IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Vraag aan Shera (e.a.) Vorige pagina | Volgende pagina
Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-12-2001 20:33 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

De mensheid is gewoon hard bezig de aarde te verkloten. Ik ben hier zelf uiteraard niet onschuldig bij. Feit is gewoon dat de mensheid idd zuigt.
De mens is een sociaal wezen en heeft daarom andere mensen nodig hebben om 'normaal' te leven. Daarom vinden sommigen dat dat niet waar is omdat ze genoeg mensen kennen die ze erg graag mogen of van houden. Die zullen dus denken, nee, de mensheid zuigt niet, kijk maar naar die en die persoon. Naar mijn idee is dat dus niet waar en denk je alleen zo omdat je een sociaal wezen bent. Bekijk het geheel uit het oogpunt van bijvoorbeeld een god ofzo.(moet kunnen toch ) Dan zul je echt niet zo tevreden zijn met je medemens.

Ik heb gesproken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 11:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

dit begint sterk op groen links geouwehoer te lijken. Het is namelijk nooit goed in hun ogen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 11:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 0:10 schreef Dwaallicht het volgende:
De meeste mensen zijn capabel tot ongeveer twee seconden rationeel denken per dag. Hun aandachtsboog is ZEER kort, en het lijkt er vooral om te gaan om direct aan zoveel mogelijk primaire impulsen gevolg te geven. Dit onder het motto 'doe wat je wil'.

De meeste mensen zijn dus irrelevant; ik heb geen respect voor de meeste mensen. Echter, een aantal mensen 'tolereer' ik en een nog kleiner aantal reken ik tot mijn vrienden. Van sommige mensen houd ik. Ik zou niet zonder mijn medemensen kunnen. Ook al is het grootste gedeelte irrelevant, ook al ben ik wel eens zeer diep gekwetst, ook heb ik de betekenis van vertrouwen leren kennen en van ware vriendschap.

Ik zou niet alleen op de wereld willen zijn. Ook geloof ik dat de mens enorm veel potentie heeft, dit komt er alleen bijna nooit uit.

Moet dit toch ff quoten, je doet net alsof je zelf zo verheven bent over het gross van iedereen die hier rond loopt. Vind het nogal een ruige uitspraak.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2001 11:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zal mij weinig boeien of het rechts links of extreem midden is ..
De mens verneukt de hele planeet, het wordt weer eens tijd voor een fikse komeet. Laat hem maar lekker op america pleuren ofzo, zijn we ook weer van die posers af.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-12-2001 11:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 11:39 schreef 0Tolerence het volgende:
Moet dit toch ff quoten, je doet net alsof je zelf zo verheven bent over het gross van iedereen die hier rond loopt. Vind het nogal een ruige uitspraak.


Koel, dan vindt in ieder geval één iemand mij ruig... oh, dat bedoelde je niet

Tja, dat is jouw probleem als je het erg cru vindt. Als ik het niet goed kon vinden met metalheads dan was ik allang weg hoor. Maar dat ben ik niet! En ik blijf bij m'n uitspraken. Kijk buiten, in de 'echte wereld' maar eens om je heen. Vraag maar eens in het rond. Kom maar eens achter de beweegredenen van mensen. En trek je conclusies.

Ook ik ben voor een komeet op de States, trouwens. En voor eentje op Israel, wat dan aangaat (Israel is ook een staat van Amerika).


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-12-2001 13:01 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Van mij mag iedereen eraan. Laat de boel maar ontploffen ofzow. Ik offer me er graag voor op. Mensen zijn zielig, waardeloos... een ziekte voor de aarde, en elkaar.


Dead things grow from deep inside...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 18-12-2001 17:26 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 11:37 schreef 0Tolerence het volgende:
dit begint sterk op groen links geouwehoer te lijken. Het is namelijk nooit goed in hun ogen.


groen links
Uhm, ik voel me diep beledigd.


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 18-12-2001 18:29 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 11:53 schreef Dwaallicht het volgende:
(Israel is ook een staat van Amerika).


Wij ook. Het lijkt allemaal wel heel interessant met een koningin, tweede kamer en weet ik wat voor premiers. Maar eigenlijk zijn het gewoon kleine kinderen die in de zandbak spelen. Ze mogen alleen de keuzes maken die amerika of de EEG wil dat ze maken. En vervolgens noemen ze dat een politiek correcte democratisch samenleving, maar ook nog een feodaal ding vanwege de koningin.


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 18-12-2001 18:31 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 11:37 schreef 0Tolerence het volgende:
dit begint sterk op groen links geouwehoer te lijken.


groen links zegt: red de natuur! pleur alle pandas in een dierentuin en krijg daar een goed gevoel bij!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-12-2001 18:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 november 2001 20:44 schreef Asherah het volgende:
Ikkuuuuh ben misantroop eerste klas, en ik kan mijn stelling serieus onderbouwen, maar aangezien ik meteen weg moet zal ik dat een ander keertje doen (ECHT WAAR BELOOFD), mag ik jullie intussen doorverwijzen naar Albert Camus???? (-> NIHILISME...)


Ben benieuwd.

Iemand ondertussen een url van Albert Camus?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-12-2001 18:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 18:29 schreef schaambaard het volgende:
Wij ook. Het lijkt allemaal wel heel interessant met een koningin, tweede kamer en weet ik wat voor premiers. Maar eigenlijk zijn het gewoon kleine kinderen die in de zandbak spelen. Ze mogen alleen de keuzes maken die amerika of de EEG wil dat ze maken. En vervolgens noemen ze dat een politiek correcte democratisch samenleving, maar ook nog een feodaal ding vanwege de koningin.


Ja dat klopt, en het werd extra duidelijk bij de nasleep van 11 september. Wel of niet voor of tegen oorlog, bla bla. Amerika briest even en hoplaa, meteen daarna krijgen we de volgende dag een anti-Arabische, pro-Amerikaanse redevoering van Wim Kok. Het is allemaal zo'n hypocriete onzin, dat is dan ook één van de redenen dat ik blanco stem.

Oh, ik heb het hier goed hoor, ik red me wel, of de VVD of de PvdA of George Bush nou bepaalt wat er gebeurt. Het staat zo ver van je af, politiek... Ik kan er niet warm of koud van worden.

edit: nou ja, ik kan er wel warm of koud van worden natuurlijk. Maar ik bedoel dat het geen verschil zal maken welke partij aan de macht zal komen, omdat het hetzelfde poldermodel-hypocriete rotzooitje zal blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 18-12-2001 18:56]


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 18-12-2001 19:46 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Zo hey.. wat goed zeg.. de mens verneukt zijn omgeving..

Dat is 'per definitie pertinent niet waar'.

Wel zeggen, de mens sucks, maar niet duidelijk zeggen waarom. Omdat we het regenwoud kappen? Ja oooh!! wat erg.. Maar als het koud is in de winter, wil je wel graag een blokje hout op het vuur! Of sterker nog, gooi je kachel aan. Hoe meer mensen hun kachel aandoen, hoe slechter het is, want meer nucleare power plants.. Maar oh oh..

Volgens mij is dat gewoon een teken van verwend zijn. Niet dat je het warm wilt hebben, maar omdat je niet meer weet waar het vandaan komt. Nou, echtwaar.. als er een nieuwe plant gebouwt moet worden, zodat ik het warm heb.. zeg ik.. let's go...

bovendien zijn we toch steeds bezig met de boel te verbeteren? Oke, het wordt steeds massaler, maar dat heeft dus alles te maken met dat wij wel DEGELIJK op de nummer 1 staan op deze planeet. En so be it, dat is de wet van de natuur.. survival of the fittest remember?

Maar samen kunnen we werken aan de wereld die jullie willen hebben. Maar daar staat gewoon wat tegenover, zoals communicatie. Of fiets jij even naar amerika om met de andere expert te lullen op dit gebied? Nee hoor, daar moeten we toch echt een vliegtuig voor hebben, en pas DAN kunnen we eens gaan kijken van.. goh.. zo'n vliegtuig, dat bevuilt tochwel een hele zooi, kan dat niet anders? En ja.. dat kan anders maar dat kost geld en DAT is nu juist het grootste probleem. Ik weet zeker, als er geen geld was geweest, dan waren we STUKKEN socialer en verder qua technologie e.d. geweest..

Maar daar heb ik nog niemand over gehoord.

Immers, een slachttand van een olifant, heeft voor mij geen ENKELE waarde whatsoever.. alleen die dingen zijn gruwelijk duur, en daarom heeft het opeens waarde.. Het is gewoon een stukje kunst..

Kortom mensen.. een fatsoenlijk antwoord graag.. niet met z'n allen lopen schreeuwen dat de mensheid kut is, en dat we de boel verneuken..

En als jullie zograag willen dat een komeetje hier de boel verneukt.. sjah, dan is toch alles weg.. dus kunnen we het net zo goed eerst proberen.. mocht het dan totaal geflopt zijn, dan hebben we waarschijnlijk nieteens een komeet nodig..


- Ixl


God hates us all ! God hates us all !


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 18-12-2001 21:22 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ik ben het meer dan eens met bovenstaande post. pleeg maar zelfmoord als je mensen kut vindt want het is een beetje ego om te zeggen laat er maar een komeet op vallen terwijl andere mensen misschien wel een leuk leventje hebben.....

[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 18-12-2001 21:26]


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 18-12-2001 21:43 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 13:01 schreef SheRa het volgende:
Van mij mag iedereen eraan. Laat de boel maar ontploffen ofzow. Ik offer me er graag voor op. Mensen zijn zielig, waardeloos... een ziekte voor de aarde, en elkaar.



Waar the fuck slaat dat godverdomme op als het zo fucking erg vind hier blaas je jezelf toch lekker op ofzo idioot je doet er zelf aan mee met de wereld stuk te maken


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-12-2001 21:44 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Een misantroop? haat die zichzelf ook ?

want dat is toch ook een mens ?




Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-12-2001 21:50 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 18 december 2001 21:44 schreef Azagthoth het volgende:
Een misantroop? haat die zichzelf ook ?

want dat is toch ook een mens ?


Juist, die haat zichzelf ook. En daarom ben ik ook zo benieuwd naar Asherah's verhaal. Die heeft zelf een vriendje (voor zo ver ik me herinner. Lijkt me lastig als je misantroop bent.

Misschien part-time misantroop?

Ach rot op, iedereen die zegt dat hij/zij misantroop is weet dat hij/zij uit de nek lult.



Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 18-12-2001 21:59 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 21:50 schreef Vargen666 het volgende:
Juist, die haat zichzelf ook. En daarom ben ik ook zo benieuwd naar Asherah's verhaal. Die heeft zelf een vriendje (voor zo ver ik me herinner. Lijkt me lastig als je misantroop bent.

Misschien part-time misantroop?

Ach rot op, iedereen die zegt dat hij/zij misantroop is weet dat hij/zij uit de nek lult.


Daar ben ik het niet mee eens. Ik haat niet de complete mensheid, slechts de massa. Er zijn wel degelijk individuen die mijn respect hebben door zich hierboven te plaatsen. Toch noem ik mijzelf misanthroop.
Hangt er dus maar weer compleet vanaf wat je onder misanthroop vind vallen..


SCUM FUCK


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-12-2001 22:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

'Semantics'. Een misantroop haat mensen.

Ik haat veel mensen. Maar ik haat niet alle mensen, sterker nog, ik heb graag een aantal mensen om me heen. Dus ja, waar gaat het nou eigenlijk over.
Ik geloof wel dat er veel en veel te veel mensen op deze aardkloot rondlopen; een paar miljoen is meer dan genoeg. Maar ja, ik heb geen miltvuur-enveloppen, en ook geen plutonium om in de atmosfeer te brengen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-12-2001 22:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ag het is nooit goed, zo zalt het altijd blijven. Sommige delen van de wereld kan je beter voorgoed verwijderen! Scheelt hoop problemen!
Het zal zo zijn en ik haat de mensheid niet, ben tenslotte deel ervan


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-12-2001 22:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 22:20 schreef 0Tolerence het volgende:
ik haat de mensheid niet, ben tenslotte deel ervan



Wat ik wil weten is waar je die informatie vandaan hebt.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2001 1:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 november 2001 21:26 schreef elessar het volgende:
Spinnen!


Is dit serieus? Kakkerlakken na een atoomoorlog kan ik nog snappen, maar spinnen na de mens?????


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 19-12-2001 9:40 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 18:55 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja dat klopt, en het werd extra duidelijk bij de nasleep van 11 september. Wel of niet voor of tegen oorlog, bla bla. Amerika briest even en hoplaa, meteen daarna krijgen we de volgende dag een anti-Arabische, pro-Amerikaanse redevoering van Wim Kok. Het is allemaal zo'n hypocriete onzin, dat is dan ook één van de redenen dat ik blanco stem.

Oh, ik heb het hier goed hoor, ik red me wel, of de VVD of de PvdA of George Bush nou bepaalt wat er gebeurt. Het staat zo ver van je af, politiek... Ik kan er niet warm of koud van worden.

edit: nou ja, ik kan er wel warm of koud van worden natuurlijk. Maar ik bedoel dat het geen verschil zal maken welke partij aan de macht zal komen, omdat het hetzelfde poldermodel-hypocriete rotzooitje zal blijven.




Wat ik qua politiek en 11 september wel heel machtig vond om te lezen was dit (niet de exacte woorden, maargoed): 'Groen links is tegen de bombardementen op Afghanistan'.



schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 19-12-2001 9:42 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 21:43 schreef Shadowjin het volgende:
Waar the fuck slaat dat godverdomme op als het zo fucking erg vind hier blaas je jezelf toch lekker op ofzo idioot je doet er zelf aan mee met de wereld stuk te maken


Doe eens rustig en reageer eens op gepaste wijze. Als je de haat niet kan snappen vind ik het niet juist dat je er toch een oordeel over kunt vellen. Veel mensen noemen zich misantroop of weetikwat maar realiseren zich niet dat je niet kan kiezen een misantroop te zijn of niet. Het is ook NIET LEUK OF GRAPPIG om mensen te haten.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-12-2001 10:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 22:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat ik wil weten is waar je die informatie vandaan hebt.

AHHAAHHAHA


"This one is older than shit, heavier than time!"


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 19-12-2001 14:34 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 21:43 schreef Shadowjin het volgende:
Waar the fuck slaat dat godverdomme op als het zo fucking erg vind hier blaas je jezelf toch lekker op ofzo idioot je doet er zelf aan mee met de wereld stuk te maken


Dit is dus een erg goed voorbeeld van wat ik zo haat in mensen. Lezen jochie, ik heb NOOIT gezegd dat ik onschuldig ben aan de hele zooi. Ik vind het nogal onbeschoft dingen erbij te verzinnen die niet van mij komen en me daar vervolgens op aan te vallen. Als je niet weet waar je het over hebt heb het er dan niet over.

Maar het zielige gedrag van mensen... zoals bijvoorbeeld dit, iedere andere mening als onwaardig zien en opnemen als een oorlogsverklaring. (Hieruit is in de geschiedenis volgens mij een groot deel van alle slechte zaken {als bv oorlog} ontstaan.)

Er zijn op dit forum een paar mensen die erg goed over meningsverschillen heen kunnen kijken, en toch de sfeer niet hoeven verpesten met dit soort uitspraken, zelf leuke gesprekken voeren met mensen waar ze eerder verhitte discussies hebben gevoerd. Ik wil bij deze die mensen bedanken.


Dead things grow from deep inside...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen