IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : De grootste Nederlander Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2004 16:48 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

daar is nix mis mee, alleen vond ik dat ie dat een beetje verkeerd naar buiten bracht.. je probeert mij nu af te schilderen als iemand die de vlag uitgehangen heeft toen pim F doodgeschoten werd...

geenzins het geval, maar ik vind t gewoon typisch voor de nederlandse stompzinnigheid dat zon persoon dan als grootste nederlander verkozen wordt... dat kan je toch niet met me oneens zijn

volgens mij is er niemand die met volle overtuiging en zijn volle verstand kan zeggen dat er niemand zo veel betekent heeft voor nederland als pim fortyun


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-11-2004 16:56 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

http://www.nu.nl/news.jsp?n=443284&c=10

'Pim Fortuyn toch niet de Grootste Nederlander'

Uitgegeven: 16 november 2004 16:40
Laatst gewijzigd: 16 november 2004 16:40
AMSTERDAM - Als ook alle stemmen zouden worden meegeteld die nog na de uitzending van "De grootste Nederlander " zijn binnengekomen dan zou Willem van Oranje de uiteindelijke winnaar zijn geworden, zo meldt de KRO in een persbericht.

Het probleem van de cijfers is veroorzaakt door 'langzame' computers, die na de uitzending nog nieuwe gegevens produceerden. En dat heeft te maken met een beveiliging die was ingebouwd om frauderen te voorkomen. Tijdens de uitzending kon alleen gestemd worden via een vaste telefoonlijn of via de mobiele telefoon. Alle kiezers konden maximaal 6 stemmen uitbrengen en de computers controleerden of dit aantal niet werd overschreden.

Daardoor ontstond evenwel vertraging in de verwerking van de gegevens met als resultaat dat de telefoonlijnen geblokkeerd raakten. Toen de uitzending werd afgesloten stond Pim Fortuyn aan kop en werd hij onder het toeziend oog van de notaris als winnaar aangewezen.

Volgens de officiƫle telling had Fortuyn op dat moment bijna 115.000 stemmen en Willem van Oranje 111.000 en daarmee was Fortuyn 'de grootste', maar telling van de stemmen na de uitzending geeft aan dat Pim Fortuyn 130.000 stemmen heeft en Willem van Oranje 161.000.

De KRO heeft besloten de afgesproken procedure te respecteren, en geen wijziging te brengen in de uitslag zoals die tijdens de uitzending is gepubliceerd.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-11-2004 16:57 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 november 2004 16:19 schreef Spirit In Black het volgende:
Pim Fortuyn mag in het lijstje grootste Nederlander van de afgelopen vijf jaar....
Dan nog hoort ie ver onder mensen als bijvoorbeeld Zalm, Kok of zelfs Arjan Heinen...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 17:00 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Dat Pim Fortuyn tot grootste Nederlander aller tijden verkozen is, is natuurlijk een enorm signaal van politieke onvrede bij het Nederlandse volk.

Niets meer en niets minder.


This is Zodiac speaking...


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2004 17:01 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

nu geef je zelf aan dat t belachelijk is?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 17:02 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 16:57 schreef helmet het volgende:
Dan nog hoort ie ver onder mensen als bijvoorbeeld Zalm, Kok of zelfs Arjan Heinen...


Ik neem aan dat dit grappig bedoelt is.

[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 16-11-2004 17:04]


This is Zodiac speaking...


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 17:03 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 17:01 schreef Aaaarco het volgende:
nu geef je zelf aan dat t belachelijk is?


Nee, ik denk dat het een serieus politiek signaal is.

[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 16-11-2004 17:06]


This is Zodiac speaking...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 16-11-2004 17:07 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Zeer debiele uitslag, maar wat wil je met zoveel debiele mensen in NL. Hopelijk blijven al die dombo's thuis met de volgende verkiezingen.

Pim Fortuyn behoort niet eens tot de 1000 grootste nederlanders. Hij heeft nooit iets voor dit land betekend, behalve ellende dan door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten.

Op nr 1 van de debielste nederlanders zou logischer zijn...


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 17:08 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 17:07 schreef Sjaan het volgende:
Zeer debiele uitslag, maar wat wil je met zoveel debiele mensen in NL. Hopelijk blijven al die dombo's thuis met de volgende verkiezingen.

Pim Fortuyn behoort niet eens tot de 1000 grootste nederlanders. Hij heeft nooit iets voor dit land betekend, behalve ellende dan door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten.

Op nr 1 van de debielste nederlanders zou logischer zijn...


Daar staat Patrick Kluivert al


This is Zodiac speaking...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-11-2004 17:09 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 november 2004 17:02 schreef Zodiac het volgende:
Ik neem aan dat dit grappig bedoelt is.
Nee. Hoe kom je daar nu weer bij?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2004 17:11 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

zodiac vraagje: zit je op voetbal toevallig?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 17:13 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 17:11 schreef Aaaarco het volgende:
zodiac vraagje: zit je op voetbal toevallig?


Nee, ik zit op een stoel.

En dat van Patrick Kluivert verzin ik niet ter plekke als je dat soms denkt. Er bestaat al een lijst met ergste Nederlanders namelijk.


This is Zodiac speaking...


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 17:14 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Vraagje aan Sjaan: Welke bevolkingsgroepen zette Pim dan tegen elkaar op?


This is Zodiac speaking...


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2004 17:22 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

jajaja die lijst is echt goed


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-11-2004 17:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mijn vertrouwen in het Nederlands volk heeft een nieuw dieptepunt bereikt


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-11-2004 17:24 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 november 2004 15:00 schreef Zodiac het volgende:
Ik vind niet dat ik compleet uit mijn nek lul als ik stel dat Pim een enorme aanhang had en nog steeds heeft.

Dat blijkt wel uit de verkiezingen en ook uit zijn uitverkiezing tot grootste Nederlander aller tijden...

Zeggen dat Pim alleen maar gewonnen heeft omdat hij vermoord is vind ik dan weer gelul.

quote:
Heel veel mensen in Nederland zouden op Pim Fortuyn gestemd hebben als hij levend de verkiezingen zou halen.

Daar doelde ik op. Je zegt dat veel mensen op hem gestemd zouden hebben als hij niet vermoord zou zijn. Dat kan je niet weten, klaar. Ik heb het niet over de aanhang gehad.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-11-2004 17:25 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 november 2004 17:24 schreef ghoulliette het volgende:
mijn vertrouwen in het Nederlands volk heeft een nieuw dieptepunt bereikt
Dit haalt het nog niet bij de eerdere dieptepunten.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-11-2004 17:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 17:14 schreef Zodiac het volgende:
Vraagje aan Sjaan: Welke bevolkingsgroepen zette Pim dan tegen elkaar op?

de domme blanken en de domme kleurlingen


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 17:27 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 17:25 schreef ghoulliette het volgende:
de domme blanken en de domme kleurlingen


En het is allemaal de schuld van Pim dat die elkaar niet lief vinden?


This is Zodiac speaking...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-11-2004 17:29 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 november 2004 17:27 schreef Zodiac het volgende:
En het is allemaal de schuld van Pim dat die elkaar niet lief vinden?

Nouja hij heeft wel voor verdeeldheid in het land gezorgd, iets wat je nou niet bepaald kunt vergelijken met de grootste engelsman of de grootste duitser of zuid afrikaan.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 17:31 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

@ arrebar: Natuurlijk weet ik niet zeker dat Pim glansrijk de verkiezingen zou winnen mochten er vandaag of morgen tweedekamerverkiezingen zijn.

Maar de uitslag van gister dat Pim Fortuyn tot grootste Nederlander aller tijden verkozen is, is toch wel op z'n minst een indicatie hoe een bijzonder groot deel van Nederland over Pim denkt.


This is Zodiac speaking...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-11-2004 17:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 17:03 schreef Zodiac het volgende:
Nee, ik denk dat het een serieus politiek signaal is.


flikker toch op man! Deze uitslag kan en mag je niet serieus nemen...dit is niet de gemiddelde nederlander die hier gestemd heeft, alleen de ontevreden nederlander!




btw. volgens een enquete van M. de Hondt met eenzelfde vraag, waarbij je niet hoefde te sms'en of internet stemmen, is onze Willem Van Oranje de grootste....


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 17:33 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 17:29 schreef arrebar het volgende:
Nouja hij heeft wel voor verdeeldheid in het land gezorgd, iets wat je nou niet bepaald kunt vergelijken met de grootste engelsman of de grootste duitser of zuid afrikaan.


Die verdeeldheid was er voor Pim ook al, dat kun je hem niet kwalijk nemen.


This is Zodiac speaking...


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-11-2004 17:37 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 17:32 schreef Spirit In Black het volgende:
flikker toch op man! Deze uitslag kan en mag je niet serieus nemen...dit is niet de gemiddelde nederlander die hier gestemd heeft, alleen de ontevreden nederlander!



Inderdaad, de ontevreden Nederlander laat zijn stem horen, een duidelijk signaal.

Een serieus signaal dus want de ontevreden Nederlander heeft de tevreden Nederlander en de onverschillige Nederlander ditmaal volledig overstemd!



[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 16-11-2004 17:38]


This is Zodiac speaking...


Suppository
Usericon van Suppository
Posted 16-11-2004 17:39 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

quote:
Op 16 november 2004 17:31 schreef Zodiac het volgende:

Maar de uitslag van gister dat Pim Fortuyn tot grootste Nederlander aller tijden verkozen is, is toch wel op z'n minst een indicatie hoe een bijzonder groot deel van Nederland over Pim denkt.


Dat typeert meteen wat het niveau van de gemiddelde Nederlander is! Bijzonder? Bijzonder dom ja!

Trouwens, zonder iemand die met mooie praatjes de boel aan elkaar weet te lullen is de LPF een heel eind gekomen. Dat was toch het "gedachtengoed" van Pim... Zijn nalatenschap...? Nog nooit zo'n lachwekkende partij in de 2de kamer gehad!


Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen