IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Topic over websites maken III Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-06-2006 10:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het venster kan/ kon je laten bewegen.. Ik neem aan dat je dat bedoelt?


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-06-2006 10:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja, dat bedoel ik

edit, ik hb hier al wel een script om het venster te laten trillen, ik wil het zachtjes laten bewegen en zelf de snelheid kunnen laten aangeven, mocht dat mogelijk zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-06-2006 10:54]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-06-2006 10:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zal zo ff kijken of ik iets voor je kan scripten. Wat voor beweging moet er gemaakt worden?

Ik weet trouwens niet zeker of het nog kan, omdat die functionaliteit erg misbruikt is (stuiterende schermen die je niet dicht kan klikken) is het in IE gesloopt volgens mij omdat ze het als exploit beschouwen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-06-2006 10:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

van links naar rechts en weer terug, in een loop


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-06-2006 10:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik ga zo ff wat scripten voor je.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-06-2006 11:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

he dat is tof


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-06-2006 14:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

mail, negert!


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-06-2006 15:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het werkt zelfs


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-06-2006 15:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Poepoe, dan heb ik blijkbaar genoeg koffie op


METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 10-06-2006 3:03 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

Doe mij maar 'oldskool' Frontpagen!


Go! Go! Go!


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-06-2006 3:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

notepad is pas oudeschool


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


femke
Usericon van femke
Posted 10-06-2006 16:18 by femke Wijzig reactieProfiel van femkeQuote dit berichthttp://www.femkehansen.nl

He dit is handig zeg!

Van de week heb ik een nieuwe website ontwerpen, nouja homepage. Met photoshop. Weet iemand hoe deze nu al werkende online gezet kan worden. En hoe ik dan zelf foto's kan uploaden?

Groetjes,

Femke



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-06-2006 12:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Je kan er 1 grote plaat van maken en uploaden

*kuch*

Nee, bij Photoshop heb je hoogstwaarschijnlijk ook ImageReady. Dan kan je je plaat in slices (vlakken) verdelen, per slice aangeven of het image/ text is en als je dat gedaan hebt kan je ImageReady met 1 druk op de knop je HTML + geoptimaliseerde plaatjes laten genereren.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 11-06-2006 12:44 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

He, da's handig!


deadlyrose
Usericon van deadlyrose
Posted 15-06-2006 16:47 by deadlyrose Wijzig reactieProfiel van deadlyroseQuote dit berichthttp://www.handgraaf.us

gewoon lekker in dreamweaver en flash maken en in photoshop ondwerpen... is zo makkelijk


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2006 17:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gebruik je wel een spellingscontrole?


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2006 13:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Is het mogelijk om met een CSS een image als background in frames te gebruiken? Of als er een andere oplossing is.. hoor ik dat graag.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-06-2006 13:47]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-06-2006 13:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

wat bedoel je precies? De background van een frame is die van de pagina die in dat frame geladen wordt..


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2006 14:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2006 13:57 schreef Snaack het volgende:
wat bedoel je precies? De background van een frame is die van de pagina die in dat frame geladen wordt..


Maar ik heb natuurlijk meer frames, dan moet de achtergrond wel mooi doorlopen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-06-2006 14:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2006 14:04 schreef spectre het volgende:
Maar ik heb natuurlijk meer frames, dan moet de achtergrond wel mooi doorlopen.


Als je frames "fixed" zijn is dat nog wel te doen.. Maar dan moet je je background dus gaan knippen.

Waarom gebruik je ipv frames geen DIV's, bijvoorbeeld? Heb je een voorbeeldpagina online staan?


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2006 14:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

lab-design.nl alles wat grijs is wil ik behangen met een patroon. Ik heb me website bouwen eigenlijk aangeleerd middels frames, ik vind dat makkelijk.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-06-2006 14:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2006 14:13 schreef spectre het volgende:
lab-design.nl alles wat grijs is wil ik behangen met een patroon. Ik heb me website bouwen eigenlijk aangeleerd middels frames, ik vind dat makkelijk.


Hmmm, frames zijn niet echt nodig in je huidige layout..

Maarruh, je kan zonder problemen een texture als background instellen in je grey.html met CSS

body {
background-image: url(pad naar je background texture);
background-repeat: repeat;
}

Je moet dan dezelfde background instellen als background van OF je table of de body van je contentpagina en een beetje kloten met de positie zodat de textures netjes op elkaar aansluiten.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-06-2006 14:27]


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2006 14:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Weet ik wel, maar dan sluit het niet lekker aan natuurlijk Ik ga even verder met zoeken, het moet kunnen. Misschien met transparante frames.

edit: hmm misschien kan jou tip ook wel.. even kloten

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-06-2006 14:29]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-06-2006 14:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Stuur me die pagina anders ff, met de texture, dan fix ik het wel voor je. Echt 5min werk

Gezipt als het ff kan. Op me gmail.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2006 14:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je bedoeld denk ik een background erin zetten, ja dat kan ik wel hoor

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-06-2006 14:34]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen