij zo'n figuur heeft bijna niemand dat dus dan koop je wat mega zeldzaams; zo heb ik ooit een op Ebay 2 cdr's gekocht met de officiële maar gedelete video opname van Death Live in Japan; werkelijk perfecte kwaliteit maar toch een ander optreden dan de Symphonic technicalogy audiobootleg!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-09-2004 19:56]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 26-09-2004 21:10 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Ok Mutilator... eindelijk iemand die het snapt. Als je heel veel tijd en moeite hebt gestoken voor je verzameling, ga je het niet kosteloos met iedereen delen.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 27-09-2004 9:29 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Ben ik het ook mee eens.
Ik vind het een gaaf idee van de maker van die site. Al zal ik zelf niks bestellen omdat ik met een beetje werk ook al dat spul online kan vinden, tenminste ik heb er even doorheen gekeken en veel ervan is te vinden!



Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 27-09-2004 9:31 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

Pink FLoyd
Led Zeppelin
Fleetwood Mac
ROlling Stones
Van Halen
Jimmi Hendrix
Dire Straits



edit: eentje vergeten

[Dit bericht is gewijzigd door Gieteraar op 27-09-2004 9:31]


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 27-09-2004 9:36 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2004 9:31 schreef Gieteraar het volgende:
Pink FLoyd
Led Zeppelin
Fleetwood Mac
ROlling Stones
Van Halen
Jimmi Hendrix
Dire Straits




+
styx
the doors
yardbirds
hawkwind
tangerine dream
mc5
cream
focus
brainbox
simple minds
etc!



Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 27-09-2004 9:41 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht



indeed, the list goes on and on


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 27-09-2004 17:39 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Diese Musik hieroben ist ja sehr viel spass machend


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 27-09-2004 17:49 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

ja!

dire straits
pink floyd
focus
david crosby
neil young
jimi hendrix
creedence clearwater revival
led zeppelin
alquin
yes
deep purple


etc.


zzz


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2004 17:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

suicidal tendencies

SKATE SURF!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen