IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : OV staking donderdag 14 oktober 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:17 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:14 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Kijk, ik ben het met heel veel plannen van de regering wel eens. Zoals sommige dingen gewoon uit het ziekenfonds halen.


Ikke niet!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:19 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:17 schreef Chantalie het volgende:
Ikke niet!

Borstvergrotingen en andere onzin mogen ze van mij sowieso afschaffen dus.


Kankerlul


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2004 12:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:14 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Kijk, ik ben het met heel veel plannen van de regering wel eens. Zoals sommige dingen gewoon uit het ziekenfonds halen. Sommigen behandelingen gaan nergens over en ik vind dan ook dat je daar best op kan bezuinigen. De economie is op dit punt op zijn laagst, de consumenten consumeren minder dan ooit en kopen bewust. Dit is slecht voor Nederland in zijn geheel. Wat ga je dan doen?Dan ga je bezuinigen. Ik vind alleen dat ze wat beter hadden kunnen nadenken waarop.


En dat wil heel nederland duidelijk maken door het OV plat te gooien? Vreemde gang van zaken!

Ik durf te wedden dat een groot deel van de bevolking niet eens weet waar het allemaal om gaat en wat de plannen van het kabinet precies inhouden.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2004 12:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:17 schreef Chantalie het volgende:
Ikke niet!


Waar ben je het niet mee eens dan? Waarom ben je het er niet mee eens?


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:20 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:19 schreef MindlessMayo het volgende:
En dat wil heel nederland duidelijk maken door het OV plat te gooien? Vreemde gang van zaken!

Ik durf te wedden dat een groot deel van de bevolking niet eens weet waar het allemaal om gaat en wat de plannen van het kabinet precies inhouden.


Ja dat denk ik ook wel Mayo, en ik snap best wel dat het vervelend is voor de meeste mensen die gewoon naar hun werk hadden willen gaan, maar toch, wat doe je eraan? Zoals ik al zei: ze hebben het recht, dan moeten ze het vooral doen. Wat voor manier had jij anders in gedachten?


Kankerlul


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:25 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:19 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Borstvergrotingen en andere onzin mogen ze van mij sowieso afschaffen dus.


Tuurlijk, helemaal mee eens.
Maar ik zie wel van heel dichtbij wat alle andere bezuinigingen binnen de gezondheidszorg doen, en ik vind het ronduit schandalig.

Voorbeeldje:
Mijn moeder is ziekenverzorgende, werkt in een verpleeghuis met ernstig dementerende bejaarden. Op een gegeven moment was er een vergadering waar ze nog meer op konden bezuinigen. Ze verzonnen de waskosten. Nou zijn die mensen allemaal hartstikke incontinent, zitten regelmatig van boven tot onder onder de poep. De berekeningen kwamen uit op 2, op die manier konden ze waskosten besparen. Menswaardig? Ik vind van niet!

En dan al die geneesmiddelen die niet meer vergoed worden, ook al heb je ze chronisch nodig. Ik heb al heel wat huilende mensen aan de balie gehad omdat ze niet wisten waar ze het geld vandaan moesten halen.

Tja, wij moesten ook maar eens gaan staken.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:27 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:25 schreef Chantalie het volgende:
Tuurlijk, helemaal mee eens.
Maar ik zie wel van heel dichtbij wat alle andere bezuinigingen binnen de gezondheidszorg doen, en ik vind het ronduit schandalig.

Voorbeeldje:
Mijn moeder is ziekenverzorgende, werkt in een verpleeghuis met ernstig dementerende bejaarden. Op een gegeven moment was er een vergadering waar ze nog meer op konden bezuinigen. Ze verzonnen de waskosten. Nou zijn die mensen allemaal hartstikke incontinent, zitten regelmatig van boven tot onder onder de poep. De berekeningen kwamen uit op 2, op die manier konden ze waskosten besparen. Menswaardig? Ik vind van niet!

En dan al die geneesmiddelen die niet meer vergoed worden, ook al heb je ze chronisch nodig. Ik heb al heel wat huilende mensen aan de balie gehad omdat ze niet wisten waar ze het geld vandaan moesten halen.

Tja, wij moesten ook maar eens gaan staken.


Precies, dat zeg ik ook. Ik ben het met veel dingen eens, maar met heel veel ook niet. Die dingen die jij noemt die gaan gewoon niet door de beugel. En dat is ook het hele punt, door die plannen van dat kabinet denk ik dat we er alleen maar slechter op worden i.p.v. beter. De enige die er beter van zal worden is die stomme kloteschatkist van de regering


Kankerlul


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:29 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:27 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Precies, dat zeg ik ook. Ik ben het met veel dingen eens, maar met heel veel ook niet. Die dingen die jij noemt die gaan gewoon niet door de beugel. En dat is ook het hele punt, door die plannen van dat kabinet denk ik dat we er alleen maar slechter op worden i.p.v. beter. De enige die er beter van zal worden is die stomme kloteschatkist van de regering


Maar waarom haal je die borstvergrotingen dan aan?
(oh ja, het bleken van tanden wordt geloof ik ook voor 75% vergoed, nog zoiets achterlijks)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:34 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:29 schreef Chantalie het volgende:
Maar waarom haal je die borstvergrotingen dan aan?
(oh ja, het bleken van tanden wordt geloof ik ook voor 75% vergoed, nog zoiets achterlijks)


Omdat dat iets is waarvan ik vind dat dat niet vergoed hoeft te worden door het ziekenfonds. Als je grotere tieten wil betaal je er toch lekker voor, hoeven wij niet voor te betalen, lazer op. Dat zijn allemaal luxe behandelingen. Je laat toch ook je lippen opspuiten niet vergoeden of wel?? Als er een medische grond is waarop de behandeling gebeurd, dan is het iets anders. Maar dan nog, er zijn belangrijkere dingen dan borst/verkleining vergroting, dus in die zin kan ik het ergens wel begrijpen. Je moet keuzes maken. Helaas is het keuzenpakket niet al te grondig doorlopen denk ik.
Net als tandenbleken. Dat is nergens voor nodig, alleen omdat je met je mooie koppie het niet vind staan als je gele tanden hebt. NOU EN?? WHO GIVES A FUCK?

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 14-10-2004 12:35]


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 12:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Euhm MGO, de cosmetische chirurgie die vergoed is die met een medische noodzaak ...



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:37 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:35 schreef Jenje het volgende:
Euhm MGO, de cosmetische chirurgie die vergoed is die met een medische noodzaak ...




Dat bedoel ik toch ook.. (ben niet zo goedin het verwoorden van mezelf vandaag)
Ik ken iemand die een borstvergroting vergoed kreeg van het ziekenfonds en dat was GEEN noodzaak op medische grond!


Kankerlul


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-10-2004 12:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 oktober 2004 12:00 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
is dat niet handig om altijd te doen?
Niet altijd. Het kan soms bijzonder handig zijn om ter plekke collega's om hulp te vragen bij bepaalde zaken. Gelukkig heb ik voor vandaag alleen wat layout spul te doen en dus geen ingewikkeld programmeerwerk.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:37 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dat bedoel ik toch ook.. (ben niet zo goedin het verwoorden van mezelf vandaag)
Ik ken iemand die een borstvergroting vergoed kreeg van het ziekenfonds en dat was GEEN noodzaak op medische grond!
Moet wel, anders kun je het namelijk niet in een normaal ziekenhuis laten doen ...


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:38 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:34 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Omdat dat iets is waarvan ik vind dat dat niet vergoed hoeft te worden door het ziekenfonds. Als je grotere tieten wil betaal je er toch lekker voor, hoeven wij niet voor te betalen, lazer op. Dat zijn allemaal luxe behandelingen. Je laat toch ook je lippen opspuiten niet vergoeden of wel?? Als er een medische grond is waarop de behandeling gebeurd, dan is het iets anders. Maar dan nog, er zijn belangrijkere dingen dan borst/verkleining vergroting, dus in die zin kan ik het ergens wel begrijpen. Je moet keuzes maken. Helaas is het keuzenpakket niet al te grondig doorlopen denk ik.
Net als tandenbleken. Dat is nergens voor nodig, alleen omdat je met je mooie koppie het niet vind staan als je gele tanden hebt. NOU EN?? WHO GIVES A FUCK?


Overigens vind ik een borstVERKLEINING in sommige gevallen wel degelijk medisch hoor, niet alleen maar cosmetisch.
Ach ja, we gaan het bij de volgende verkiezeingen vast wel merken. Maar nu ben ik soms nog wel eens in staat om als mensen weer eens vreselijk uit hun dak gaan omdat ze voor iets moeten dokken te vragen: waar heeft u op gestemd? CDA? VVD? Eigen schuld dan! (niet dat ik dat doe hoor) Mensen beseffen vaak niet dat het veranderingen zijn die Den Haag heeft doorgevoerd i.p.v. jijzelf.

(hmm, typefoutje)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 14-10-2004 12:38]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:38 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Maar volgens mij dwalen we af want dit ging niet over de plannen van het kabinet maar over de staking in het OV


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:39 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:37 schreef Jenje het volgende:
Moet wel, anders kun je het namelijk niet in een normaal ziekenhuis laten doen ...


Nou het was toch echt niet het geval, dus ik weet niet hoe dat geflikt is


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:39 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:38 schreef Chantalie het volgende:
Overigens vind ik een borstVERKLEINING in sommige gevallen wel degelijk medisch hoor, niet alleen maar cosmetisch.
Ach ja, we gaan het bij de volgende verkiezeingen vast wel merken. Maar nu ben ik soms nog wel eens in staat om als mensen weer eens vreselijk uit hun dak gaan omdat ze voor iets moeten dokken te vragen: waar heeft u op gestemd? CDA? VVD? Eigen schuld dan! (niet dat ik dat doe hoor) Mensen beseffen vaak niet dat het veranderingen zijn die Den Haag heeft doorgevoerd i.p.v. jijzelf.

(hmm, typefoutje)

Weet ik, rugklachten e.d., zeer begrijpelijk. Maar zoals ik zelf al zei: er zijn belangrijkere dingen, dus je moet keuzes maken.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 12:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:39 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Weet ik, rugklachten e.d., zeer begrijpelijk. Maar zoals ik zelf al zei: er zijn belangrijkere dingen, dus je moet keuzes maken.
????

Je welzijn is imho toch het belangrijkste, en met zware rugklachten blijven rondlopen omdat je de operatie niet kunt betalen (die erg duur is (zoals alles in medisch Nederland)) zorgt alleen maar voor meer klachten.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:43 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:41 schreef Jenje het volgende:
????

Je welzijn is imho toch het belangrijkste, en met zware rugklachten blijven rondlopen omdat je de operatie niet kunt betalen (die erg duur is (zoals alles in medisch Nederland)) zorgt alleen maar voor meer klachten.



Ja dat weet ik wel, ik zeg ook niet dat ik het ermee eens ben, maar dat ik ergens wel begrijp waarom heb uit het ziekenfonds gehaald is.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 12:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:43 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ja dat weet ik wel, ik zeg ook niet dat ik het ermee eens ben, maar dat ik ergens wel begrijp waarom heb uit het ziekenfonds gehaald is.
Ik niet .. want daar tref je juist weer de mensen die wel fatsonlijk werken maar niet genoeg verdienen om particulier verzekerd te kunnen zijn, oftewel: weer de middenmoot wordt getroffen ...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:45 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:44 schreef Jenje het volgende:
Ik niet .. want daar tref je juist weer de mensen die wel fatsonlijk werken maar niet genoeg verdienen om particulier verzekerd te kunnen zijn, oftewel: weer de middenmoot wordt getroffen ...


En dat is altijd al zo geweest. Daarom moet er ook iets gedaan worden aan die plannen want ik vind dat dit ECHT niet door de beugel kan.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 12:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:45 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
En dat is altijd al zo geweest. Daarom moet er ook iets gedaan worden aan die plannen want ik vind dat dit ECHT niet door de beugel kan.
Kijk de rijken zullen ze in nedeland nooit aanpakken want dan naaien ze zichzelf .. en de armen aanpakken durven ze niet want dan staat heel hippie nederland op zijn achterste poten. (oftewel: de luie vrouwtjes van de rijken, die niets anders te doen hebben dan net doen of ze die turkjes en marokaantjes zo zielig vinden (maar o wee als er één in de straat komt wonen.))


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:52 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:47 schreef Jenje het volgende:
Kijk de rijken zullen ze in nedeland nooit aanpakken want dan naaien ze zichzelf .. en de armen aanpakken durven ze niet want dan staat heel hippie nederland op zijn achterste poten. (oftewel: de luie vrouwtjes van de rijken, die niets anders te doen hebben dan net doen of ze die turkjes en marokaantjes zo zielig vinden (maar o wee als er één in de straat komt wonen.))


Je slaat de spijker op zijn kop. Heel jammer dat het in dit land zo is.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:52 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Je slaat de spijker op zijn kop. Heel jammer dat het in dit land zo is.


Helemaal ergerlijk is dat mensen niet nadenken als er een kale nicht opstaat, die zegt alles te zullen regelen ... ze volgen zo;n man meteen zonder er met gezond verstand over na te denken, want door die toestand zitten we nu wel met de gebakken peren, ons land is nagenoeg een jaar lang onbestuurd geweest, en toen had de regering al moeten inzien dat er maatregelen nodig waren.

Oftewel: iedereen die LPF heeft gestemd verdient een anale penetratie door een NS dubbeldekker


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:56 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:55 schreef Jenje het volgende:
Helemaal ergerlijk is dat mensen niet nadenken als er een kale nicht opstaat, die zegt alles te zullen regelen ... ze volgen zo;n man meteen zonder er met gezond verstand over na te denken, want door die toestand zitten we nu wel met de gebakken peren, ons land is nagenoeg een jaar lang onbestuurd geweest, en toen had de regering al moeten inzien dat er maatregelen nodig waren.

Oftewel: iedereen die LPF heeft gestemd verdient een anale penetratie door een NS dubbeldekker


En hij staat nu in de top 10 van de grootste Nederlanders.............


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen