IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : De Tokkies Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 31-10-2004 11:44 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

verdienen ze erg veel bij aan die hele hype? if so, dan kan ik niet wachten tot de sociale dienst even aan de deur komt


"heeft u het afgelopen jaar nog iets bijverdiend?"

*gris grijp graai grabbel*


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2004 11:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Denk je dat er iemand zo gek is om deurwaarder bij de Tokkies te zijn?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 31-10-2004 12:05 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Ik zou voor een bepaald bedrag aan euri daar best het geld willen gaan innen hoor!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2004 12:06 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 12:05 schreef el mariachi het volgende:
Ik zou voor een bepaald bedrag aan euri daar best het geld willen gaan innen hoor!
Zou zonder BBE niet naar binnen willen.
BBE én een wasknijper.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 31-10-2004 12:15 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

tsja, ze kunnen natuurlijk heel wat gewicht in de strijd werpen.......


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2004 10:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

De eerste single van de tokkies komt vandaag uit, een kerst single met bijbehorende clip die vanaf vandaag op o.a. the Box wordt gedraaid. Voor stukje gezien van die clip en het is verschrikkelijk! Later deze maand komt er ook een totaal album uit van deze familie.



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-11-2004 10:48 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-11-2004 10:50 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


arachnaphobia
Usericon van arachnaphobia
Posted 18-11-2004 22:06 by arachnaphobia Wijzig reactieProfiel van arachnaphobiaQuote dit bericht

Ik vind de Tokkies walgelijk.
Maar het is wel gemeen dat zoveel mensen om ze lachen, het is gewoon erg dat er zulke mensen bestaan. Ze worden misbruikt en gebruikt vanwege hun eigen dom- en simpelheid. Echt zielig, die mensen zouden eens moeten weten hoe ze afwijken van het gemiddelde gezin in Nederland. Wat de normen en waarden zijn en hoe je elkaar behandelt. Ze krijgen nu weliswaar geld, maar dat hebben ze ook weer te danken aan het feit dat ze hun eergevoel opzij schuiven, of erger nog, niet eens doorhebben dat ze zo uitgelachen worden. De Tokkies moeten gewoon een inburgeringscursus volgen, maar dan voor asocialen in plaats van allochtonen, die zijn namelijk net zo erg.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-11-2004 23:31 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 november 2004 10:42 schreef MindlessMayo het volgende:
De eerste single van de tokkies komt vandaag uit, een kerst single met bijbehorende clip die vanaf vandaag op o.a. the Box wordt gedraaid. Voor stukje gezien van die clip en het is verschrikkelijk! Later deze maand komt er ook een totaal album uit van deze familie.




songtekst - De Tokkies - Verre Kerst
:: hits
Jaar Titel
Lyrics
H.Pos
2004 Verre Kerst
Lyric

Luister naar Verre Kerst


Kerstboom,
kerstzang,
kerstzegel,
kersttijd,
kerstmaal,
kerstkip,
kerstboter,
kerstman

Kerstlicht,
kerstshow,
kerststal,
kerstcd,
kerstvakantie,
kersttak,
kerstbal

Het is alles kerst wat de klok slaat
Maar ik sta in de kou, mijn huis dat moest ik uit
Ik laat mij echt hier niet langer ondersneeuwen
dus wij gaan er lekker tussenuit

Israel
Ah nee Israel is veel te ver weg mens…en veel te duur


Kerstwake,
kerstmis,
kerstkrans,
kerststol,
kerstviering,
kerstpeen,
kerststaaf,
kerstweer,

Kerstbrood
kerstkaart,
kerstfeest,
kerstrapport,
kerstkoek,
kerstkring,
kerstklok

Het is alles kerst wat de klok slaat
Maar ik sta in de kou, mijn huis dat moest ik uit
Ik laat mij echt hier niet langer ondersneeuwen
dus wij gaan er lekker tussenuit

Australie!
Nee nee, dat is veel te duur. Ik zal een beetje met die kangaroos gaan hangen, wat is dat nou. Halve zool!

Kerstmorgen,
kerstdag,
kerstavond,
kerstnacht,
kerstlied,
kerstgedicht,
kerstconcert
Kerstpreek,
kerstpakket,
kerstsfeer,
kerstkind,
kerstlint,
kerstgeschenk,
kerststemming,
kerststuk

Het is alles kerst wat de klok slaat
Maar ik sta in de kou, mijn huis dat moest ik uit
Ik laat mij echt hier niet langer ondersneeuwen
dus wij gaan er lekker tussenuit

Nou, dan wil ik maar naar Spanje. Heb je daar wel geld genoeg voor? Jajaja, daarvoor verkoop ik dat plaatje.

2x

Beste Jannie, je weet dat ik m’n huis uit bent. Ik ben gevlucht naar Griekenland. Ik schrijf dit kaartje uit liefde en je hoort ons nog wel.

Oke, beste Eef ik bel je lekker vanuit een terrasje met een lekker biertje in m’n handen. Ik doe je vele groeten en ik zie je gauw. Dag schat!

En dag Bart
12x


Oud Vuil.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2004 11:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gave tekst man

Edit: Als die single op een komt dan geeft ma Tokkie een striptease

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-11-2004 11:27]


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-11-2004 11:31 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dan moeten we 'm niet kopen


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-11-2004 11:42 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Dat bewijst wel weer mijn stelling dat elk wanproduct te marketen is. Een gouden weg ligt voor mij. Wat gaan we nu eens uitbuiten, worden het mongooltjes of derdewereldkindjes..
keuze..keuzes..


Life doesn't get much better than this!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2004 11:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De marketingwaarde van dit product schuilt juist in het wangedrochtgehalte .. Nederlanders vinden het nu eenmaal leuk om naar uitschot te kijken ..


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 11:43 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 11:42 schreef H-K het volgende:
Dat bewijst wel weer mijn stelling dat elk wanproduct te marketen is. Een gouden weg ligt voor mij. Wat gaan we nu eens uitbuiten, worden het mongooltjes of derdewereldkindjes..
keuze..keuzes..


derdewereldkindjes


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 11:44 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 11:43 schreef Jenje het volgende:
De marketingwaarde van dit product schuilt juist in het wangedrochtgehalte .. Nederlanders vinden het nu eenmaal leuk om naar uitschot te kijken ..


Nederlanders zijn dan ook dom.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2004 11:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 11:44 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Nederlanders zijn dan ook dom.
Ja he ...

Weet je dat noord en zuid holland de basis van Nederland zijn?





MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 11:46 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 11:44 schreef Jenje het volgende:
Ja he ...

Weet je dat noord en zuid holland de basis van Nederland zijn?






weet ik, ik ben dan ook en uitzonderlijk geval.
bovendien heb ik engels bloed in mij ik voel me niet aangesproken


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2004 11:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ooit wel eens Engelsen op vakantie gezien?

Ik zou elke druppel engels bloed zo snel mogelijk uit me proberen te krijgen ...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 11:50 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2004 11:48 schreef Jenje het volgende:
Ooit wel eens Engelsen op vakantie gezien?

Ik zou elke druppel engels bloed zo snel mogelijk uit me proberen te krijgen ...


hahaha! nou gelukkig ben ik geen dikke bierbuik kuilen gravende duitser


Kankerlul


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-11-2004 19:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Bij deze doe ik een oproep om vooral niet de Tokkies kerstsingle aan te schaffen.

Oorzaak:


Ma Tokkie gaat na gouden plaat uit de kleren

Mocht de kerstsingle van de Tokkies goud worden, dan zal ma Hanna Tokkie uit de kleren gaan en een striptease verzorgen. Vooralsnog lopen de Nederlandse radiostations niet bepaald warm voor de single.

Om het plaatje de gouden status te laten bereiken, is er een verkoop nodig van 40.000 exemplaren. Mocht dit bereikt worden, dan zal moeder Tokkie van Nederlands asociaalste familie een striptease verzorgen. "Iedereen wil me zien strippen. Waar ik het doe? Dat blijft nog even geheim. Niemand geloofde me toen ik het toezegde. Maar ik doe het wel. Begrijp me goed, wel op een nette manier, in lingerie. Een beetje romantisch, haha". In tegenstelling tot de Nederlandse radiostations is Tokkies-manager Jan-Dirk Vis wel enthousiast over de single, hij rekent op de gouden verkoop van drieduizend singles.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-11-2004 10:05 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik heb echt het idee dat ik droom als ik de verhalen van de tokkies hoor.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-11-2004 11:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 10:05 schreef arrebar het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik droom als ik de verhalen van de tokkies hoor.


Ik krijg er een 'Natural Born Killers' -gevoel bij. Criminelen die door de media worden geprezen...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-11-2004 11:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 11:08 schreef Tormented soul het volgende:
Ik krijg er een 'Natural Born Killers' -gevoel bij. Criminelen die door de media worden geprezen...


Gave film is dat, kost nu maar 4 euro bij de mediamarkt (dvdtje dan he)


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-11-2004 11:16 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Dat zeker


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen