![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Die wolk direct na de bong rip. Offtopic: wat was die lancering supervet om live te zien. Ook mooi om ISS daags naderhand over te zien vliegen. |
|||||||||
|
Wilde dit net gaan posten. Geen Sleepfan en dit klinkt meer als OM of Shrinebuilder dus ik ben wel benieuwd. En uiteraard ook naar het werk van Arik Roper. Mooi dat het nummer 4.20 duurt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Ik vind het wel vet eigenlijk Maar zonder Matt Pike voelt wel vreemd ja. |
|||||||||
|
Ik heb het nummer nog een tweede kans gegeven en daar blijft het voorlopig bij. Oersaai. |
|||||||||
| Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
| Index / Heavy Metal |