IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Impetigo \"ultimo mondo cannibale\" Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-11-2001 23:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

vandaag is me een cd van deze band in mijn handen geduwd door een goede vriend.wat een goede band! echt brute, gore deathmetal en al meer dan 10 jaar oud! ik ken er dus niks van. wie mij wat info kan leveren , alvast bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-02-2006 16:34]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-11-2001 23:44 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

impetigo..ja ze hebben nu ook een tribute album uit met heel veel grote namen. Ik ken ze jammer genoeg ook niet zo heel goed. Tijd om ff wat materiaal te beluisteren.


Suck my piss


zombie
Usericon van zombie
Posted 20-11-2001 9:12 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Oke, Impetigo! Deze gasten heb ik dus erg hoog zitten, vooral de 'zang' was te gestoord voor woorden. Heerlijke en bijna 'groovy' death/grind met een macaber Italiaanse zombiefilm sfeertje.

Voorzover ik weet is dit alles wat je kan krijgen van Impetigo.

Ultimo Monde Cannibale CD
Horror of the zombies CD
Faceless MCD
Boui Omega MCD
All we need is cheez (live demo-tracks)
Split CD met Ingrowing (bevat 1 te gekke live-versie van 'I work for the streetcleaner')

Check verder het interview met Stevo op Vampire Magazine (www.vampire-magazine.com) en de tribute CD waar al over was gesproken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-11-2001 15:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Impetigo=CULT!!!!!

Ik sluit mij helemaal bij de uitleg van ZOMBIE aan.

Vergeet vooral niet 'Horror of the zombies' te checken!!!

Walking through my boneyard....

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-11-2001 15:48]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-11-2001 20:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

allemaal bedankt voor de goede tips. ik ga z3eker meer aanschaffen van deze goede band!


svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 15-04-2004 19:30 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Iemand interesse in hun Faceless demo? Mailen naar svartsyn@skynet.be


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 15-04-2004 21:55 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik heb jaren geleden eens een tape gekregen, Horror of the Zombies of Wild Rags... ik heb het ding grijsgespeeld!
Heb me indertijd zot gezocht naar de CD versie... ben zo in contact gekomen met Mark Sawickis, die zo vriendelijk was mij een gesigneerd exemplaar op te sturen

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik Ultimo Mondo Cannibale eigenlijk niet goed vind. Klinkt ook helemaal anders dan Horror of the Zombies (die ik helemaal CULT vind).


A black heart can only find beauty in darkness.


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 16-04-2004 11:49 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Alle Impetigo releases zijn klassiekers, van ultimo mondo cannibale tot all we need iz cheez. Deze band heeft het goregrind genre mede gemaakt, en staat nog steeds als een huis!


Rotting away is better than being gay


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2006 16:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 01-02-2006 16:43 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Atilla, je stelt me teleur. Jij, die er 'toen' ook bij was ! Maar goed, beter laat dan nooit.

de versies op de oudste EP's van de nrs op Ultimo vind ik trouwens veel heerschender


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 01-02-2006 17:42 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht



zombie
Usericon van zombie
Posted 01-02-2006 22:36 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2006 17:42 schreef Arghoslent het volgende:
http://www.razorbackrecords.com/impetigo.htm


Tof, ik ben nerd genoeg om deze wederom aan te schaffen enkel voor het artwork.


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 02-02-2006 9:04 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

Ja man zal vast gaaf worden idd !!


herrie
Usericon van herrie
Posted 02-02-2006 9:30 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

die Ultimo mondo cannibala" is volgens mij eerst uitgebracht op vinyl. en ik geloof dat ik dat ding nog inde kast heb liggen.

het nummer "dear uncle creepy" is super!!!!!

idd zieke bende...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-02-2006 15:17 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hmm, heb net ff op emule gezocht naar deze band, maar denk wel dat ik hier materiaal van ga aanschaffen


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-02-2006 16:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Hey ik schijn die lui in myspace te hebben staan. Geen idee wat het is.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-02-2006 17:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 februari 2006 16:00 schreef zillah-morte het volgende:
Hey ik schijn die lui in myspace te hebben staan. Geen idee wat het is.


Ik laat het je zo wel horen ;P


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-08-2008 18:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Typisch..brute band als Impetigo en zo weinig reacties in dit topic! dit topic laat wel weer zien hoe slecht het gesteld staat met de smaak van de zmers...ik zit nu weer even die Horror of the zombies te luisteren en godverdomme wat gaaf, gaafste nummer is toch echt wel Trap them and kill them, die vocals zijn echt te ziek voor woorden. geniale band!


Fuck the world and fuck you


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 10-08-2008 18:17 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Onze zanger is er al jaren helemaal leip van. Hij heeft ook zo'n gaaf Impetigo shirt: Eaten Alive By Cannibals.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-08-2008 19:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heb je daar een plaatje van? Ben wel benieuwd hoe die eruit ziet

Zelf heb ik ooit aan een Cannibals are in the streets shirt kunnen komen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-08-2008 19:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2008 18:03 schreef mental het volgende:
Typisch..brute band als Impetigo en zo weinig reacties in dit topic! dit topic laat wel weer zien hoe slecht het gesteld staat met de smaak van de zmers...

En direct weer beginnen, hè

Of zoals spectre zou zeggen: go cry emo kid!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-08-2008 19:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2008 19:29 schreef ZelThoR het volgende:
En direct weer beginnen, hè

Of zoals spectre zou zeggen: go cry emo kid!
en jij blijft erop reageren, faalhaas.


Fuck the world and fuck you


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 10-08-2008 20:01 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Inderdaad een cultstatus bij een bepaald publiek, Horror of the Zombies vond ik al minder.
Maar ook ripped off by Wild Rags.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-08-2008 20:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik heb die shit van hun die ze gereleased hebben op razorback records...erg netjes gedaan man.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-08-2008 20:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De releases heb ik ook; idd hele nette re-releases met veel artwork en liner notes van de bandleden ed.

Hoe hebben ze toch die 'gallo' sfeer toch in de muziek kunnen krijgen? Zelfs Scream bloody gore komt niet verder dan wat door de filmmuziek van die films geinspireerde introlijntjes, maar niet die unieke sound zoals Impetigo had.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-08-2008 20:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

idd, machtig mooie band.favoriete nummers zijn hier toch wel wizard of gore, trap them and kill them, en cannibal lust.en als je dan die pics op die releases van razorback ziet...echt wel humor


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen