IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : De grootste Nederlander Vorige pagina | Volgende pagina
Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 14-10-2004 10:54 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:48 schreef 0Tolerence het volgende:
euh ja, ik bijvoorbeeld. Ik interesseer me dan ook geen ene reet voor geschiedenis. Wat jij me nu verteld is zo'n beetje alles wat ik ervan weet en reden genoeg om hem als #1 te beschouwen in dit dommen lijstje


Als je je niet interesseert voor geschiedenis, hou dan ook je mening voor je over wie je op welke plaats in de lijst van grootste nederlander zet....


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-10-2004 10:56 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik vind het vreemd dat Fortuyn in de top 10 staat. Hij heeft niets laten zien, of bewezen. Het is niet zijn schuld dat hij daar de kans niet voor heeft gekregen, maar dat maakt voor deze verkiezing geen ene moer uit. Hij heeft enkel de boel geschopt met grote beloftes en boze woorden. Wat dat betreft kan mijn doodgeboren zusje ook wel op die lijst, want wie weet was zij wel een ontzettend briljante geleerde, premier, sportvrouw, of wat dan ook geworden die echt iets betekend zou hebben voor Nederland.


(oh btw: ik heb dus geen doodgeboren zusje he , dat was slechts een voorbeeld)

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-10-2004 11:05]


Bruce Banner


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-10-2004 10:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:45 schreef Mark het volgende:
Denk je dat er iemand in nederland is die niet weet wat willem van oranje gedaan heeft dan?

Dat weet ik zelfs wel zeker. Net als van Oldenbarneveldt. Of johan de witt, of Maurits etc.

@chelman, nee natuurlijk niet, maar er izjn genoeg vrouwen die meer voor elkaar gekregen hebben dan een johan Cruijf.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 10:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:54 schreef Metallica-Freak het volgende:
Als je je niet interesseert voor geschiedenis, hou dan ook je mening voor je over wie je op welke plaats in de lijst van grootste nederlander zet....


Euh als nederlander heb ik een mening, dus jou punt geldt niet


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2004 10:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja, dit is dus het pijnlijk trieste, dat straks Pim op 1 staat en dat het merendeel van Nederland daar dan nog vrede mee heeft ook.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 14-10-2004 10:59 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:57 schreef 0Tolerence het volgende:
Euh als nederlander heb ik een mening, dus jou punt geldt niet


Oke, mijn verwoording van m'n mening was misschien niet helemaal goed.
Maar hoe kun je oordelen dat dit lijstje "dom" is volgens jou? Je interesseert je niet voor geschiedenis, dus personen beoordelen op wat ze gedaan hebben kun je niet. En daarmee kun je dus geen oordeel geven of deze lijst eventueel dom gekozen is.


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-10-2004 10:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:57 schreef 0Tolerence het volgende:
Euh als nederlander heb ik een mening, dus jou punt geldt niet

En daarom was Plato zo tegen democratie.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 11:00 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:59 schreef ghoulliette het volgende:
En daarom was Plato zo tegen democratie.


mwaahahaha, onze know it all komt er weer is bij.


"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-10-2004 11:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik stem trouwens voor die gast van de Venz reclame, die ook speelt in Star Trek en The Addams Family (Lurch) die is pas echt groot!!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-10-2004 11:00 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:53 schreef attila_de_hun het volgende:
hoeft ook niet. (het gaat meer over je toon,niet de inhoud; maar goed wat mij betreft ).
Maar nu geef je zelf al aan dat de rol van Karel de Grote op wereldschaal juist veel groter was dan die van Willem van Oranje. En geef je ook aan dat je niet perse een "zuivere" nederlander hoeft te zijn. (dus ontkracht je je eerste commentaar op mij) En de grenzen van vroeger waren natuurlijk idd veel anders. Vlaanderen heeft zich pas redelijk laat afgesplitst van Nederland Mogen die mensen die toendertijd in het huidige Vlaanderen wonen ook meedoen? Lijkt me wel.


Mja, je hebt gelijk. Vlaanderen hoorde ooit nog bij de nederlanden. Dat ik zoiets over het hoofd kan zien. Zand er over.
In dat geval plaats ik Van Eyck ook ver boven Rembrandt en Van Hogh.


mvg wk10


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-10-2004 11:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:00 schreef 0Tolerence het volgende:
mwaahahaha, onze know it all komt er weer is bij.

ja even wat tegenwicht bieden aan een know nothing at all.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-10-2004 11:01 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

20 procent kans dat de grootste Nederlander van origine een Duitser is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 11:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:59 schreef Metallica-Freak het volgende:
Oke, mijn verwoording van m'n mening was misschien niet helemaal goed.
Maar hoe kun je oordelen dat dit lijstje "dom" is volgens jou? Je interesseert je niet voor geschiedenis, dus personen beoordelen op wat ze gedaan hebben kun je niet. En daarmee kun je dus geen oordeel geven of deze lijst eventueel dom gekozen is.


Ach zo'n lijstje kan je niet op feiten baseren, meeste mensen die stemmen hebben niet veel weet van de geschiedenis. Dus als je een goed beeld wilt hebben moet je mensen laten kiezen die afgestudeerd zijn in dit soort zaken. Dat is wat dit lijsten dom maakt


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 11:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:01 schreef ghoulliette het volgende:
ja even wat tegenwicht bieden aan een know nothing at all.


Ah ok, dus als iemand niks van geschiedenis weet dan ben je stupide. Goede baankansen heb je ineens gekregen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 14-10-2004 11:04 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:01 schreef 0Tolerence het volgende:
Ach zo'n lijstje kan je niet op feiten baseren, meeste mensen die stemmen hebben niet veel weet van de geschiedenis. Dus als je een goed beeld wilt hebben moet je mensen laten kiezen die afgestudeerd zijn in dit soort zaken. Dat is wat dit lijsten dom maakt


Je hebt gelijk dat de meeste mensen die stemmen hebben niet veel weet van de nederlandse geschiedenis.


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 11:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:00 schreef windkracht10 het volgende:
Mja, je hebt gelijk. Vlaanderen hoorde ooit nog bij de nederlanden. Dat ik zoiets over het hoofd kan zien. Zand er over.
In dat geval plaats ik Van Eyck ook ver boven Rembrandt en Van Hogh.


geen probeem, Het geeft gelijk aan wat het probleem is bij zo een verkiezing.

Ik stem in ieder geval voor Anthony van Leeuwenhoek. De microscoop is een uitvinding van wereldformaat die de wetenschap een enorme impuls heeft gegeven. waar de gehele wereld voordeel bij heeft gehad.(zelfs Cruyff kan daar niet aan tippen )


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 11:06 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2004 11:04 schreef Metallica-Freak het volgende:
Je hebt gelijk dat de meeste mensen die stemmen hebben niet veel weet van de nederlandse geschiedenis.

Hoe weet jij dat? Ken jij ze? Ik kan me nog een tijd herinneren dat je op de basisschool te horen kreeg wie 'al die mensen' uit de geschiedenis waren en waarom ze bekend zijn, en zo oud ben ik nou ook weer niet.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2004 11:06 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:00 schreef ghoulliette het volgende:
Ik stem trouwens voor die gast van de Venz reclame, die ook speelt in Star Trek en The Addams Family (Lurch) die is pas echt groot!!



Anton Struijk. Wie kent hem niet!

Die Stemwijzer die ze bijgevoegd hebben op de stem-pagina (www.degrootstenederlander.nl) is trouwens een gruwel. Suggestief en onvolledig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-10-2004 11:07 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Maar die tijden zijn helaas wel voorbij, Twan. Tenminste, op de meeste scholen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 14-10-2004 11:07 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:00 schreef 0Tolerence het volgende:
mwaahahaha, onze know it all komt er weer is bij.



Ga geen mensen afzeiken wanneer zij meer over de geschiedenis weten dan jij, en zij hun kennis gebruiken om een mening te geven...


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2004 11:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:06 schreef helmet het volgende:
Hoe weet jij dat? Ken jij ze? Ik kan me nog een tijd herinneren dat je op de basisschool te horen kreeg wie 'al die mensen' uit de geschiedenis waren en waarom ze bekend zijn, en zo oud ben ik nou ook weer niet.


Basisschool, ja daar heb je het al. Daar weet toch niemand meer wat van. Als je zo'n lijst objectiever wilt laten beoordelen moet je het laten onderzoeken en niet de democratie gebruiken door erover te stemmen


"This one is older than shit, heavier than time!"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 11:08 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2004 11:07 schreef Ralph Plug het volgende:
Maar die tijden zijn helaas wel voorbij, Twan. Tenminste, op de meeste scholen.
Maar... wie behoedt mensen als 0Tolerence dan voor het maken van fouten die onze voorvaderen al gemaakt hebben?!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 14-10-2004 11:09 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 11:06 schreef helmet het volgende:
Hoe weet jij dat? Ken jij ze? Ik kan me nog een tijd herinneren dat je op de basisschool te horen kreeg wie 'al die mensen' uit de geschiedenis waren en waarom ze bekend zijn, en zo oud ben ik nou ook weer niet.


Ik ken niet iedere persoon die een stem uit zal brengen, maar afgaande op m'n eigen ervaringen op dat gebied zullen lang niet alle mensen die een stem uitbrengen (exact) weten wat die personen op de nominatielijst gepresteerd hebben op vaderlands gebied.


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-10-2004 11:09 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 14 oktober 2004 11:08 schreef 0Tolerence het volgende:
Basisschool, ja daar heb je het al. Daar weet toch niemand meer wat van.


niemand? ik denk dat je daar behoorlijk alleen in staat, kerel


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2004 11:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vind dat als mensen hun mening willen uitbrengen, ze ten minste even de moeite kunnen nemen om wat beknopte info over de kandidaten (slechts 10!) op te zoeken. Dat kan zelfs de grootste geschiedenis/kunst/wetenschap/politiek leek.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen