IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Riverside Vorige pagina | Volgende pagina
lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 21-05-2005 1:56 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 19 mei 2005 16:28 schreef Havermout het volgende:
Het zijn wat rustigere nummers, maar zeker erg lekker.


ERG rustig ja, persoonlijk ben ik er niet zo van gecharmeerd eigenlijk...


no text supplied


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 23-10-2005 13:35 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Het nieuwe album is weer een juweeltje en erg aangenaam. M'n eerste indruk is dat het album wel iets steviger is dan "Out Of Myself".

Is het trouwens mode dat leden van black metal bands zich bezig gaan houden met progressieve rock? (zie Riverside en Green Carnation)


Op je knie en pijp voor genade!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-10-2005 20:06 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Met 'nieuwe' album, bedoel je die mini Voices In My head? Of niet? Want die klinkt helemaal niet steviger dan het debuut.

En ga me niet vertellen dat er een nieuw album aankomt


Havermout
Usericon van Havermout
Posted 23-10-2005 20:34 by Havermout Wijzig reactieProfiel van HavermoutQuote dit berichthttp://www.havermout.net

quote:
En ga me niet vertellen dat er een nieuw album aankomt


ga ik toch lekker vertellen,

---------
We'd like to inform you that the worldwide premiere of "Second Life Syndrome" has been scheduled for the 31st of October 2005. The album will be released on Inside Out label in the world and on Mystic Production in Poland. Both releases will have the same graphic layout designed by Travis Smith. Also, we hope you'll be pleased to hear that there are going to be 9 tracks on "SLS" and not 8, as we announced before:

Riverside - Second Life Syndrome

After
Volte-Face
Conceiving You
Second Life Syndrome
Artificial Smile
I Turned You Down
Reality Dream III
Dance With The Shadow
Before


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 23-10-2005 20:49 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Mijn pa heeft een radioprogramma van progressieve/symphonische-rock en die kreeg gister die nieuwe Riverside binnen per post. Klinkt best aardig, maar de eerste 2 nummers klinken wat kabbelend, maar ik moet het nog maar eens helemaal gaan draaien. Maar het promobriefje klinkt wel zeer goed (maar ook wel erg 'promo' zeg maar)

"An original mixture of atmospheric new art rock and dark metal with touches of Porcupine Treer, Opeth and also Anathema."



Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 23-10-2005 21:15 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Ben de 14e in Baarlo gaan kijken naar Riverside! Misschien wel t optreden van het jaar voor mij! Speelden in de kelder voor maar 80 man of zo, maar zo intens en geweldig, alsof er een cd opstond!!! Ben zeer benieuwd naar de komende plaat.


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-10-2005 21:26 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2005 20:34 schreef Havermout het volgende:
ga ik toch lekker vertellen,

---------
We'd like to inform you that the worldwide premiere of "Second Life Syndrome" has been scheduled for the 31st of October 2005. The album will be released on Inside Out label in the world and on Mystic Production in Poland. Both releases will have the same graphic layout designed by Travis Smith. Also, we hope you'll be pleased to hear that there are going to be 9 tracks on "SLS" and not 8, as we announced before:

Riverside - Second Life Syndrome

After
Volte-Face
Conceiving You
Second Life Syndrome
Artificial Smile
I Turned You Down
Reality Dream III
Dance With The Shadow
Before



HOLY CRAP

Zo snel al, ik ben blij dat ik het nu weet! Wauw!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-10-2005 7:54 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2005 20:06 schreef Tormented soul het volgende:
Met 'nieuwe' album, bedoel je die mini Voices In My head? Of niet? Want die klinkt helemaal niet steviger dan het debuut.

En ga me niet vertellen dat er een nieuw album aankomt


Zie post van Havermout. Persoonlijk heb ik het album (promo versie) trouwens van Soulseek geplukt, al kostte dat me wel wat moeite (wachtlijsten van 300+ zuigen!).

Dus ik bedoelde het nieuwe album "Second Life Syndrome" en die is dus wel wat steviger dan "Out Of Myself" of de mini "Voices In My Head".


Op je knie en pijp voor genade!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-10-2005 8:31 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Weet iemand hoe ik in NLD aan de pas uit gebrachte single Conceiving You kan komen?

Track listing
1. Conceiving You (3:43)
2. I Turned You Down (4:38)
3. The Piece Reflecting the Mental State of One of the Members of Our Band (Unreleased Track) (3:02)

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 24-10-2005 8:31]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-10-2005 16:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Op de site van de aardschok is de mp3 van I turn you down te downloaden, het is namelijk de cd van de maand

ik weet niet of ik dit noig wel kan hebben, er is dit jaar zóveel goeds uit gekomen op het gebied van progrock/metal. Klote jaarlijstjes. Verwacht de beste cd ooit


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 24-10-2005 20:41 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Eerste indruk van het nieuwe album: briljant! Inderdaad wat steviger, maar nog steeds bijzonder sfeervol en goed.


no text supplied


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-10-2005 12:22 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb 'm vanochtend gehaald en 2x geluisterd en ik ben het met de vorige reply eens


Daops
Usericon van Daops
Posted 28-10-2005 13:09 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

De nieuwe nummers klonken live al veelbelovend, hun concert in Baarlo laatst was legendarisch

Ben zeer benieuwd naar de plaat!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-10-2005 16:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Staat nú al na 35 ratings op #26 van beste prog albums allertijden, in de alltime best top 100 van de grootste progressive rock/metal/synfo website, www.progarchives.com


Om Zo;'n jonge band precies tussen The Yes Album en Aqualung van Jethro Tull te zien



[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 31-10-2005 16:37]


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 31-10-2005 17:27 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 31 oktober 2005 16:35 schreef Tormented soul het volgende:
Staat nú al na 35 ratings op #26 van beste prog albums allertijden, in de alltime best top 100 van de grootste progressive rock/metal/synfo website, www.progarchives.com


Om Zo;'n jonge band precies tussen The Yes Album en Aqualung van Jethro Tull te zien




Dat vind ik ook wat overdreven, je moet een album eigenlijk pas na een jaar gaan beoordelen, zodat je er nuchterder tegenover staat...


no text supplied


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-10-2005 17:29 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Och dat doe ik nooit he


Havermout
Usericon van Havermout
Posted 03-11-2005 21:32 by Havermout Wijzig reactieProfiel van HavermoutQuote dit berichthttp://www.havermout.net

Hij lag eindelijk in de brievenbus vandaag, ben nu halverwege de eerste luisterbeurt, klinkt al weer meer volwassener dan het debuutalbum. De riverside 'sound' zit er in ieder geval nog in.

Mooi stukje luisterwerk morgen in de auto


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-11-2005 15:28 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

geen review op ZM?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-11-2005 21:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Dit is een geweldige band!!!!!!


Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 27-11-2005 11:27 by Keeskozak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van KeeskozakQuote dit berichthttp://www.kozakkenboys.nl

quote:
Op 16 november 2005 15:28 schreef Tormented soul het volgende:
geen review op ZM?


Stuur maar op.


De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.


in_the_dark
Usericon van in_the_dark
Posted 28-11-2005 14:01 by in_the_dark Wijzig reactieProfiel van in_the_darkQuote dit bericht

Riverside heb ik gezien,ook alweer een half jaar geleden ofzo maar ik vind het echt een super coole band! Vet leuke muziek enzo:D Gewoon geweldig


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2006 13:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



Ik ben verkocht!

zalige muziek


signature


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 17-03-2006 21:11 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Aan me vader gegeven voor ze 45e verjaardag best fijne muziek! Al ken ik betere progressive.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-04-2006 1:16 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Vanavond het optreden in de W2 in Den Bosch gezien en het was waanzinnig goed! De zaal was niet al te vol het geluid was geweldig en wat een geweldige sympathieke gasten zijn dit! Bijna 2 uur hebben ze opgetreden, heerlijk! Kan nu al niet wachten tot ik ze morgen weer zie in Zoetermeer.


Op je knie en pijp voor genade!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-04-2006 12:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik loop ze steeds mis, vorige keer op progpower heb ik ze gemist (dit jaar gelukkig revanche), In Apeldoorn kon ik niet omdat ik moest werken en gisteren kon ik niet omdat het zo fucking laat begon (treinen ). Ik wil ze nogsteeds heel graag eens live zien!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen