IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Impetigo \"ultimo mondo cannibale\" Vorige pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-08-2008 20:36 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 februari 2006 16:43 schreef neefherbert het volgende:
Atilla, je stelt me teleur. Jij, die er 'toen' ook bij was ! Maar goed, beter laat dan nooit.




Hehehe, ik kende de naam al lang, maar had het nog nooit gehoord.

Ik vind die nrs op hun myspace iig erg gaaf, lekker simpel en lomp.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-08-2008 20:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

simpel en lomp, ik had ze zelf niet treffender kunnen omschrijven, wim, oude heerser!


Fuck the world and fuck you


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-08-2019 8:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ultimo Mondo Cannibale gaat er goed in hier. Heerlijk vuile splattergrind van de oude school. Die vocalen in Red Wiggler zijn te bruut.

Horror of the Zombies zou naar het schijnt veel beter zijn, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 07-08-2019 15:03 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Een good old tapetraders memory band!
Wat betreft zeer zeker hun demo:All we need is Cheez uit 1987.
Het debuut:Ultimo Mondo Cannibale werdt extra leuk en lekker door de tussen geluids fragmenten van horror movies.
Alleen jammer dat de plaat bij Wild Rags moest uitkomen toen der tijd.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-08-2019 15:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2019 8:50 schreef BenKnuckles het volgende:
Horror of the Zombies zou naar het schijnt veel beter zijn, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen.

Dat is intussen gebeurd, maar die valt maar matigjes uit in vergelijking met Ultimo Mondo Cannibale. Die is meer de Reek of Putrefaction van de Symphonies of Sickness. Bij Impetigo heb ik dan liever de Reek.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen