IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Meld hier de doden pt. II Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-11-2004 18:50 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 november 2004 18:42 schreef Jenje het volgende:
en niet zo pussy-ass lief .. geen reintegratiekamp in zuid-frankrijk ..


Ik zei hard.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 18:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 november 2004 18:50 schreef Schaep het volgende:
Ik zei hard.
Geef eens een voorbeeld ..


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-11-2004 18:57 by filosofem Profiel van filosofem

Gerry Knetemann.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-11-2004 18:58 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 2 november 2004 18:42 schreef Greycloak het volgende:


Okee, en wie gat dat doen dan? De Politie? Die gaan de komende maanden druk zijn met hun quotum.

Hallo... Word wakker en lees een krant bij je ontbijt. Verder ben je wel lief en deel ik je mening, maar ga vooral PvdA stemmen, als dit leuke dingen zijn om in de krant te lezen.

Aanpakken! Fuck verdraagzaamheid!


Nou, ik deel jouw mening niet en of ik 's ochtends de krant lees of pvda stem gaat je natuurlijk niks aan.
Dat jij geen boodschap hebt aan verdraagzaamheid dat zegt genoeg want dan ben je dus net zo bezig als al die andere fanatiekelingen en dat vind ik dom. (Misplaatste tolerantie is natuurlijk nog veel dommer, daar ben ik dan ook tegen. Maar dat is geen tolerantie dat is onverschilligheid.) Zoals Leon de Winter ook al een beetje zei zijn dat soort waarden wel de belangrijkste in ons soort samenlevingen; hier schieten we elkaar niet overhoop, dat is niet netjes.


~ By the fallen one I shall arise ~


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2004 18:59 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 november 2004 18:04 schreef Immortella het volgende:
Dát ontken ik niet, maar politiek gezien kon hij niet als 'gevaarlijk' of 'bedreigend' worden gezien door de mensen wie het aanging. Iemand als Pim Fortuyn had z'n politieke partij, waarmee hij veel zielen leek te winnen en daardoor macht leek te krijgen. En dus als bedreigend kon worden ervaren.
In het geval van Theo van Gogh zie ik dat toch anders. En daardoor vind ik dit zelfs misschien nog schokkender.
Hij kon dus WEL als gevaarlijk gezien worden voor de Islam. Waarom? Omdat hij aan de mensen liet zien dat de Islam gevaarlijk is voor ons. Hij was, zoals men het zegt, een opiniemaker en dat maakt hem gevaarlijk voor die moslims.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-11-2004 19:02 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 november 2004 18:59 schreef Misanthrope het volgende:
Hij kon dus WEL als gevaarlijk gezien worden voor de Islam. Waarom? Omdat hij aan de mensen liet zien dat de Islam gevaarlijk is voor ons. Hij was, zoals men het zegt, een opiniemaker en dat maakt hem gevaarlijk voor die moslims.


Tuurlijk, maar het is wel iets anders dan het geval met Fortuyn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 19:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 november 2004 18:59 schreef Misanthrope het volgende:
Hij kon dus WEL als gevaarlijk gezien worden voor de Islam. Waarom? Omdat hij aan de mensen liet zien dat de Islam gevaarlijk is voor ons. Hij was, zoals men het zegt, een opiniemaker en dat maakt hem gevaarlijk voor die moslims.


Het is een schrijver, een sarcast, een relzoeker. Hij kan niks buiten praten ...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-11-2004 19:04 by Schaep Profiel van Schaep

Praten kan gevaarlijk zijn voor Moslims.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 19:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 november 2004 19:04 schreef Schaep het volgende:
Praten kan gevaarlijk zijn voor Moslims.
Tja makke schaapjes ...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-11-2004 19:05 by Schaep Profiel van Schaep

Hm?


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 02-11-2004 19:15 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

De Kneet

Gerrie Knetemann

vandaag overleden op 53 jarige leeftijd


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-11-2004 19:17 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ik denk niet dat het zo rationeel is, dan hadden ze eerder een politicus gepakt. Ik denk dat die dader eerder iets zou zeggen dat hij zich vernederd voelde.


~ By the fallen one I shall arise ~


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-11-2004 19:21 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 november 2004 19:17 schreef Ishtar het volgende:
Ik denk niet dat het zo rationeel is, dan hadden ze eerder een politicus gepakt. Ik denk dat die dader eerder iets zou zeggen dat hij zich vernederd voelde.


Als het rationeel was hadden ze niemand gepakt.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-11-2004 19:25 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 2 november 2004 19:15 schreef RrroooaaarrR het volgende:
De Kneet

Gerrie Knetemann

vandaag overleden op 53 jarige leeftijd


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 02-11-2004 19:27 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ik vind het maar erg, van Theo van Gogh. Dat zoiets tegenwoordig ook al gebeurt in Nederland. GVD in wat voor wereld leven we eigenlijk?!


Bloodied by the thorns beside the leaves


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-11-2004 19:28 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 2 november 2004 19:21 schreef Schaep het volgende:
Als het rationeel was hadden ze niemand gepakt.


Ja, daar heb je wel gelijk in.


~ By the fallen one I shall arise ~


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-11-2004 19:30 by antipop Profiel van antipop


JE kan iemand een lul vinden maar deze laffe moord (van gogh) zorgt er inmiddels toch bijna voor dat ik die klote moslims echt ga haten!Als ze het niet eens zijn met ONZE cultuur(vrijheid) dan moeten ze gewoon OPZOUTEN!!!.Vroeger had ik nog het ideaal beeld van een multiculturele samenleving maar inmiddels (na dit zoveelste drama om die graf-alah!)ga ik toch echt de volgende keer op de meest rechtse partij stemmen want genoeg is GENOEG GODVERDOMME!!! en dat er ook goeie zijn is dan maar jammer!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-11-2004 19:31 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Daar was ik dus al bang voor.


~ By the fallen one I shall arise ~


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-11-2004 19:34 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik vind het echt belachelijk dat Theo van Gogh is vermoord, je an tegenwoordig niks meer zeggen of je wordt afgeknald.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2004 19:37 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 november 2004 19:34 schreef Leviathanica het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat Theo van Gogh is vermoord, je an tegenwoordig niks meer zeggen of je wordt afgeknald.
quote:
Op 31 oktober 2004 23:33 schreef Leviathanica het volgende:
Dat woordje bijna is wel jammer.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-11-2004 19:38 by antipop Profiel van antipop

waarom is men nu ineens bang hier bij zm ???jullie bespreken de grootste satanistische godslasterende black en death metal bands en als je het dan over die kut moslims hebt ben je een racist?????


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-11-2004 19:40 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 2 november 2004 19:37 schreef Misanthrope het volgende:



Ik heb het over vermoorden, als Balkenende vermoord wordt is dat ook erg, omdat je je leven niet zeker bent.
Als hij een natuurlijke dood sterft, zal ik er geen traan om laten.
Het gaat om het principe.
(Ik had deze reactie al verwacht.)

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-11-2004 19:41]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-11-2004 19:46 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 2 november 2004 19:38 schreef antipop het volgende:
waarom is men nu ineens bang hier bij zm ???jullie bespreken de grootste satanistische godslasterende black en death metal bands en als je het dan over die kut moslims hebt ben je een racist?????


.

[Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 02-11-2004 19:47]


~ By the fallen one I shall arise ~


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2004 19:47 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Klotezooi; ik volg Theo al jaren en kon me vaak vinden in zijn mening of in ieder geval had zijn mening een grote amusementswaarde.

Hier is echt een grens overschreden en ik hoop dat deze gebeurtenis een flinke staart gaat krijgen want zijn dood bewijst zijn gelijk.

Hier kun je trouwens ook nog je mening geven:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2004 19:50 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 november 2004 19:38 schreef antipop het volgende:
waarom is men nu ineens bang hier bij zm ???jullie bespreken de grootste satanistische godslasterende black en death metal bands en als je het dan over die kut moslims hebt ben je een racist?????
Da´s nou de Nederlandse mentaliteit na WO2. Gedogen en knuffelen ipv de realiteit.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen