IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : De grootste Nederlander Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 12:31 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2004 12:28 schreef attila_de_hun het volgende:
je moet maar eens op bovenstaande link klikken. Daar vind je alle benodogede info. (en stem gelijk effe op Antoni van Leeuwenhoek. De vierde van rechts, met z'n mooie krullen )
Neeneenee.. zonder het succes van de Ruyter waren de vindingen van van Leeuwenhoek nooit zo wereldwijd bekend geworden als ze nu zijn en had die niet eens mee mogen doen!


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 12:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:26 schreef Chantalie het volgende:
Hoho, ik wilde er niks mee impliceren hoor, het was gewoon een vraag!

okee. maar idd, veel briljante vindingen en ontdekkingen zijn opgesteld door geïnteresseerde, gemotiveerde "amateurs" (darwin bijv.) die bewijzen dat talent en vindingrijkheid niet alleen in een superduur lab tot uiting hoeven te komen.(maar dat is moglijk weer een ander discussiepunt).


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:32 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:31 schreef attila_de_hun het volgende:
okee. maar idd, veel briljante vindingen en ontdekkingen zijn opgesteld door geïnteresseerde, gemotiveerde "amateurs" (darwin bijv.) die bewijzen dat talent en vindingrijkheid niet alleen in een superduur lab tot uiting hoeven te komen.(maar dat is moglijk weer een ander discussiepunt).


Lang leve gezond verstand


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 12:32 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2004 12:32 schreef Chantalie het volgende:
Lang leve gezond verstand
Niet te hard zeggen, dan voelt 0Tolerence zich weer op z'n tenen getrapt


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:34 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

zeg, dat maak jij ervan hoor


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 12:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:31 schreef helmet het volgende:
Neeneenee.. zonder het succes van de Ruyter waren de vindingen van van Leeuwenhoek nooit zo wereldwijd bekend geworden als ze nu zijn en had die niet eens mee mogen doen!


En Piet Hein dan?? Daar is nog wel een liedje van:

Piet Hein, Piet Hein
Piet Hein zijn naam is klein
Zijn daden benne groot
Zijn daden benne groot,
Hij heeft gewonnen de zilvervloot...

etc etc

ps: stem voor A.v.L.!!!!!!!!!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 12:38 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2004 12:36 schreef attila_de_hun het volgende:
En Piet Hein dan?? Daar is nog wel een liedje van:

Piet Hein, Piet Hein
Piet Hein zijn naam is klein
Zijn daden benne groot
Zijn daden benne groot,
Hij heeft gewonnen de zilvervloot...

In een blauw geruite kiel
draaide hij aan't grote wiel
de ga-a-a-anse nacht.
maar Michieltjes jongenshart
leed ondragelijke smart
ahach, ahach, ahach, ahach, ahach.



I'm not being rude. You're just insignificant.


Dominator
Usericon van Dominator
Posted 14-10-2004 12:40 by Dominator Wijzig reactieProfiel van DominatorQuote dit berichthttp://911research.wtc7.net

Spinoza!


Verbal abuse is no substitute for the real thing.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-10-2004 12:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Net voor de grap maar eens op Van Oranje gestemd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:41 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:36 schreef attila_de_hun het volgende:
En Piet Hein dan?? Daar is nog wel een liedje van:

Piet Hein, Piet Hein
Piet Hein zijn naam is klein
Zijn daden benne groot
Zijn daden benne groot,
Hij heeft gewonnen de zilvervloot...

etc etc

ps: stem voor A.v.L.!!!!!!!!!


Jaja, zeer belangrijk man, maar ja, het blijft lastig kiezen hoor. Tuurlijk, voor de biologie heeft die man zeer, zeer belangrijke ontdekkingen gedaan (ik kan me me werk zonder echt niet voorstellen) maar ja, als ik naar het echte landsbelang kijk, ben ik toch in staat om voor Willem van Oranje te gaan.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-10-2004 12:42 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik heb maar even op van Leeuwenhoek gestemt, maar eigenlijk vind ik Christiaan Huygens de grootste Nederlander

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 14-10-2004 12:42]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 12:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:38 schreef helmet het volgende:
In een blauw geruite kiel
draaide hij aan't grote wiel
de ga-a-a-anse nacht.
maar Michieltjes jongenshart
leed ondragelijke smart
ahach, ahach, ahach, ahach, ahach.


Ik moet bekennen dat ik deze oernederlandse kraker niet ken . Maar het deuntje zal wel niet zo catchy zijn als van "P.H.".

Maar ik zal slsk eens aan het werk zetten.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 12:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vanderwaal?

Heeft toch een grote internationale ontdekking gedaan .

Athonie Fokker die Nederland toch op de kaart van de luchtvaartwereld heeft gezet ..


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:43 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

tja, maar die staan allemaal niet in de top 10, dus kun je er ook niet meer op stemmen.
Zoals ik al zei, had Aletta Jacobs van mij ook best nog wel in de top 10 gemogen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:44 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Wat kun je eigenlijk winnen


Kankerlul


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-10-2004 12:45 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:44 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Wat kun je eigenlijk winnen

Een voetreis naar Rome....


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 12:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

een paar nike airs, kun je nog groter worden


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-10-2004 12:45 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:45 schreef BARABAS het volgende:
Een voetreis naar Rome....


Hmm, ben ik al geweest


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 12:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 12:42 schreef BARABAS het volgende:
Ik heb maar even op van Leeuwenhoek gestemt, maar eigenlijk vind ik Christiaan Huygens de grootste Nederlander


Vind ik ook. Maar goed Van Leeuwehoek is een goede tweede. En er zijn nog meer grote wetenschappers die serieus mee zouden moeten tellen. Gerard 't Hoofd, Lorentz, Tinbergen etc. Maar Christiaan Huygens was bijna van Newtonproporties dus dat wil wel wat zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-10-2004 12:46]


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 12:46 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

haha gaaaaf


Kankerlul


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 14-10-2004 12:49 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Waarom staat lange pier er niet bij?

en persoonlijk ga ik voor Claudius Civilus, die succesvol in opstand kwam tegen de italiaanse bezetter.

[Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 14-10-2004 12:49]


And my marlboro light


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-10-2004 13:03 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ook maar even voor Willem gestemd.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 13:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 13:03 schreef Ralph Plug het volgende:
Ook maar even voor Willem gestemd.


Ralph , wat zeg je me nu. Van jou had ik toch wel een stem op Anthoni verwacht. Ik ben gedesillusioneerd.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-10-2004 13:13 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Heb zitten tobben


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 13:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2004 13:13 schreef Ralph Plug het volgende:
Heb zitten tobben
Maar waarom ben je dan uiteindelijk niet op de Ruyter uitgekomen?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen