IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : OV staking donderdag 14 oktober 2004 Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

CNV forum: http://www.cnv.nl/index1.php


Meningen?

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-10-2004 11:47]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2004 19:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hoeren, dat zijn het. Ik weet niet of ze beseffen dat een aanzienlijk deel van de bevolking gedwongen reiziger van het OV is (captive), maar die lui lijden er iig veel meer onder dan het kabinet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-10-2004 19:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Sterf met die christenhonden !


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-10-2004 19:44 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ik kan niks lezen en ik wil me niet aanmelden quote even wat er staat...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 19:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het middel heeft niets met het doel te maken, en ik denk dat de vakbonden zichzelf zo schade aan doen ... veel mensen zullen boos zijn


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-10-2004 19:44 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Lekker vrij van school


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-10-2004 19:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1523207

Niet gewoon dittopic

Mijn wel overwogen genuanceerde mening is btw daar te lezen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-10-2004 19:45 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 19:44 schreef BARABAS het volgende:
Lekker vrij van school


kist oek nog even bellen of?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-10-2004 19:53 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ben morgen ook vrij.




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-10-2004 19:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 oktober 2004 19:44 schreef Jenje het volgende:
Het middel heeft niets met het doel te maken, en ik denk dat de vakbonden zichzelf zo schade aan doen ... veel mensen zullen boos zijn

jah de acties slaan nergens op, mensen zijn ontevreden over het kabinets beleid, maar gaan staken zodat de baas er last van heeft

bovendien zijn er maar een paar mensen waarbij het echt erg achteruit gaat(brandweermannen enzo)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-10-2004 20:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tja ik vind het behoorlijk kut, mijn fiets is kapot, geen auto en dan ook nog eens het OV plat. Ik werk in de zorg, dat gaat helaas wel gewoon 24 uur per dag door. Ik moet maar zien hoe ik op het werk kom, nu heb ik heen gelukkig al weten te regelen maar terug kan nog wel eens een probleem worden.

Ze treffen hier mooi de 'normale' mens mee, op deze manier moet het kabinet maar gaan luisteren? Volgens mij zijn die lui gewoon werkmoe en is het ze te doen om die extra dag vrij.


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 13-10-2004 20:27 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 19:44 schreef BARABAS het volgende:
Lekker vrij van school
Same here


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 13-10-2004 20:35 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Same here

Eigenlijk niet, maar het word door de vingers gezien....ik fiets normaal maar morgen wou ik nu net met het ov gaan

Zalm zei dat het geen verschil zou uitmaken,...en dat geloof ik eigenlij ook. De enigste manier zou massaal zelfmoord gaan plegen in Den Haag....ik geloof dus niet dat staken gaat helpen het zal eerder het tegenovergestelde effect geven omdat ze nu willen zien dat ze niet zwichten.

[Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 13-10-2004 20:38]


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-10-2004 20:37 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik ben morgen dus vrij.
Komt opzich wel goed uit, nu kan ik het huis schoonmaken, mijn moeder komt morgenavond terug uit Kenia, en ze wil denk ik wel thuiskomen in een opgeruimd huis.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-10-2004 20:38 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

lekker 2 dagen extra vakantie nu...



stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 13-10-2004 20:38 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 20:37 schreef Leviathanica het volgende:
Ik ben morgen dus vrij.
Komt opzich wel goed uit, nu kan ik het huis schoonmaken, mijn moeder komt morgenavond terug uit Kenia, en ze wil denk ik wel thuiskomen in een opgeruimd huis.


Hoop dat ze niet met het OV terug komt


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-10-2004 21:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Radio 538 blaast ludieke actie af

Uitgegeven: 13 oktober 2004 13:41
Laatst gewijzigd: 13 oktober 2004 17:39
AMSTERDAM - Radio 538 heeft een ludieke actie die vanochtend ontstond in het Radio 538 programma Evers Staat Op afgeblazen. Het radiostation riep buschauffeurs en busmaatschappijen op zich bij het radiostation te melden om gedupeerden van de staking van het openbaar vervoer donderdag te vervoeren. De negatieve reacties van stakers hebben het radiostation doen besluiten de actie te beëindigen






Besmet werk

FNV Bondgenoten, organisator van de staking in het openbaar vervoer, reageerde negatief op de actie van radio 538. De vereniging zei het niet te accepteren dat bedrijven morgen bussen laten rijden langs de reguliere busroutes. FNV Bondgenoten noemde het 'besmet werk'.

Verkeershelikopter

De radiozenders Noordzee FM en Radio 10 Gold zetten donderdag een verkeershelikopter in. Elk half uur geven de stations de stand van zaken op de Nederlandse wegen weer aan de hand van wat de inzittenden van de helikopter waarnemen. "We willen de gedupeerden van de staking een helpende hand bieden door het verschaffen van de meest actuele verkeersinformatie", aldus Erik de Zwart van Talpa Radio, eigenaar van beide stations.

Deel geld terug

Treinreizigers met een maand- of jaarabonnement kunnen een deel van hun geld terugkrijgen als donderdag de treinen niet rijden. Ook krijgen zij maximaal 25 euro van de Nederlandse Spoorwegen voor vervangend vervoer. Verder kunnen klanten die al een kaartje voor donderdag hebben gekocht hun geld terugkrijgen, aldus een NS-woordvoerder woensdag.


Mijn god, wat een stel kankerlijers van die FNV. 'Besmet werk', hoe durven ze .

Ik snap de logica ook niet zo goed dat mensen denken dat ze morgen 'vrij' zijn. Als je moet werken, ben je niet vrij. Als het gaat onweren ben je niet vrij, en als anderen vinden dat ze moeten gaan staken, ben je ook niet vrij. Als ik baas was, zou ik zo'n 'vrije dag' van iemand zeker onthouden, en op z'n minst de uren in mindering brengen op je vakantie-saldo .
Maar ja, ik ben geen baas he?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-10-2004 21:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hihihihi.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-10-2004 21:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Helaas gedwongen vrij morgen. Op zich lekker maar had liever centjes gehad.
Stakingen ok, maar laat niet de gewone mens de dupe worden. laat mensen zelf kiezen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 21:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 21:26 schreef M. het volgende:
Mijn god, wat een stel kankerlijers van die FNV. 'Besmet werk', hoe durven ze .

Ik snap de logica ook niet zo goed dat mensen denken dat ze morgen 'vrij' zijn. Als je moet werken, ben je niet vrij. Als het gaat onweren ben je niet vrij, en als anderen vinden dat ze moeten gaan staken, ben je ook niet vrij. Als ik baas was, zou ik zo'n 'vrije dag' van iemand zeker onthouden, en op z'n minst de uren in mindering brengen op je vakantie-saldo .
Maar ja, ik ben geen baas he?
Zo te zien zou jij een sadist van een baas zijn, want sommige mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze niet naar hun werk kunnen ...

Het is dat ik niks anders te don heb (DUH) anders had mijn vriendin morgen ook niet kunnen werken ... zonder OV en zonder collega's die dichtbij wonen (wat met onregelmatige diensten sowieso niet echt gaat) is haar enigste manier om op werk te komen de auto, en ze heeft nog geen rijbewijs ..

En zo zijn er honderdduizenden mensen die morgen gewoon klem zitten door een stel kutcommies ...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 13-10-2004 21:44 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik stap morgen maar op tijd mijn auto in ... zal wel weer 1,5 uur duren voor ik op mijn werk ben. Lulligste is denk ik nog de avondspits .


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 21:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik mag morgen mijn meissie om 6 uur in hartje Groningen oppikkn (nabij NS-station)

En dan is het fucking druk ...
CNV maar eens mijn benzine bonnetje sturen ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-10-2004 22:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 21:41 schreef Jenje het volgende:
Zo te zien zou jij een sadist van een baas zijn, want sommige mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze niet naar hun werk kunnen ...

Ja, maar dan noem je het niet 'vrij'. Dan neem je gewoon een zooi vakliteratuur mee naar huis of zo, of doe je iets anders wat je thuis kunt doen (als ik baas zou worden, zou ik dat op kantoor worden en niet in een fabriek of zo -- die mensen zijn pas echt gedupeerd).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 22:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 22:09 schreef M. het volgende:
Ja, maar dan noem je het niet 'vrij'. Dan neem je gewoon een zooi vakliteratuur mee naar huis of zo, of doe je iets anders wat je thuis kunt doen (als ik baas zou worden, zou ik dat op kantoor worden en niet in een fabriek of zo -- die mensen zijn pas echt gedupeerd).


Tja, ik denk dat dat voor veel mensen erg moeilijk is ... ik vermoed ook dat veel bedrijven al maatregelen nemen om donderdag met minder man te werken ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-10-2004 22:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 22:11 schreef Jenje het volgende:
Tja, ik denk dat dat voor veel mensen erg moeilijk is ... ik vermoed ook dat veel bedrijven al maatregelen nemen om donderdag met minder man te werken ...

Yep, zo hebben wij een stel extra parkeerplaatsen gekocht voor die OV-ers die dan in godsnaam maar met de auto komen. En verder zal het wel een rustige dag worden, voor zover dat mogelijk is .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 22:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 22:13 schreef M. het volgende:
Yep, zo hebben wij een stel extra parkeerplaatsen gekocht voor die OV-ers die dan in godsnaam maar met de auto komen. En verder zal het wel een rustige dag worden, voor zover dat mogelijk is .


Tja ach, ik zal er weinig van merken ..


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen