IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten [deel 10] Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-04-2005 15:19 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 april 2005 14:49 schreef Fire het volgende:
Dat is heel eenvoudig:

Deze link stond nogal duidelijk op de active topics lijst en zoals eerder gezegt lezen mensen dit forum ook op het werk en dan staat het gewoon niet tegenover eventuele meelezers.


Jezuuuus, sorry hoor



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-04-2005 15:26 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 april 2005 14:49 schreef Fire het volgende:
Dat is heel eenvoudig:

Deze link stond nogal duidelijk op de active topics lijst en zoals eerder gezegt lezen mensen dit forum ook op het werk en dan staat het gewoon niet tegenover eventuele meelezers.

vertaalt:
Fire was bang dat iemand die boze woorden zag staan terwijl hij op zn werk het forum zat te lezen, en aangezien hij mod is kon ie ze verwijderen. Dus omdat Fire een schijnheilige schijterd is die niet luncht in de pauze mogen er geen ziektes in topictitels gebruikt worden...


Zenial


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-04-2005 15:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

weg met het AIDS topic dan!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-04-2005 15:34 by M. Profiel van M.

Werkelijk Fire, hoe krijg je het voor elkaar, altijd als ik denk dat ik alles gezien heb kom je weer met NOG iets belachelijkers.

Hulde!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2005 16:26 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Goh, hier moest ik best wel even om lachen, helemaal na wat Alt-x hierover te zeggen had.

Damn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2005 19:18 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 april 2005 14:49 schreef Fire het volgende:
Dat is heel eenvoudig:

Deze link stond nogal duidelijk op de active topics lijst en zoals eerder gezegt lezen mensen dit forum ook op het werk en dan staat het gewoon niet tegenover eventuele meelezers.


Maar de titel van een topic over *naam willekeurige death/grind band* mag wel? Iemand die "AIDS TERING TYFUS" aanstootgevend vind, vind "KUTSCHURFT" waarschijnlijk ook wel aanstootgevend. Veel modereer-plezier

Daarnaast bepaal jij nu voor een ander wat aanstootgevend is, en dat heet "CENSUUR".

Daarnaast is dit een metalforum, alwaar wel vaker grove taal gebruikt wordt.

Ook is het natuurlijk uitermate homofiel in tijd van de baas te ZM-en (ga toch werken heameaux!)

Je bent gewoon een hypocriete, gereformeerde kankermod. Krijg toch tering achter je linkerhartklep, daar waar de dokter lekker niet bij ken, stakker. Wordt lid van de bond tegen het vloeken ofzo, heaumeau

Krijg je van mij een kaartje voor de EO-jongerendag om met al je keurige vriendjes lekker braaf te kunnen zijn.

AIDS TERING TYFUS!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-04-2005 19:28 by altx Profiel van altx

Godverdomme Snaack. Je vergeet er nog bij te zeggen dat er op je werk best nog wel eens wat christelijke mensen zouden kunnen rondlopen, die het woordje godverdomme ook niet zo heel fantastisch vinden.

Volgens mij denken de mods dat het woord "consequent" ook een enge ziekte betreft...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-04-2005 19:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 2 april 2005 19:28 schreef altx het volgende:
Volgens mij denken de mods dat het woord "consequent" ook een enge ziekte betreft...
Ja, de mijne druppelt consequent. Dat schijnt een stinkende gele afscheiding te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-04-2005 19:30]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-04-2005 19:38 by Staalman Profiel van Staalman

Sinds wanneer zetten hoofdredacteuren van ZM een "now playing" topic niet in het onzin gedeelte maar in het heavy metal gedeelte van het forum???

Jenje, foei!!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2005 19:42 by Snaack Profiel van Snaack

Haha, dit was ook best een leuk topique: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/741259


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-04-2005 19:43 by Staalman Profiel van Staalman

Maar vanwege gezichtsverlies van ons aller Mods maar gesloten... de mietjes!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


SQT
Usericon van SQT
Posted 02-04-2005 19:46 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Wat een gezeik zeg. Als Fire het nodig vond om het aan te passen, dan heeft hij daar het recht toe aangezien hij moderater is. Als iemand het daar dan niet mee eens is/er niks van snapt, kan daar uiteraard wat over gezegd worden, maar om nou zo met zijn allen te gaan kankeren op Fire, wat kinderachtig. Gelukkig zijn jullie wel perfect.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2005 19:48 by Snaack Profiel van Snaack

Gelukkig is het ook de 1e keer dat Fire zo'n domme mod-actie uithaalt (hè, KOFSCHIP )


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-04-2005 19:49 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 2 april 2005 19:46 schreef SQT het volgende:
lange e.o preek


Oh boehoe zeg...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-04-2005 19:55 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 april 2005 19:46 schreef SQT het volgende:
(...) Als Fire het nodig vond om het aan te passen, dan heeft hij daar het recht toe aangezien hij moderater is. (...)


Waar haal je die onzin nu weer vandaan?

Moderator = God, dus?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


SQT
Usericon van SQT
Posted 02-04-2005 20:00 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Een moderator is iemand van wie door de admin is uitgaan dat hij intelligent genoeg is om het forum mee te beheren. Mocht het blijken dat hij teveel fouten maakt, dan kan daar over geklaagd worden in dit topic of bij de admin, maar om dan zo met zijn allen te gaan zitten zeiken, dat vind ik belachelijk.


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 02-04-2005 20:00 by A. Profiel van A.

quote:
Op 2 april 2005 20:00 schreef SQT het volgende:
Een moderator is iemand van wie door de admin is uitgaan dat hij intelligent genoeg is om het forum mee te beheren. Mocht het blijken dat hij teveel fouten maakt, dan kan daar over geklaagd worden in dit topic of bij de admin, maar om dan zo met zijn allen te gaan zitten zeiken, dat vind ik belachelijk.




Welcome to the Atrocity Exhibition


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 02-04-2005 20:02 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

nee da's leuk, en pure ernst zal dit forum toch nooit zijn. We zoeken maar weer eens de chips en cola/bier en kijken hoe dit verder afloopt



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2005 20:02 by Snaack Profiel van Snaack

SQT, had jij nou een zelfmoordpoging gedaan?

Zo ja, jammer dat hij mislukt is


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-04-2005 20:03 by Staalman Profiel van Staalman

@Snaack, denk je dat we van de mods hem in dit topic van suicide-tips mogen voorzien?

[edit] tiepvoud

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 02-04-2005 20:04]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-04-2005 20:04 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 april 2005 20:00 schreef SQT het volgende:
Een moderator is iemand van wie door de admin is uitgaan dat hij intelligent genoeg is om het forum mee te beheren. Mocht het blijken dat hij teveel fouten maakt, dan kan daar over geklaagd worden in dit topic of bij de admin, maar om dan zo met zijn allen te gaan zitten zeiken, dat vind ik belachelijk.


Mensen die hun eigen regels gaan verzinnen, zijn daar dus klaarblijkelijk niet intelligent genoeg voor...

(Of misschien juist tè intelligent, dat kan natuurlijk ook. Maar van een moderator wordt nu juist verwacht dat hij/zij braaf de regeltjes volgt...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


SQT
Usericon van SQT
Posted 03-04-2005 1:31 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Dan moet er misschien eens wat ververst worden in het moderatorgroepje, of de regels van de site moeten aangepast worden, het zal me wat. Ik zeg ook niet dat ik het nodig vond wat Fire deed, wat dat betreft ben ik het met Misanthrope eens, maar het gaat er mij om dat men er hier zo kansloos met zijn allen op springt. Wat ik al zei, als hij dat op dat moment nodig acht (zo'n ontzettende ingreep is het nou ook weer niet), dan moet hij dat doen, daar is hij voor benoemd. Zijn gebruikers het hier niet mee eens, dan lijkt een normale klacht mij hier ook prachtig op zijn plek.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2005 5:26 by MMayo Profiel van MMayo

Net een stelletje wijven, zeikzeikzeikzeur.. pff


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-04-2005 14:19 by altx Profiel van altx

quote:
Op 3 april 2005 5:26 schreef MindlessMayo het volgende:
Net een stelletje wijven, zeikzeikzeikzeur.. pff


En om aan te tonen dat jij zo niet in elkaar zit, kom je elke keer zeuren dat wij zitten te zeuren... (Maar ja, je hebt een geldig excuus...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Fire
Usericon van Fire
Posted 03-04-2005 16:40 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 2 april 2005 20:04 schreef altx het volgende:
Mensen die hun eigen regels gaan verzinnen, zijn daar dus klaarblijkelijk niet intelligent genoeg voor...

(Of misschien juist tè intelligent, dat kan natuurlijk ook. Maar van een moderator wordt nu juist verwacht dat hij/zij braaf de regeltjes volgt...)
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1625

Ik volg inderdaad gewoon de regels. Dus niks eigenregels verzinnen.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen