IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Topic over websites maken III Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-10-2004 16:02 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz, dat kan dan toch met een frameset?

zoiets als dit:

<frameset rows="55,*" onLoad="showCurrentContent();" border="0">
<frame src="andysboven2.html" name="button" id="button" frameborder="0" scrolling="No" marginwidth="0" marginheight="0">
<frameset cols="157,*" border="0">
<frame src="niets.html" name="menu" id="menu" frameborder="0" scrolling="no" marginwidth="0" marginheight="0">
<frame src="wacht.html" name="content" id="content" frameborder="0" scrolling="Auto" marginwidth="0" marginheight="0">
</frameset>
</frameset>



Bazzio Attacks!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-10-2004 16:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nee dat bedoel ik niet

stel je hebt een pagina zondr frames, en er staat onderin een plaatje... hoe je de browser ook hebt staan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-10-2004 17:02 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

iframe is kut omdat dat door ongeveer alleen exploder wordt ondersteunt

spectre:

align="center"
v align="bottom"


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-10-2004 17:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb al van alles gedaan, maar het werkt allemaal voor geen meter, sommige dingen werken wel bij tekst of plaatjes, maar ik wil een flash movie onderin hebben


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-10-2004 17:12 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

En met een Table?


Bazzio Attacks!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-10-2004 17:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

de table wel, maar als ik er een flashmovie inpleur niet meer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-10-2004 19:07 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

de contentvakken in de table kan je ook een align en v align waarde meegeven, heb je dat gedaan?

ken je e-programmeur.nl daar zitten een aantal behoorlijk handige mannekes voor dit soort vragen





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 01-11-2004 10:26 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Weet er hier iemand hoe je in Flash mx een button een html popup venster(resized) laat openen? Ik weet wel een normaal html venster (groot), maar niet hoe je een venster van bv 400*200 laat popuppen.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-11-2004 10:33 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 november 2004 10:26 schreef Morgil het volgende:
Weet er hier iemand hoe je in Flash mx een button een html popup venster(resized) laat openen? Ik weet wel een normaal html venster (groot), maar niet hoe je een venster van bv 400*200 laat popuppen.
getURL("javascript: openPopup();");

En dan in het HTML document waar de Flash movie in ge-embed zit een javascript functie:
var newWin;
var url = "http://www.zwaremetalen.com";
function openPopup()
{
newWin = window.open(url, "popup", "resizable=no,toolbar=0,location=0,directories=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,copyhistory=0,width=400,height=200,top=0,left=0");
}


I'm not being rude. You're just insignificant.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 01-11-2004 10:42 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 10:33 schreef helmet het volgende:
getURL("javascript: openPopup();");

En dan in het HTML document waar de Flash movie in ge-embed zit een javascript functie:
var newWin;
var url = "http://www.zwaremetalen.com";
function openPopup()
{
newWin = window.open(url, "popup", "resizable=no,toolbar=0,location=0,directories=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,copyhistory=0,width=400,height=200,top=0,left=0");
}



thx! En moet ik die javascript functie dan bij alle urls opnieuw doen? Want ik moet iets van 14 buttons maken ofzo..


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-11-2004 10:57 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 november 2004 10:42 schreef Morgil het volgende:
thx! En moet ik die javascript functie dan bij alle urls opnieuw doen? Want ik moet iets van 14 buttons maken ofzo..
Eh, dan kan 't anders:

var newWin;
var i=0;

function openPopup(url)
{
newWin = window.open(url, i, "resizable=no,toolbar=0,location=0,directories=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,copyhistory=0,width=400,height=200,top=0,left=0");
i++;
}


En dan vanuit de flash getURL("javascript: openPopup('http://www.zwaremetalen.com');");

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 01-11-2004 10:57]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 01-11-2004 10:59 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Twan je bent een redder in nood!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-11-2004 20:06 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Weet iemand hoe ik een pagina met frames kan openen en dat de url niet zichtbaar is?

Ik had gedacht aan een javascript.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-11-2004 20:32 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Laat maar, heb het al gevonden.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-11-2004 15:37 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Godverdomme, ik zou best wel een eigen website willen maken maar ik heb er geen geduld voor om html uit mijn kop te leren. Ik heb het wel geprobeerd maar ik word te kwaad als het niet wil, en ik ben dus nu op het punt aanbeland om het op de makkelijke manier te proberen, dus weet iemand misschien wat voor programma ik het beste kan gebruiken? Ik ben namelijk een leek op het gebied van websites maken

Edit: Het punt is dat ik zo snel mogelijk resultaat wil.

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 14-11-2004 15:45]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2004 15:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

adobe golive of macromedia dreamweaver, ga aub niet kloten met frontpage


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-11-2004 15:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Dank, ik ga het gelijk proberen....


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-11-2004 7:22 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

dreamweaver maakt mooieren code dan golive, ik zou voor dreamweaver gaan, als je een klein beetje logisch naar t programma kijkt heb je t zo door

en... veel stelen uit andere sites!



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Orion
Usericon van Orion
Posted 15-11-2004 8:28 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 15:37 schreef BARABAS het volgende:
Godverdomme, ik zou best wel een eigen website willen maken maar ik heb er geen geduld voor om html uit mijn kop te leren. Ik heb het wel geprobeerd maar ik word te kwaad als het niet wil, en ik ben dus nu op het punt aanbeland om het op de makkelijke manier te proberen, dus weet iemand misschien wat voor programma ik het beste kan gebruiken? Ik ben namelijk een leek op het gebied van websites maken

Edit: Het punt is dat ik zo snel mogelijk resultaat wil.


haha
SLAAN ALLES NAAR PÛN!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 15-11-2004 8:29]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-11-2004 12:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

weet iemand hoe je zo'n geinig icoontje in je url van je site kan bouwen?



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2004 12:09 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

kan je toch zo uit de source trekken

<LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="/favicon.ico">


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-11-2004 12:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb niet zulk een verlicht helder brein als u, maarre .ico: hoe bouw je dat?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-11-2004 12:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 november 2004 12:13 schreef spectre het volgende:
ik heb niet zulk een verlicht helder brein als u, maarre .ico: hoe bouw je dat?
Met de Windows Icon Editor? Plaatje van 16x16 pixels bakken en opslaan als favicon.ico


I'm not being rude. You're just insignificant.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-11-2004 12:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

arco is daar ook een niet windows proggie voor?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-11-2004 13:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

het is gelukt hoor!, bedankt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen