IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Bush heeft mogelijk gefraudeerd tijdens debatten Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-10-2004 15:03 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Wat maakt het uit al die eikels hebben mensen die ze de juiste antwoorden voorzeggen. En kan het niet direct dan moeten ze een avond van te voren even goed alle vragen uit hun hoofd leren. Vragen die niet in het straatje passen worden ontweken.


Bazzio Attacks!!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-10-2004 15:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dan mog maakt het iid bar weinig uit want het niet echt de president zelf die regeert.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-10-2004 15:07 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Idd, neem b.v. die siniele oude gek van een Reagan. Denk je nu echt dat die man zelf een politieke vraag kon beantwoorden?


Bazzio Attacks!!!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-10-2004 15:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Tja, het is wel een erg groot apparaat inderdaad, maar het zou me toch niet veel verbazen als het waar is.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-10-2004 15:21 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 oktober 2004 15:07 schreef bazzio het volgende:
Idd, neem b.v. die siniele oude gek van een Reagan. Denk je nu echt dat die man zelf een politieke vraag kon beantwoorden?

Dat was ook die gek die in 1983 vond dat er overal in Europa kernwapens moesten staan, dan zit Bush te vitten op de massavernietigingswapens van de Arabische staten

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 12-10-2004 15:21]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-10-2004 13:41 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Op de belgische tv 2 laatst een goede docu gezien die gemaakt was naar aanleiding van een boek getiteld Bush´s brain, over Karl Rove, die de man achter de schermen zou zijn geweest sinds Bush voor het eerst een gooi deed naar Gouverneursschap... En die niet schuwen zou allerlei tactieken te gebruiken (balancerend op het randje van "slander") die erop gericht zijn tegenstanders vuil te maken en ten gronde te richten door speculaties omtrent bijv. seksuele geaardheid, geestelijke gesteldheid, insinuaties over "onamerikaniteit" of een gebrek aan pattriotisme de wereld in te helpen.

Dergelijke vuile tactieken worden nu nog steeds gebruikt bij spotjes in de verkiezingsstrijd, moddergooien schijnt een van de voorwaarden te zijn om beter over te komen dan je tegenstander, en aangezien diegene met het meeste geld de meeste modder kan gooien...

Het lijkt me trouwens (om weer ontopic te gaan) niet logisch voor Bush om zo´n doorzichtige truuk te gebruiken als een zendkastje dat zo groot en zichtbaar geplaatst zou zijn, met de hoeveelheid stront die hij dagelijks over zich heen krijgt over zijn slechte redeneringen en formuleringen, zijn onvermogen te improviseren en duidelijke antwoorden te geven zou dit veel te makkelijk doorzien worden als hij in een keer erg duidelijke sprongen vooruit zou maken in debatten en vragensessies.

Dit roept wel de vraag op: wat is het dan, dat zich op z´n rug bevind? Want het lijkt idd wel veel meer als een kreuk te zijn...

Mijn theorie is dat het een biomechanisch buitenaards controle apparaat is, en dat Bush niets meer is dan een androïde, voortgebracht uit een verbond dat Pa Bush heeftgesloten met de buitenaardse wezens teneinde de wereld wederom onder aristocratisch bewind te plaatsen met een genealogie van Bush klonen tot ver in de toekomst...

En wanneer de Bush klonen na vele honderden jaren qua dna zo zijn verdunt, dat het enkel nog brabbelende mongolen zijn geworden die de wereld in een stompzinnige houdgreep hebben komen de ruimtewezens de wereld "bevrijden", onze toekomstige nazaten zullen hen met open armen ontvangen, en de wereld wordt ingelijfd bij een galactische slavenhandel...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-10-2004 13:45 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 oktober 2004 13:41 schreef Phriar het volgende:
Mijn theorie is dat het een biomechanisch buitenaards controle apparaat is, en dat Bush niets meer is dan een androïde, voortgebracht uit een verbond dat Pa Bush heeftgesloten met de buitenaardse wezens teneinde de wereld wederom onder aristocratisch bewind te plaatsen met een genealogie van Bush klonen tot ver in de toekomst...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-10-2004 13:46 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

you know of our secret plot to take over the world?

"fine, we shall clone you as well and create more mini you´s to contradict one another, thereby destroying what little credibility you had left"


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 13-10-2004 20:43 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Vond het overigens ook erg toevallig dat juist in deze tijd een massagraf met voornamelijk vrouwen en kinderen gevonden is in Irak.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-10-2004 20:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Gefraudeerd? Verwondert me niks. Wie wil DAT nu terug als president? En dan maar zagen van ' Four more years. ' Bush Buiten


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 13-10-2004 23:59 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

(Verwijderd wegens realisatieschokgevaar)

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 14-10-2004 0:02]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2004 0:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Citaatje uit de Volkskrant:

...Bovendien zou hij al eerder op hetzelfde foefje zijn betrapt; in het verslag van de D-Day herdenking in Normandië door de kabelzender CNN was een stem te horen die door Bush precies werd nagezegd...



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-10-2004 0:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Erg fijn van Oebe dat hij onze arme geestjes behoedt voor schokkende inzichten. Bijzonder zinvol ook, zo'n vermelding.

quote:
Op 12 oktober 2004 14:44 schreef helmet het volgende:
Volgens de laatste peilingen stond Kerry voor (47 vs. 44 procent meen ik, met 6 procent zwevende kiezers). Dus dit schandaal (want of het nu waar is of niet, effect zal 't zeker hebben) zal best eens een vrij beslissende factor kunnen zijn in het geheel.

Geloof je het zelf? Als je op die manier redeneert kan een vlekje op de schoen ook al een 'vrij beslissende factor' in de uitslag zijn. Dat komt enerzijds door dat domme districtenstelsel in de VS, anderzijds door het feit dat Republikeinen-Democraten eigenlijk broekzak-vestzak is.

Ik kijk trouwens nergens meer van op bij die gekke Amerikanen. Voor mijn part zijn al die debatten al in de jaren '50 opgenomen en zijn alle kandidaten toen al bedacht en hebben in werkelijkheid een stel Three-Legged Lesbian Freaks from Mars de touwtjes in handen. Ik vind de propaganda van beide kanten irritant, trouwens. De Republikeinen met hun schaamteloos-manipulatieve bezigheden (zoals bv. Hannity & Colmes op de marionet-zender Fox) en de Democraten en eh, de rest met hun ongefundeerde pogingen om van de tegenpartij een cartoon te maken (ik noem de talloze Bush-versprekingen, vergelijkingen met een aap en natuurlijk de buitengewoon irritante volgevreten vetklep Michael Moore). Kanker toch op allemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 14-10-2004 9:48]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 9:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 0:08 schreef M. het volgende:
.. en de Democraten met hun ongefundeerde pogingen om van de tegenpartij een cartoon te maken (ik noem de talloze Bush-versprekingen, vergelijkingen met een aap en natuurlijk de buitengewoon irritante volgevreten vetklep Michael Moore).


M., Michael Moore is toch helemaal geen democraat?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-10-2004 9:40]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-10-2004 9:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hm, dat klopt. De Democraten 'en de rest' dan, zo je wil.

Wat ik in ieder geval bedoel te zeggen is dat ze daar in Amerika niet meer weten wat discussieren is, dat er geen hoor en wederhoor is maar alleen maar elkaar zo cartoonesk mogelijk neerzetten. Tenminste, dat is het beeld wat me bereikt via kranten en TV.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 9:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was gisteren nog wel een leuk stuk over op tv, dat het comedy central nieuws (wat dus humoristisch nieuws is) door veel amerikanen beter als de waarheid gezien wordt dan de "serieuze" nieuwsprogramma's ...



Oftewel: de kandidaat die het meeste lachers heeft gaat winnen?


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-10-2004 10:03 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 14 oktober 2004 0:08 schreef M. het volgende:
Erg fijn van Oebe dat hij onze arme geestjes behoedt voor schokkende inzichten. Bijzonder zinvol ook, zo'n vermelding.


Geloof je het zelf? Als je op die manier redeneert kan een vlekje op de schoen ook al een 'vrij beslissende factor' in de uitslag zijn. Dat komt enerzijds door dat domme districtenstelsel in de VS, anderzijds door het feit dat Republikeinen-Democraten eigenlijk broekzak-vestzak is.

Ik kijk trouwens nergens meer van op bij die gekke Amerikanen. Voor mijn part zijn al die debatten al in de jaren '50 opgenomen en zijn alle kandidaten toen al bedacht en hebben in werkelijkheid een stel Three-Legged Lesbian Freaks from Mars de touwtjes in handen. Ik vind de propaganda van beide kanten irritant, trouwens. De Republikeinen met hun schaamteloos-manipulatieve bezigheden (zoals bv. Hannity & Colmes op de marionet-zender Fox) en de Democraten en eh, de rest met hun ongefundeerde pogingen om van de tegenpartij een cartoon te maken (ik noem de talloze Bush-versprekingen, vergelijkingen met een aap en natuurlijk de buitengewoon irritante volgevreten vetklep Michael Moore). Kanker toch op allemaal.


De Hel is bevroren.
Monkeys fly out of my ass!
Jezus nog aan toe, ik ben het met M eens!


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 13:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vanmorgen was er nog een stukkie op TV van da debat ...

Wel geinig om te zien hoe goed je bij Bush kunt zin dat hij adviseurs voor alles heeft, de manier waarop hij praat is absoluut niet spontaan maar zo enorm gstuurd door adviseurs ...

Veel verwijzen naar god, veel naar vrijheid en echte onderwerp omzeilen.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 13:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:00 schreef Jenje het volgende:
Vanmorgen was er nog een stukkie op TV van da debat ...

Wel geinig om te zien hoe goed je bij Bush kunt zin dat hij adviseurs voor alles heeft, de manier waarop hij praat is absoluut niet spontaan maar zo enorm gstuurd door adviseurs ...

Veel verwijzen naar god, veel naar vrijheid en echte onderwerp omzeilen.




Bush is een voorgeprogammeerde robot, Kerry is een voorgeprogrammeerde robot. De VS wordt hoe dan ook de komende tijd door de Transformers geregeerd (of de Cylons).


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 13:13 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:12 schreef attila_de_hun het volgende:
Bush is een voorgeprogammeerde robot, Kerry is een voorgeprogrammeerde robot. De VS wordt hoe dan ook de komende tijd door de Transformers geregeerd (of de Cylons).




Transformers zijn gaaf
Alleen Bush en Kerry niet


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Aerika is sowieso een puppetnation


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 13:17 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:15 schreef Jenje het volgende:
Aerika is sowieso een puppetnation


Jaaa Transformers en barbiepoppen are going to take over the world!!! *tromgeroffel*


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 13:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

vind ze meer op the borg lijken ...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 13:19 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:19 schreef Jenje het volgende:
vind ze meer op the borg lijken ...


kan ook


Kankerlul


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 13:21 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2004 13:19 schreef Jenje het volgende:
vind ze meer op the borg lijken ...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen