IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Meld hier de doden pt. II Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2005 18:22 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 januari 2005 17:31 schreef attila_de_hun het volgende:
wat politiek betreft is Wiegel een opgeblazen, zelfingenomen waardeloze politicus. Maar daar gaat het nu niet om.



Waarom?

Hij is juist altijd scherp en hij doet in ieder geval niet al te erg mee aan de mateloos nutteloze gepolder maar zegt gewoon wat hij denkt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2005 20:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 januari 2005 18:22 schreef Chelman het volgende:
Waarom?

Hij is juist altijd scherp en hij doet in ieder geval niet al te erg mee aan de mateloos nutteloze gepolder maar zegt gewoon wat hij denkt.


Maar ik was het zelden of nooit met hem eens. en Marijnissen zegt ook wat hij denkt. En wat vind jij van Marijnissen?


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 08-01-2005 1:52 by Dragonsfire Profiel van Dragonsfirehttp://www.silentdespair.nl

Dat die nog niet dood is?


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-01-2005 1:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 januari 2005 17:59 schreef webblaster wim het volgende:
Nouja, exakt. Z'n eerste vrouw is hier in veenendaal met de auto onder een trein gekomen, bij een onbewaakte spoorwegovergang. Dia daarna spoorbomen kreeg, ik weet het nog goed, was op 100 mtr afstand bij mijn oma vandaan.


Wellicht reden om te geven aan 3VO; eerder deze avond gezien hoe erg autobestuurders tegenwoordig voetgangers op zebrapaden structureel 'respecteren'...kolerelijers

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-01-2005 2:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-01-2005 3:50 by M. Profiel van M.

quote:
Op 7 januari 2005 20:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar ik was het zelden of nooit met hem eens. en Marijnissen zegt ook wat hij denkt. En wat vind jij van Marijnissen?

Ik denk dat Chelman vooral reageerde op jouw gebruikte epithet 'waardeloos', niet?

Ik ben het ook niet met Marijnissen eens, maar ik vind hem geen 'waardeloze' politicus.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-01-2005 14:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 januari 2005 3:50 schreef M. het volgende:
Ik denk dat Chelman vooral reageerde op jouw gebruikte epithet 'waardeloos', niet?

Ik ben het ook niet met Marijnissen eens, maar ik vind hem geen 'waardeloze' politicus.


ik heb idd zijn functioneren als politicus en zijn standpunten (waar ik me dus niet in kan vinden grotendeels) niet van elkaar gescheiden. Maar goed, we doen allemaal wel een ferme uitspraak hier, toch?



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-01-2005 16:49 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 7 januari 2005 9:54 schreef MindlessMayo het volgende:
Vrouw van Wiegel omgekomen bij verkeersongeval

Uitgegeven: 7 januari 2005 07:21
Laatst gewijzigd: 7 januari 2005 09:47

ASSEN - Door een ongeluk op de A28 is donderdagavond de echtgenote van VVD-coryfee Hans Wiegel om het leven gekomen, meldden ooggetuigen. Het ongeval had plaats rond 19.00 uur tussen Pesse en Spier, iets ten noorden van Hoogeveen.

De politie bevestigde dat een 53-jarige vrouw uit Diever het leven had verloren. Ze zou door nog onbekende oorzaak de macht over het stuur hebben verloren waarna de auto over de kop sloeg.


Het slachtoffer werd volgens de politie uit de auto geslingerd en overleed ter plekke. De eerste vrouw van Wiegel, een zus van het slachtoffer, verloor in 1980 eveneens het leven door een verkeersongeluk.




Bewijst mischien dat slecht kunnen autorijden erfelijk is?


Een kleine snol zit zo vol.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 08-01-2005 16:51 by ouwe Profiel van ouwe

Onze burgemeester was pas dood gegaan. maar dat is alweer 2 weken geleden..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-01-2005 1:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 januari 2005 16:49 schreef SkinPeeleR het volgende:
Bewijst mischien dat slecht kunnen autorijden erfelijk is?

nee vrouwelijk...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Odal
Usericon van Odal
Posted 10-01-2005 1:10 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net



Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 10-01-2005 13:33 by Paaj Profiel van Paaj

Een 30-jarige automobiliste uit Uden is in de nacht van zondag op maandag overleden doordat iemand een stuk stoeptegel van een viaduct boven de A4 gooide. Dat gebeurde volgens de politie ter hoogte van Rijswijk.



. . . . . . . . . ?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-01-2005 13:35 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 januari 2005 13:33 schreef Paaj het volgende:
Een 30-jarige automobiliste uit Uden is in de nacht van zondag op maandag overleden doordat iemand een stuk stoeptegel van een viaduct boven de A4 gooide. Dat gebeurde volgens de politie ter hoogte van Rijswijk.




godsamme wat lopen er toch ontzettend veel botmongolen rond


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-01-2005 15:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 januari 2005 13:33 schreef Paaj het volgende:
Een 30-jarige automobiliste uit Uden is in de nacht van zondag op maandag overleden doordat iemand een stuk stoeptegel van een viaduct boven de A4 gooide. Dat gebeurde volgens de politie ter hoogte van Rijswijk.




Weer een bewijs dat vrouwen niet kunnen rijden. Een man had uitgeweken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-01-2005 15:41 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 10 januari 2005 15:36 schreef Chelman het volgende:
Weer een bewijs dat vrouwen niet kunnen rijden. Een man had uitgeweken.


Zullen we dat uittesten? Ik gooi, jij wijkt uit


Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 24-01-2005 13:30 by Aerpel Profiel van Aerpel

Vorige week zondag is AFM eigenaar en Squealer zanger Andreas "Henner" Allendörfer bij een auto ongeluk omgekomen.


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2005 18:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Pistolen Paultje overleden

Pistolen Paultje is overleden. Dat hebben zijn familieleden vanochtend bevestigd. Paultje, echte naam Paul Wilking, is 80 jaar geworden.

Zelf wilde hij zich voordoen als grote crimineel, maar dat was hij niet. Toch staat hij bekend als de ongekroonde koning van de Amsterdamse onderwereld in de jaren '60. Hij handelde in wapens. Velen zagen 'm als een "goede boef", terwijl anderen 'm als levensgevaarlijk beschouwden. Wilking had de reputatie van een Robin Hood. In de jaren '80 zette hij zich in tegen dierenmishandeling.

Zijn naam kwam voort uit de Tweede Wereldoorlog. Hij zat toen in het verzet en had een fascinatie voor pistolen. Twee jaar geleden kwam hij nog in het nieuws doordat hij illegaal schilderijen van Herman Brood verkocht.


nu "rakketten ronny" en "bazooka bob" nog


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2005 19:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

So?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2005 19:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 februari 2005 19:09 schreef Jenje het volgende:
So?

nou..hij is dood.

(post al binnen?)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2005 19:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja
Thanx .. ben je vergeten te mailen dat ie er al was .. ook nog niet de tijd genomen om em te kijken trouwens


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-02-2005 19:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 februari 2005 19:32 schreef Jenje het volgende:
Ja
Thanx .. ben je vergeten te mailen dat ie er al was .. ook nog niet de tijd genomen om em te kijken trouwens

maat, dat meen je niet! I'm shocked. Maar goed dat bewijst wel dat ik de Acid bath fan numero uno ben in Nederland en jij op een mooie 2e plaast staat (hehehe). (serieus, veel plezier ermee. zowat al hun nummer staan erop. het is wel vaak illegaal opgenomen. maar wel lekker "underground" dus.)


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 21-02-2005 16:59 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

21/02 Amerikaanse auteur Hunter S. Thompson pleegt zelfmoord
De Amerikaanse auteur Hunter S. Thompson heeft zondagnacht zelfmoord gepleegd in zijn woning in Woody Creek (Colorado). Dat schrijft de krant Denver Post maandag.

De 67-jarige Thompson werd beschouwd als een van de grootste auteurs en politiek verslaggevers van de twintigste eeuw. In 1972 schreef hij de klassieker 'Fear and Loathing in Las Vegas'.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-02-2005 14:41 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Mijn oom

22-05-1945
25-02-2005

Hartstilstand, ging al een hele tijd kut.

R.I.P.


Bruce Banner


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-02-2005 14:44 by invictis Profiel van invictis

gecondoleerd gast.
sterkte, ook aan je familie.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-02-2005 14:49 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 februari 2005 14:41 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Mijn oom

22-05-1945
25-02-2005

Hartstilstand, ging al een hele tijd kut.

R.I.P.


Mijin oprechte deelneming veel sterkte voor jou en je famillie


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-02-2005 15:00 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

thanks lui.


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen