IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Riverside Vorige pagina
JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 28-08-2007 16:22 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2007 13:48 schreef Nenya-tje het volgende:
Eerstvolgende optreden is 15 sept op t Symforce festival
Heb er nou al zin in! :D


Dat weet ik en ik hoop er ook bij te zijn, al weet ik niet of ik zin heb in al die andere bands... The Aurora Project is wel goed te doen overigens. December staat Riverside in ieder geval ook enkele malen in Nederland (in ieder geval Plato Helmond en Boerderij Zoetermeer), dan ben ik zeker van de partij.


Op je knie en pijp voor genade!


Nenya-tje
The official PoS-fangirl
Usericon van Nenya-tje
Posted 29-08-2007 1:05 by Nenya-tje Wijzig reactieProfiel van Nenya-tjeQuote dit berichthttp://www.painofsslvation.com

Nou ... The Flower Kings zeg ik ook geen nee tegen hoor.. En Pendragon

In Helmond ga ik er zeker ook bij zijn.


And we were always much more human than we wished to be


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 30-08-2007 10:56 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik heb de nieuwe CD ondertussen ook een paar keer gehoord, en ik vind 'm nogal tegenvallen. Er staan zeker een paar heel goeie nummers op (bv. Parasomnia, Embryonic en Cybernetic Pillow), maar de plaat heeft ook duidelijk z'n mindere momenten (het einde van Ultimate Trip is bv. ronduit saai). Het is op zich zeker een goed album, maar misschien verwachtte ik er gewoon net iets te veel van of heeft het nog flink wat luisterbeurten nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 30-08-2007 11:19]


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 23-12-2008 16:13 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht



the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-12-2008 16:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

das mooi ja


mijn favoriet blijft toch de mini voices in my head

waa, zalige nummers


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-12-2008 23:16 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Heb dit net pas ontdekt! Beter laat dan nooit als altijd bij mij... Heerlijke plaat dat second life syndrome, hoewel ik wel moet zeggen dat ik een beetje uitgekeken raak op de zang op een gegeven moment.



Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 19-05-2009 9:35 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Update..volgende maand komen de heren van Riverside met een nieuwe plaat, genaamd Anno Domini High Definition.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 21-05-2009 21:51 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

, die staat ook op mijn lijstje !


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 23-05-2009 10:32 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 9:35 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Update..volgende maand komen de heren van Riverside met een nieuwe plaat, genaamd Anno Domini High Definition.


is al gelekt! Moet um nog luisteren, maar heb hem al twee dagen binnen.


Op je knie en pijp voor genade!


valfar
Usericon van valfar
Posted 25-05-2009 13:51 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik kon het niet laten en heb hem al binnen. Hij is weer erg fijn! Alleeb jammer dat het maar 5 nummers zijn, ik vond het idee van 2 lange nummers en verder wat kortere op de vorige cd's toch wel beter werken. Wel een aantal nieuwe elementen zoals blazers komen voorbij, iets dat sowieso steeds vaker voorkomt in de metal.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-11-2012 15:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

23-03-2013 @ Metropool.

Gisteren aan de kassa gelijk maar even kaarten gekocht.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nera K.
Usericon van Nera K.
Posted 14-11-2012 11:11 by Nera K. Wijzig reactieProfiel van Nera K.Quote dit berichthttp://www.nera-k.com

ja mooi Ga ik ook naar toe.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-11-2012 11:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Leuk, kunnen we dit keer even iets langer kletsen dan op Progpower.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nera K.
Usericon van Nera K.
Posted 15-11-2012 9:24 by Nera K. Wijzig reactieProfiel van Nera K.Quote dit berichthttp://www.nera-k.com

:D


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2013 17:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/24999/Nieuwe-Riverside-video-online.html

klinkt niet erg Riverside vind ik :s
los van de laatste minuut


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-01-2013 18:53 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Mede door de zang en het orgeltje herken ik er nog steeds Riverside in, maar het klinkt inderdaad wel behoorlijk anders.
Ik wacht het album af, maar dit nummer is zeker niet hun sterkste tot nu toe. Al zou ik het vermoedelijk aan iedereen aanbevelen moest het afkomstig zijn van een beginnende band.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-02-2013 22:44 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ondertussen het gehele album enkele keren kunnen beluisteren. Ik heb er een erg dubbel gevoel bij.
Op momenten doet het me amper iets en herken ik er amper Riverside in, op andere momenten is het zo mooi en herkenbaar dat ik het iedereen wil aanbevelen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-02-2017 9:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, ze komen weer voor wat optredens naar ons land.

24/05/17: Muziekgieterij, Maastricht, (The Netherlands)
25/05/17: De Boerderij, Zoetermeer (The Netherlands)
26/05/17: Hedon, Zwolle (The Netherlands)
27/05/17: De Pul, Uden (The Netherlands)

Aanwezig in de Pul.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen