IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Topic over websites maken III Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2005 0:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

GEEN BACKUP


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 10-09-2005 1:00 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

wat boeit dat voor een statische site? als je geen backups van je eigen gemaakte site maakt ben je zowiezo een kneuske.

maar wat ik zei, je betaald voor kwaliteit/kwantiteit afweging makker


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2005 1:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb het uiteraard niet over het statische gebeuren.

Ik heb geen zin zelf wekelijks een dump van de MySQL te maken.

Maar goed, wel erg goedkoop


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 10-09-2005 1:05 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

ga je een bandsite met database maken?
gek


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2005 1:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

hoezo gek?

Ik kan tig dingen verzinnen die ik dynamisch wil maken, zodat mijn niet technisch onderlegde bandleden de site ook bij kunnen houden. En ik vind het zelf ook makkelijk natuurlijk


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 1:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

y00 1s a n3rd!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 10-09-2005 1:11 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

tja je moet er maar zin in hebbne. ik vind dat een bandsite niet dynamisch hoeft te zijn, vooral als het gewoon een 'beginnende' band is. welke onderdelen zou je dan bijv. dynamisch willen maken als ik vragen mag? nieuws? ehhh mp3s?

hehe maar ieder voor zich.

om even terug te komen op die hosting die ik zei; hij is al een lange tijd stabiel en heb er nog geen problemen mee gehad so far


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2005 1:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nee, gemak dient de mensch

Als ik bijv. het uploaden van MP3-tjes via een schermpje kan regelen, dat bestand vervolgens met een sciptje aan relevante pagina's en mijn dynamische mp3-speler toe kan voegen vind ik dat veel makkelijker dan op tig plaatsen met het handje te gaan zitten hacken. Dan ben je pas een n3rd!














Ben ik echt een nerd?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 9:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2005 15:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

goedkope poep ouwe, daar ga ik er waarschijnlijk 1 bestellen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2005 19:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:45 schreef Snaack het volgende:
Tijdelijke site van (één van) mijn band(s):

www.mindscan.tk


En updated... Ziet er nu iets minder stom uit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 19:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. nog geen muziekkies


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2005 20:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nog niet nee, maar daar komt snel verandering in!


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2005 10:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb niet echt zin om alles hier na te lezen, maar zijn er makkelijke en eenvoudige manieren om een website zo te maken dat het voor de gebruiker makkelijk is om content te kunnen veranderen, het gaat om tekst en jpgtjes.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 28-09-2005 13:27 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

php + mysql ondersteuning en het is een eitje eigenlijk


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-09-2005 13:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Als het maar niet voor een bandsite is, he Ouwe


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2005 13:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb al een andere oplossing gevonden, ik ben niet zo van het geprogrameer etc. Oplossing heet 'Adobe Co Author' een gratis programmatje waarmee een klant toegang heeft en op een eenvoudige manier secties die ik inbouw kan aanpassen. Aangezien ik alles met 'Adobe Go Live' bouw kan ik het mooi toepassen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 28-09-2005 13:35 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

@ snaack: klopt
@ spectre: golive zuigt... maarja jij gebruikt zeker een makje


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2005 13:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik gebruik bepaalde functies van Go Live en het is nog altijd fijner werken dan Dreamweaver.

En ja, ik ben ontwerper, dus heb ik een mac, moeite mee?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 28-09-2005 14:05 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

hey me lieve idioten


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 28-09-2005 14:07 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

BAN.


Disko Disko Partizani


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 28-09-2005 14:12 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 14:07 schreef IJsregen het volgende:
BAN.


nee ik heb geen zin om weg te gaan jorna


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 28-09-2005 14:22 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 13:40 schreef spectre het volgende:
ik gebruik bepaalde functies van Go Live en het is nog altijd fijner werken dan Dreamweaver.

En ja, ik ben ontwerper, dus heb ik een mac, moeite mee?

totaal geen moeite mee, ontwerpers moeten daar op werken idd... als macgebruiker heb je meer aan het adobe pakket als aan het macromedia pakket..

maar het beste werk ik nog in kladblok, ik gebruik eigenlijk geen van de functies van dreamweaver m.u.v. het uploaden naar ftp/server, wat daar wel makkelijk toe doen is...


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2005 14:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nee daar gebruik ik een ftp client voor.

Ik ontwerp alles in Photoshop en ga daarna knippen waarna ik alles in elkaar zet in Go Live, dus echt visueel bezig. Ik ken een aantal basis dingen van html die ik dan zelf in de sourcecode klop in Go Live, en daarnaast wat standaard javascripjes.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 28-09-2005 14:31 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

ik probeer het ontwerp meestal zo veel mogelijk uit te stellen, ik ben meer van het in elkaar zetten van sites. www.ajvdzouwen.com staat portfolio


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen