IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : The Acacia Strain Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-04-2012 14:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

''Rise Records has officially signed Massachusetts metalcore/deathcore band The Acacia Strain. The band's Rise Records debut will hit streets in October. According to Rise, the Acacia Strain "are ready to dive into the next phase and are happy to have found a home with Rise where they feel they will be well taken care of and continue to smash faces with their new material."





Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-04-2012 0:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Rise Records, leuk. Dat wordt een album vol cleane zang en djent-breakdowns


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-04-2012 21:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Nieuw nummerke. Meh.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 03-05-2012 16:30 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Godver, wat een gruwelijke track zeg. Dikke Meshuggah riff aan het begin en die anderhalve minuut breakdown vanaf 2:20. Zowaar nog trager dan het vorige werk en dat is maar goed ook want hier weten die gare tunnelmoshkids geen raad mee. Mooie "fuck you". Als de rest van het album net zo klinkt dan gaat dit een klapper worden.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-05-2012 17:13 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ben je nu sarcastisch?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 03-05-2012 17:22 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Zeker niet.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-05-2012 23:46 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2012 21:37 schreef iPim het volgende:





Belachelijk hard nummer, de haat druipt er als vanouds vanaf

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 03-05-2012 23:47]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-05-2012 1:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Gruwelijk bruut nummer.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-08-2012 21:15 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



In tijden niet zo SIKED geweest, kom maar op!!

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 24-08-2012 21:16]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Stillbirth
Usericon van Stillbirth
Posted 25-08-2012 10:45 by Stillbirth Wijzig reactieProfiel van StillbirthQuote dit berichthttp://www.myspace.com/khaozofficial

Benieuwd naar de nieuwe plaat!
En binnenkort in The Stage in Arnhem, dat zal me een bak ellende worden


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-08-2012 16:34 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2012 10:45 schreef Stillbirth het volgende:
Benieuwd naar de nieuwe plaat!
En binnenkort in The Stage in Arnhem, dat zal me een bak ellende worden


Klopt, voorprogramma Bring on the Bloodshed. Alles gaat daar kapot die avond, mega veel zin in!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-09-2012 17:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Heb het eigenlijk wel een beetje gehad met deze band.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-09-2012 17:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De band ook met jou, wees niet bang.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-10-2012 16:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Meningen over de nieuwe plaat?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-10-2012 16:53 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ben je bang om je eigen mening te vormen?

Nog niet gehoord.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-10-2012 18:43 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2012 17:03 schreef iPim het volgende:


Heb het eigenlijk wel een beetje gehad met deze band.


Kijk, dat alles bij jou in het teken staat van Converge, ok.
Maar deze comment slaat echt nergens op. Zelfs als niet liefhebber hoor je dat deze plaat gewoon goed is. En hard, KEIHARD!

Dus Pim, even normaal doen tegen Ben.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-10-2012 19:40 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2012 16:26 schreef BenKnuckles het volgende:
Meningen over de nieuwe plaat?
Nou, doe maar eentje.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-10-2012 18:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2012 18:43 schreef Count Steel het volgende:
Dus Pim, even normaal doen tegen Ben.

Dat sowieso.

Maar voorlopig vind ik echt niets aan die nieuwe plaat. Lijkt me te veel op een langzame Continent, wat ik ook al geen goede plaat vond. Al is de nieuwe wel een fractie beter. Een aantal vet harde momenten, maar voor de rest gebeurt er veel te weinig in veel te veel tijd. Misschien binnenkort nog eens proberen.

Full-lengthtoplijstje:
1. 3750
2. Wormwood
3. The Dead Walk
4. And Life Is Very Long
5. Death Is the Only Mortal
6. Continent


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-12-2012 19:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2012 16:26 schreef BenKnuckles het volgende:
Meningen over de nieuwe plaat?


The Acacia Strain: Death is the only mortal
3.8/10

Lord K: Here we have another band who’s been reading the “How to do metal in 2012” book, page by page. TAS is actually doing ok, but not much more. 5

Habakuk: These guys actually put some notion of gritty identity to their breakdown-fest. 7

CadenZ: The first riff made me wanna kill myself. Then it got worse. 2

BamaHammer: It’s one thing to put a breakdown every 4 seconds in your tunes, but it’s another heinous thing altogether to downtune to the point where your one note that you know sounds like a painful fart. Fuck this band and all bands like them. 3

Sokaris: chung chung, chudda-chung guitars, constipated tuffboy vocals and annoying wooshy noises. The wooshy noises make it so that they can use words like “bold” and “forward-thinking” in their press releases. 2


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-12-2012 19:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Een plaat van The Acacia Strain beluisteren en dan klagen over chugs :')

Sowieso, in dit genre naar een plaat luisteren en klagen over chugs :')

Godver, het woord 'chugs' :')

Neemt niet weg dat het een heel saaie plaat is. 3750 was briljant (fenomenaal geluid), The Dead Walk was goed, Wormwood was goed. De eerste was wel ok, maar bevatte te veel saaie nummers. De overige twee waren prut. Heb het eigenlijk ook wel wat gehad met deze band, jammer dat ik ze in de periode 2004-2007 niet gezien heb.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-12-2012 19:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

op plaat vind ik het alleszins vrij boring, goed voor een nummertje maar dat is het dan ook. live zal het meer een feest zijn


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-12-2012 21:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat durft ook tegenvallen, eigenlijk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-12-2012 0:25 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

The Acacia Strain komt bij mij altijd weer om het hoekje kijken wanneer er ergens in m'n leven sprake is van intense haat (godver, wat klinkt dat verrukkelijk emo).

Er is voor mij geen band die dat gevoel beter kan verwoorden dan TAS. Nadeel is dat in dat soort periodes er vaak nieuwe meubels en partners moeten worden aangeschaft, maar dat is eigenlijk ook maar bijzaak.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 27-12-2012 0:25]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-05-2017 20:10 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Ik ben van mening dat TAC weer de goed kant op gaat. Deze track doet het goed bij me, alleen al omdat er zo'n lekkere dikke-mannen-2step in zit


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-05-2017 20:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wel een kek nummertje, ja. Goede vocals rond 2:00, lekker venijnig, en die 2-step mag er wel wat vaker inzitten inderdaad.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen