IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : OV staking donderdag 14 oktober 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 12:57 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2004 12:55 schreef Jenje het volgende:
Oftewel: iedereen die LPF heeft gestemd verdient een anale penetratie door een NS dubbeldekker
Helaas, die rijden niet vandaag


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 12:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:56 schreef Chantalie het volgende:
En hij staat nu in de top 10 van de grootste Nederlanders.............

Dat komt omdat het zelfde domme volk die op hem stemde, ook in die top 10 op hem stemmen. En die nu klakkeloos achter de vakbonden aanrennen omdat ze iemand hebben horen zeggen dat als ze staken dat ze dan niet hoven te werken en als het lukt dat ze dan meer geld krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 12:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:57 schreef helmet het volgende:
Helaas, die rijden niet vandaag


For the occasion wil ik wel rijden


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:59 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:57 schreef Jenje het volgende:
Dat komt omdat het zelfde domme volk die op hem stemde, ook in die top 10 op hem stemmen. En die nu klakkeloos achter de vakbonden aanrennen omdat ze iemand hebben horen zeggen dat als ze staken dat ze dan niet hoven te werken en als het lukt dat ze dan meer geld krijgen.


Overigens vind ik het wel vreselijk dat die man dood is hoor, begrijp me niet verkeerd.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 13:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:59 schreef Chantalie het volgende:
Overigens vind ik het wel vreselijk dat die man dood is hoor, begrijp me niet verkeerd.
I couldn't care less, daglijks sterven honderden nederlanders, die krijgen geen standbeeld.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-10-2004 13:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

LPF-stemmers hebben het CDA en VVD de gelegenheid om hun afbraakpolitiek in gang te zetten in de schoot geworpen. En dat allemaal om een aantal vervelende Marokkaantjes waar ze zo bang voor waren. Het is allemaal wat. Ben benieuwd hoe ze dat willen uitleggen. "Sorry opa dat u nu tot uw 65ste moet doorwerken en niet volgend jaar al met pensioen kunt. Dat had u eigenlijk wel verdiend omdat u al sinds uw 14de werkt. Maar ja, ik wil niet dat er nog meer buitenlanders bij mij in de straat komen te wonen. Zo zou Pim het ook gewild hebben."



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 13:02 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:00 schreef Jenje het volgende:
I couldn't care less, daglijks sterven honderden nederlanders, die krijgen geen standbeeld.


Nou ja, ik gun het niemand om vermoord te worden, dat is wat ik bedoelde.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 13:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:01 schreef Judge M. het volgende:
LPF-stemmers hebben het CDA en VVD de gelegenheid om hun afbraakpolitiek in gang te zetten in de schoot geworpen. En dat allemaal om een aantal vervelende Marokkaantjes waar ze zo bang voor waren. Het is allemaal wat. Ben benieuwd hoe ze dat willen uitleggen. "Sorry opa dat u nu tot uw 65ste moet doorwerken en niet volgend jaar al met pensioen kunt. Dat had u eigenlijk wel verdiend omdat u al sinds uw 14de werkt. Maar ja, ik wil niet dat er nog meer buitenlanders bij mij in de straat komen te wonen. Zo zou Pim het ook gewild hebben."
Wat wil jij dan, alles zo maar ons land binnen laten komen?
De deliqeunte allochtonen jongeren nog meer 'strafmaatregelen' opleggen als cursussen omgaan met hun gevoelens.

Die harde aanpak is zeer juist en werkt ook, asielaanvragen zijn fiks gedaald. Nederland kan gewoon weg niet al te veel mensen meer herbergen, en zeker niet mensen die onderaan de maatsachappij aanschuiven, het is voor de rest niet op te brengen om hun te ondersteunen. Dan zie ik liever dat die mensen die er nu zijn eerst een hogere levenskwaliteit krijgen en dan pas weer nieuwe mensen binnelaten, dat is beter vor alle partijen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 13:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:01 schreef Judge M. het volgende:
LPF-stemmers hebben het CDA en VVD de gelegenheid om hun afbraakpolitiek in gang te zetten in de schoot geworpen. En dat allemaal om een aantal vervelende Marokkaantjes waar ze zo bang voor waren. Het is allemaal wat. Ben benieuwd hoe ze dat willen uitleggen. "Sorry opa dat u nu tot uw 65ste moet doorwerken en niet volgend jaar al met pensioen kunt. Dat had u eigenlijk wel verdiend omdat u al sinds uw 14de werkt. Maar ja, ik wil niet dat er nog meer buitenlanders bij mij in de straat komen te wonen. Zo zou Pim het ook gewild hebben."


Het probleem is ook aan "links" toe te scchrijven door de struisvogelpolitiek die ze jarenlang hebben gevoerd met betrekking op allochtonen.
Als ze dat nu eens afleren, plus nog wat meer realistische punten accepteren (er wordt veel geld verspeeld door bureaucratie; er zijn idd. parasieten die ten onrechte uitkeringen opstrijken; waarom moeten mensen die ongemotiveerd op de universiteit zitten toch een beurs krijgen etc. etc.) staat niets een klinkende overwining hun in de weg (en mogen CDA en de VVD lekker oppositie gaan voeren).


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-10-2004 13:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:01 schreef Judge M. het volgende:
LPF-stemmers hebben het CDA en VVD de gelegenheid om hun afbraakpolitiek in gang te zetten in de schoot geworpen. En dat allemaal om een aantal vervelende Marokkaantjes waar ze zo bang voor waren. Het is allemaal wat. Ben benieuwd hoe ze dat willen uitleggen. "Sorry opa dat u nu tot uw 65ste moet doorwerken en niet volgend jaar al met pensioen kunt. Dat had u eigenlijk wel verdiend omdat u al sinds uw 14de werkt. Maar ja, ik wil niet dat er nog meer buitenlanders bij mij in de straat komen te wonen. Zo zou Pim het ook gewild hebben."


De opa kan met pensioen wanneer hij dit zelf wilt. Als je wilt kan je op je 40ste of 30ste kappen met werken. Je moet het alleen zelf betalen. Linksom of rechtsom, vervoegd pensioen MOET door iemand betaald worden. Vanaf nu moet je ZELF sparen om eerder met pensioen te gaan en niet iemand anders laten betalen omdat jij zonodig eerder wilt kappen. Dit lijkt me niet meer dan redelijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 13:42 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:32 schreef Chelman het volgende:
De opa kan met pensioen wanneer hij dit zelf wilt. Als je wilt kan je op je 40ste of 30ste kappen met werken. Je moet het alleen zelf betalen. Linksom of rechtsom, vervoegd pensioen MOET door iemand betaald worden. Vanaf nu moet je ZELF sparen om eerder met pensioen te gaan en niet iemand anders laten betalen omdat jij zonodig eerder wilt kappen. Dit lijkt me niet meer dan redelijk.


Vind ik eigenlijk ook wel.


Kankerlul


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-10-2004 13:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Zo, de tokkies zijn weer tevreden? Veel mensen, waaronder mijn broer, moeten een vakantiedag opofferen omdat een paar lui zonodig zoveel mogelijk schade aan Nederland aan willen richten zodat er naar hun geluisterd wordt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 14-10-2004 13:45 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 14 oktober 2004 13:45 schreef Misanthrope het volgende:
Zo, de tokkies zijn weer tevreden? Veel mensen, waaronder mijn broer, moeten een vakantiedag opofferen omdat een paar lui zonodig zoveel mogelijk schade aan Nederland aan willen richten zodat er naar hun geluisterd wordt.


Ja ik ben er 1 van. Ik wou ze juist opsparen. Balen is dat.

edit: nee ik bedoel niet dat ik een tokkie ben, maar een gedupeerde

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 14-10-2004 13:47]


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 13:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:32 schreef Chelman het volgende:
De opa kan met pensioen wanneer hij dit zelf wilt. Als je wilt kan je op je 40ste of 30ste kappen met werken. Je moet het alleen zelf betalen. Linksom of rechtsom, vervoegd pensioen MOET door iemand betaald worden. Vanaf nu moet je ZELF sparen om eerder met pensioen te gaan en niet iemand anders laten betalen omdat jij zonodig eerder wilt kappen. Dit lijkt me niet meer dan redelijk.


Maar het probeem is natuurlijk wel dat er een aantal mensen rondlopen waar dit niet voor geldt omdat dat "niet hoefde". Er moet dan ook een overgangsregeling worden getroffen voor deze mensen. Dat voor onze generatie andere regels gelden is prima.
Ook ik vind dat een persoon tot zijn 80e mag doorwerken als hij/zij dat wilt. of idd, met zijn 45e mag stoppen als hij/zij dat wilt en dar zelf kan bekostigen. Maar dat is wel iest wat geleidelijk moet worden ingevoerd en niet zomaar van vandaag op morgen kan worden ingesteld.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 13:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:45 schreef Misanthrope het volgende:
Zo, de tokkies zijn weer tevreden? Veel mensen, waaronder mijn broer, moeten een vakantiedag opofferen omdat een paar lui zonodig zoveel mogelijk schade aan Nederland aan willen richten zodat er naar hun geluisterd wordt.
Kan ie niet met de fiets? NIet met collega's mee? Niet met de auto?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 13:52 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2004 13:50 schreef Jenje het volgende:
NIet met collega's mee?
Carpoolen?! Ben je gek! Da's iets van de jaren '80!



I'm not being rude. You're just insignificant.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-10-2004 14:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:50 schreef Jenje het volgende:
Kan ie niet met de fiets? NIet met collega's mee? Niet met de auto?
Even vanuit Eindhoven naar Rotterdam fietsen? Nee.
Zijn collega's wonen ook niet hier in de buurt, bovendien staat het niet vast dat hij en zijn collega's vandaag even lang gaan werken, laat staan dat ze allemaal op kantoor blijven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-10-2004 14:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:52 schreef helmet het volgende:
Carpoolen?! Ben je gek! Da's iets van de jaren '80!


Eigenlijk hebben we daar tegenwoordig het openbaar vervoer voor...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 14-10-2004 14:01 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Ook ik zit gedwongen thuis door die hufters


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 14:03 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:52 schreef helmet het volgende:
Carpoolen?! Ben je gek! Da's iets van de jaren '80!




de jaren tachtig zijn gaaf


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 14:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 14:03 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
de jaren tachtig zijn gaaf
Nha zo passé


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 14:05 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 14:03 schreef Jenje het volgende:
Nha zo passé


kerel, nee!


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 14:05 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
kerel, nee!
Doohoos, jahaaa


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 14:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Dit is natuurlijk ook weer triest:

Vakbondsleden houden werkwilligen tegen

Twee vakbondsleden hebben vanmorgen werkwillige buschauffeurs tegengehouden. Dat zegt directeur A. Hettinga van Arriva. De mannen zorgden er volgens hem voor dat chauffeurs van streekvervoerder Arriva de poort niet uit konden rijden.

Het streek- en stadsvervoer rond Papendrecht meldde vanochtend dat ongeveer vijftig procent van de chauffeurs wilde uitrijden. Volgens Hettinga wilden echter 42 van de zestig chauffeurs aan het werk. "Maar ze werden tegengehouden bij de poort. En dan niet eens door mensen van Arriva, maar door twee mensen van de bonden. U zegt dan wellicht dat twee mensen niet veel is, maar we kunnen moeilijk over hen heen rijden."

Volgens Hettinga is het belemmeren van werkwilligen in strijd met wettelijke afspraken. "Mensen die willen werken, moeten dat volgens de wet ook kunnen." Hij voelt zich gesterkt in een eerder uitgesproken voornemen om schadeclaims in te dienen bij de vakbonden. "Die claim waren we toch al van plan. Maar we hebben nu een aanzienlijk sterkere casus", aldus de directeur.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 14:09 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 14:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Dit is natuurlijk ook weer triest:

Vakbondsleden houden werkwilligen tegen

Twee vakbondsleden hebben vanmorgen werkwillige buschauffeurs tegengehouden. Dat zegt directeur A. Hettinga van Arriva. De mannen zorgden er volgens hem voor dat chauffeurs van streekvervoerder Arriva de poort niet uit konden rijden.

Het streek- en stadsvervoer rond Papendrecht meldde vanochtend dat ongeveer vijftig procent van de chauffeurs wilde uitrijden. Volgens Hettinga wilden echter 42 van de zestig chauffeurs aan het werk. "Maar ze werden tegengehouden bij de poort. En dan niet eens door mensen van Arriva, maar door twee mensen van de bonden. U zegt dan wellicht dat twee mensen niet veel is, maar we kunnen moeilijk over hen heen rijden."

Volgens Hettinga is het belemmeren van werkwilligen in strijd met wettelijke afspraken. "Mensen die willen werken, moeten dat volgens de wet ook kunnen." Hij voelt zich gesterkt in een eerder uitgesproken voornemen om schadeclaims in te dienen bij de vakbonden. "Die claim waren we toch al van plan. Maar we hebben nu een aanzienlijk sterkere casus", aldus de directeur.


Die mogen ze van mij oppakken. Mensen mogen doen wat ze zelf willen, begint een beetje te lijken op het linkse actievoeren


Kankerlul


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen