IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : De grootste Nederlander Vorige pagina | Volgende pagina
Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 13:59 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 10:30 schreef Jenje het volgende:
Nee, je wordt in Nederland groots bevonden door beledigende opmerkingen te maken


Als dit op Fortuyn slaat, slaat deze opmerking nergens op.

Natuurlijk is Fortuyn niet de grootste Nederlander, wel een grootse Nederlander.

Dat Fortuyn de verkiezing tot grootste Nederlander aller tijden gewonnen heeft vind ik een prachtig eerbetoon aan iemand die voor dit land gestreden heeft en uiteindelijk voor dit land gestorven is...

Een goed en treffend signaal van de Nederlandse bevolking dus.


This is Zodiac speaking...


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2004 14:22 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

voor dit land gestreden??? kanker op man

hij heeft nix gedaan en had misschien het hele land wel naar de donder geholpen, er is niets wat er met zekerheid op wijst dat hij ook echt iets goeds teweeg had kunnen brengen, beweringen, verwachtingen en hopeloos vertrouwen in iemand met mooie praatjes en een zogenaamde stem van t volk vertegenwoordigend

Duitsland had oom Aad, wij hadden ome Pim


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-11-2004 14:23 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 november 2004 13:59 schreef Zodiac het volgende:
Dat Fortuyn de verkiezing tot grootste Nederlander aller tijden gewonnen heeft vind ik een prachtig eerbetoon aan iemand die voor dit land gestreden heeft en uiteindelijk voor dit land gestorven is...
Gestreden? Wat heeft ie dan gedaan?


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2004 14:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 13:59 schreef Zodiac het volgende:

Dat Fortuyn de verkiezing tot grootste Nederlander aller tijden gewonnen heeft vind ik een prachtig eerbetoon aan iemand die voor dit land gestreden heeft en uiteindelijk voor dit land gestorven is...



Volledig onterecht. Fortuyn is gekozen op basis van emotie en populariteit. Dat mag natuurlijk maar wel bij de wedstrijd: de populairste nederlander (Van Gogh zou nu ook erg hoog scoren waarschijnlijk).
Maar voor Nederland (en om over de rest van wereld helemaal maar te zwijgen) heeft Fortuyn weing tot niks betekent. Zelfs datgene waardoor hij zo populair werd, de allotonen, is niet exclusief voor hem. Bolkenstein (en Janmaat) gingen hem hierin voor. Hij heeft hoogstens de dsicussie hierover in een stroomversnelling gebracht.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-11-2004 14:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 november 2004 13:59 schreef Zodiac het volgende:
Als dit op Fortuyn slaat, slaat deze opmerking nergens op.

Natuurlijk is Fortuyn niet de grootste Nederlander, wel een grootse Nederlander.

Dat Fortuyn de verkiezing tot grootste Nederlander aller tijden gewonnen heeft vind ik een prachtig eerbetoon aan iemand die voor dit land gestreden heeft en uiteindelijk voor dit land gestorven is...

Een goed en treffend signaal van de Nederlandse bevolking dus.


Fortuyn kon wel degelijk goed beledigen en hij was ook meester in het met modder gooien. Ik heb zelf een hekel aan termen als demonisering ook dat was een begrip waar Fortuyn erg goed in was. Niet dat hij daarom doodgeschoten had moeten worden, integendeel.
Het is een mooi signiaal maarja het gaat niet om wie het grootste signiaal nodig heeft maar om wie de grootste is. Bovendien is Willem ook doodgeschoten....


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-11-2004 14:29 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl



"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 14:39 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 14:22 schreef Aaaarco het volgende:
voor dit land gestreden??? kanker op man

hij heeft nix gedaan en had misschien het hele land wel naar de donder geholpen, er is niets wat er met zekerheid op wijst dat hij ook echt iets goeds teweeg had kunnen brengen, beweringen, verwachtingen en hopeloos vertrouwen in iemand met mooie praatjes en een zogenaamde stem van t volk vertegenwoordigend

Duitsland had oom Aad, wij hadden ome Pim


Dat hij niks heeft kunnen doen is omdat hij voortijdig neergeknalt is.

Het punt is dat hij iemand was met moed die ondanks meerdere doodsbedreigingen gewoon zijn eigen gang ging en zijn oogmerk was wel degelijk om van dit land een beter land te maken.

Dat hij misschien het land naar de donder had geholpen zullen we nooit weten dus die opmerking slaat nergens op en vind ik wat flauw ten opzichte van iemand die zo vreselijk unfair behandelt is door een bepaalde groep in Nederland wat uiteindelijk zijn dood heeft betekent.

En hij was niet "zogenaamd" stem van het Nederlandse volk, het is een feit dat hij een enorme aanhang had en nog steeds heeft en daar is niets zogenaamds aan!

Hij is niet voor niets door zijn tegenstanders vermoord lijkt mij.

En Pim Fortuyn met Adolf Hitler vergelijken gaat natuurlijk helemaal te ver.

Je kunt ook gewoon zeggen dat de ideeen van Pim je niet aan staan, want dat bedoel je eigenlijk.







This is Zodiac speaking...


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 14:46 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Heel veel mensen in Nederland zouden op Pim Fortuyn gestemd hebben als hij levend de verkiezingen zou halen.

Het heeft nogal een impact als het stemrecht van zoveel Nederlanders (waarschijnlijk grootste partij van Nederland) op deze manier wordt afgenomen.

Deze mensen hebben nu de "grootste Nederlander" verkiezing (mis)gebruikt om uiting aan hun mening te geven die hun onterecht ontnomen is.

Dat vind ik een mooi politiek signaal.

En dat dat ten koste gaat van zo'n flut-verkiezing zal mij een zorg wezen want de doorsnee Nederlander heeft geen benul van historie.
Lees de rest van de uitslag daar maar eens op na want die is huiveringwekkend...


This is Zodiac speaking...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-11-2004 14:54 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 november 2004 14:46 schreef Zodiac het volgende:
Heel veel mensen in Nederland zouden op Pim Fortuyn gestemd hebben als hij levend de verkiezingen zou halen.

Het heeft nogal een impact als het stemrecht van zoveel Nederlanders (waarschijnlijk grootste partij van Nederland) op deze manier wordt afgenomen.

Dat is compleet uit je nek gelult. We kunnen niet weten of er heel veel mensen op hem hadden gestemd. Ik walg van het gelul van de lpf'ers die zeggen dat ze als Pim nog leefde de grootste partij waren geworden.
Dat kan je gewoon niet weten en daarom moet je ook niet zo lullen. Zeker niet als hij uin de verkiezingen meer zetels behaalde als waar hij vlak voor zijn moord op stond.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 15:00 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Ik vind niet dat ik compleet uit mijn nek lul als ik stel dat Pim een enorme aanhang had en nog steeds heeft.

Dat blijkt wel uit de verkiezingen en ook uit zijn uitverkiezing tot grootste Nederlander aller tijden...

Zeggen dat Pim alleen maar gewonnen heeft omdat hij vermoord is vind ik dan weer gelul.


This is Zodiac speaking...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-11-2004 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

als Pim niet vermoord was, was het land nu een chaos geweest dankzij die kale en had niemand op hem gestemd.

Wel dus


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 15:03 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 15:02 schreef Jenje het volgende:
als Pim niet vermoord was, was het land nu een chaos geweest dankzij die kale en had niemand op hem gestemd.

Wel dus


En als mijn oom een kut had gehad was het mijn tante geweest

Zo lust ik er nog wel een paar.


This is Zodiac speaking...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-11-2004 15:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 15:03 schreef Zodiac het volgende:
En als mijn oom een kut had gehad was het mijn tante geweest

Zo lust ik er nog wel een paar.
Denk jij dan serieus dat fortuyn een goede politieke leider zou zijn geweest?



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2004 15:12 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

pim en aad vergelijken te ver!!!!!

flikker op man... aad kwam toch op min of meer dezelfde manier in de populairiteit..

okee de een was schilder de ander schrijver! maar hielden beiden het volk voor dat als de zondebok eruitgewerkt werd t beter zou gaan

...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 15:13 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 15:05 schreef Jenje het volgende:
Denk jij dan serieus dat fortuyn een goede politieke leider zou zijn geweest?




Dat zullen we nooit weten, dat is nu juist het pijnlijke.


This is Zodiac speaking...


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2004 15:18 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

dat zullen we nooit weten, maar waarschijnlijk had t een flink pijnlijke ervaring geworden!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 15:19 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 15:12 schreef Aaaarco het volgende:
pim en aad vergelijken te ver!!!!!

flikker op man... aad kwam toch op min of meer dezelfde manier in de populairiteit..

okee de een was schilder de ander schrijver! maar hielden beiden het volk voor dat als de zondebok eruitgewerkt werd t beter zou gaan

...


Pim wilde niemand eruit gooien, laat staan deporteren of uitroeien.
Pim was er zelfs voor om grote groepen illegalen het Nederlanderschap te geven.

Pim wilde alleen de immigratie beperkingen omdat Nederland daar op dit moment niet het meest geschikte land voor is (overbevolking etc.). Hij wilde dit probleem in Europees verband oplossen.

Doe voortaan je huiswerk voordat je iets roept.


This is Zodiac speaking...


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 15:19 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 15:18 schreef Aaaarco het volgende:
dat zullen we nooit weten, maar waarschijnlijk had t een flink pijnlijke ervaring geworden!


Dus je bent blij dat hij vermoord is?

[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 16-11-2004 15:20]


This is Zodiac speaking...


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2004 16:00 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

jezus wat is die zodiac een debiel...

net of aad gelijk voor ie aan de macht kwam effe de mensen stond te vertellen dat ie wel effe zo een beetje een heel ras op zou ruimen..


en ik bedoel niet dat pim nou van plan was elke buitenlander eruit te flikkeren, ik bedoel alleen maar dat ik mn bedenkingen heb over zn goede bedoelingen en zgn goeie ideeen, zeer grote bedenkingen


of ik blij ben dat ie vroegtijding met zn kop in de modder mocht gaan liggen... nee ik vin ut triest dat dingen hier zo opgelost worden. maar nog triester vin ik mensen die zo wanhopig hard in zo'n eikol blijven geloven...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2004 16:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 16:00 schreef Aaaarco het volgende:
jezus wat is die zodiac een debiel...

net of aad gelijk voor ie aan de macht kwam effe de mensen stond te vertellen dat ie wel effe zo een beetje een heel ras op zou ruimen..



Met als verschil het feit dat Aad’s bruinhemden de stemmers hebben staan beïnvloeden door middel van ‘stevige’ argumenten.
quote:

of ik blij ben dat ie vroegtijding met zn kop in de modder mocht gaan liggen... nee ik vin ut triest dat dingen hier zo opgelost worden. maar nog triester vin ik mensen die zo wanhopig hard in zo'n eikol blijven geloven...


Jouw beheersing van BrEEzaH Nederlands is lovenswaardig maar wellicht dat je omwille van de leesbaarheid zou kunnen overwegen om hoofdletters en interpunctie te gebruiken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 16:14 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 16:00 schreef Aaaarco het volgende:
jezus wat is die zodiac een debiel...

net of aad gelijk voor ie aan de macht kwam effe de mensen stond te vertellen dat ie wel effe zo een beetje een heel ras op zou ruimen..

en ik bedoel niet dat pim nou van plan was elke buitenlander eruit te flikkeren, ik bedoel alleen maar dat ik mn bedenkingen heb over zn goede bedoelingen en zgn goeie ideeen, zeer grote bedenkingen

of ik blij ben dat ie vroegtijding met zn kop in de modder mocht gaan liggen... nee ik vin ut triest dat dingen hier zo opgelost worden. maar nog triester vin ik mensen die zo wanhopig hard in zo'n eikol blijven geloven...


Jij vind de uitspraken van Fortuyn vergelijkbaar met die van Adolf Hitler voordat hij aan de macht kwam?

Jij vind het feit dat er nog steeds mensen achter de ideeen van Pim staan triester dan het feit dat Pim om politieke redenen vermoord is?

En dan noem je mij een debiel...






This is Zodiac speaking...


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 16-11-2004 16:17 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ach, Pim was gewoon een populist net zoals Wilders.


F*ck hippies


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-11-2004 16:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik heb het niet helemaal gevolgd dit gebeuren, maar is Pim Fortuyn de grootste Nederlander allertijden geworden?

dit zegt weer veel over de gemiddelde nederlander....

net als bij de US verkiezingen zit het verschil in degenen die hun stem WEL uitbrengen en degenen die het NIET doen....zonde eigenlijk....

Pim Fortuyn mag in het lijstje grootste Nederlander van de afgelopen vijf jaar....


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2004 16:23 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

je loopt nu te proberen mn woorden te verdraaien eikol..
ik zei dat ik er totaal niet zeker van ben wat t geworden was in nederland als die pimmel aan de macht was gekomen

en nee ik vin t niet erg dat er nog steeds mensen achter zn ideeen staan, maar wel erg dat mensen pimmel nog steeds ophemelen als de grote weldoener, de messias, de verlosser... rot op t was gewoon een kale nicht met een grote muil die erg goed wist welk woord waar hoorde om mensen te interresseren


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 16:34 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 16:23 schreef Aaaarco het volgende:
je loopt nu te proberen mn woorden te verdraaien eikol..


Helemaal niet fijne vent.

Aaaarco het volgende:
ik zei dat ik er totaal niet zeker van ben wat t geworden was in nederland als die pimmel aan de macht was gekomen [/quote]

Dat weet niemand, maar je zei nog wel meer dingen.

Aaaarco het volgende:
en nee ik vin t niet erg dat er nog steeds mensen achter zn ideeen staan, maar wel erg dat mensen pimmel nog steeds ophemelen als de grote weldoener, de messias, de verlosser... [/quote]

Tsja, dan moet je bij Volkert van der Graaf zijn. Hij heeft Pim tot mythisch figuur gemaakt die nooit meer iets goed of fout kan doen.

Aaaarco het volgende:
rot op t was gewoon een kale nicht met een grote muil die erg goed wist welk woord waar hoorde om mensen te interresseren [/quote]

En wat is daar mis mee?


This is Zodiac speaking...


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen