IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : OV staking donderdag 14 oktober 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 13-10-2004 22:19 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 22:14 schreef Jenje het volgende:
Tja ach, ik zal er weinig van merken ..





Hoe doen ze dat bij jou op het werk?




(*Foei Marianne*)


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sterf


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-10-2004 22:21 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 13-10-2004 22:34 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 19:42 schreef Jenje het volgende:
CNV forum: http://www.cnv.nl/index1.php


Meningen?


Dat dit onderwerp net zo goed in dit topic besproken had kunnen worden: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1523207

Uitgezonderd kinderachtige reacties als 'yes, morgen geen school' stelt niemand dit op prijs.


Waag eens een dansje!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 13-10-2004 22:55 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 22:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 13-10-2004 22:58 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Sinds ik een auto heb, boeit het OV me echt voor geen ene meter meer. Het is traag en duur.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-10-2004 6:12 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Godver.. zo maar eens zien hoelang ik vast sta met de auto zal wel retedruk zijn.. hopelijk ben ik er om een uur of acht (over het stukje naar Leiden waar ik met de trein 8 minuten over doe...)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-10-2004 9:20 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Iedereen fijn aangekomen waar ze moeten zijn?
Goedemorgen..


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-10-2004 9:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 9:20 schreef Ralph Plug het volgende:
Iedereen fijn aangekomen waar ze moeten zijn?
Goedemorgen..


Ik ben maar wezen logeren bij kennissen die in de buurt van mijn werk wonen. Met als gevolg dat ik een uur later op kon staan dan normaal...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 9:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik hoor Bazzio niet trouwens


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 9:53 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik heb er geen last van want ik ga lekker op de fiets. Effectief is het wel want iedereen is boos.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 9:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Volgens mij is dat juist precies het verkeerde effect


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-10-2004 9:55 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 9:56 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 9:54 schreef Jenje het volgende:
Volgens mij is dat juist precies het verkeerde effect


Dat denk ik niet --> mensen boos omdat men staakt.. gaan mensen automatisch ook kankeren op de regering (waarover ze al boos zijn) omdat ze niet toegeven en voet bij stuk houden.
RELLUHHH

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 14-10-2004 9:56]


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 9:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

euhm .. nee ..

regering heeft al vanaf moment 1 aangegeven dat ov staking niet zal helpen, en ov staking is ook niet een middel wat bij het doel past, het irriteert alleen heel erg veel mensen, die dus pissed worden op die nazi;s van de vakbonden die denken dat zij het land regeren (niet dat het nu goed gebeurt by the way)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 10:00 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 9:58 schreef Jenje het volgende:
euhm .. nee ..

regering heeft al vanaf moment 1 aangegeven dat ov staking niet zal helpen, en ov staking is ook niet een middel wat bij het doel past, het irriteert alleen heel erg veel mensen, die dus pissed worden op die nazi;s van de vakbonden die denken dat zij het land regeren (niet dat het nu goed gebeurt by the way)


Ik weet het nog zo net niet, als zij hiermee doorgaan zal de regering uiteindelijk wel overstag gaan denk ik. Ben benieuwd of in dit geval ook geld : de aanhouder wint.


Kankerlul


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-10-2004 10:05 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 oktober 2004 20:38 schreef stookvogel het volgende:
Hoop dat ze niet met het OV terug komt


Ze had al een taxi besteld.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 10:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 9:58 schreef Jenje het volgende:
euhm .. nee ..

regering heeft al vanaf moment 1 aangegeven dat ov staking niet zal helpen, en ov staking is ook niet een middel wat bij het doel past, het irriteert alleen heel erg veel mensen, die dus pissed worden op die nazi;s van de vakbonden die denken dat zij het land regeren (niet dat het nu goed gebeurt by the way)


Jenje, een regering kan toch al van te voren niet gaan zeggen dat een staking hun zal beïnvloeden? Dan ligt vanaf dat punt iedere dag heel Nederland plat. Deze staking zal zeker wel invloed hebben ook al vind ik het ook een irrtante staking (en als ze lef hadden, hadden ze het gisterenavond gedaan).

Overigens, vakbonden zijn wel noodzakelijk om de rechten van de werknemers te beschermen (en dan zijn het echt geen ultracommunisten). Maar dan wel op de juiste manier


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 14-10-2004 10:16 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

had geen problemen met op werk komen hoor
dat is dan ook al zon 6 uur geleden maarja terugweg was wel erg druk op de weg. School vandaag maar even overslaan ga normaal altijd met fiets maar nu is hij echt wasted mn trappers vallen eruit
R.I.P



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 10:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Natuurlijk zal een regering bij de eerste protesten nee zeggen, maar dat zijn we allang voorbij en ze zeggen nog steeds nee. En dit soort losse flodder actie helpen daar goed bij


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-10-2004 10:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Overigens, vakbonden zijn wel noodzakelijk om de rechten van de werknemers te beschermen (en dan zijn het echt geen ultracommunisten). Maar dan wel op de juiste manier


Hier ben ik het niet mee eens. Maar dat doet in deze niet terzake, aangezien de acties zich niet op werknemersrechten richten, en de kabinetsplannen richten zich ook niet op werknemersrechten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 10:42 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2004 10:33 schreef Chelman het volgende:
en de kabinetsplannen richten zich ook niet op werknemersrechten.
Loop eens een brandweerkazerne in en verkondig dat daar eens


I'm not being rude. You're just insignificant.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 10:50 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Asociaal en belachelijk, die vakbonden moeten opgeheven worden. Het enige wat ze doen is polariseren en onzin verspreiden over het kabinetsbeleid plus aanzetten tot demonstraties. Tuig is het


"This one is older than shit, heavier than time!"


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 10:57 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:50 schreef 0Tolerence het volgende:
Asociaal en belachelijk, die vakbonden moeten opgeheven worden. Het enige wat ze doen is polariseren en onzin verspreiden over het kabinetsbeleid plus aanzetten tot demonstraties. Tuig is het


en ondertussen wel zeiken over de plannen van het kabinet, doen mensen eindelijk eens wat en dan is het nog niet goed. mensen zijn echt kankerstom. eigen belang voorop en verder dom meelullen met iedereen.


Kankerlul


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen