IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten [deel 10] Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-04-2005 16:49 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 april 2005 20:00 schreef SQT het volgende:
Mocht het blijken dat hij teveel fouten maakt, dan kan daar over geklaagd worden in dit topic of bij de admin, maar om dan zo met zijn allen te gaan zitten zeiken, dat vind ik belachelijk.

Dus we mogen wel klagen, maar niet met z'n allen?


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-04-2005 17:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 3 april 2005 16:40 schreef Fire het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1625

Ik volg inderdaad gewoon de regels. Dus niks eigenregels verzinnen.


Zeg dat dan meteen... En kom niet met zo'n ongelooflijke l*lsmoes aanzetten (die eens en te meer weer bewees hoe f**king inconsequent de ZM-regels zijn).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-04-2005 17:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Posted 01-01-2030 0:00 by Lord Morgoth



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 03-04-2005 17:06 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

MAar daar gaat het over kwetsende dingen zoals kanker, kortom fire heeft aids en daarom is dit pijnlijk om terug te zien op het forum? Dat vind ik dan weer onzin van die aids heeft ie dan toch echt aan zich zelf te danken, bij ziektes als kanker is dat een ander verhaal.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-04-2005 17:09 by altx Profiel van altx

quote:
Op 3 april 2005 17:06 schreef Rensykdom het volgende:
MAar daar gaat het over kwetsende dingen zoals kanker, kortom fire heeft aids en daarom is dit pijnlijk om terug te zien op het forum? Dat vind ik dan weer onzin van die aids heeft ie dan toch echt aan zich zelf te danken, bij ziektes als kanker is dat een ander verhaal.


Ach, mijn moeder heeft kanker en ik gebruik het zelf nog steeds als krachtterm. Zelfs waar zij bij is en zij heeft er niet eens problemen mee. Dus waarom lopen er allemaal van die jankerds op deze aardbol rond?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 03-04-2005 18:16 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 3 april 2005 17:06 schreef ElitE het volgende:
Posted 01-01-2030 0:00 by Lord Morgoth


Dus tot 2030 is ZM zonder regels





Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2005 18:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hahahaha wat een humor weer ... wat me wel verbaasd is dat ALS er eindelijk eens een mod online is .. doet ie zo'n domme actie ipv echte werk (er zijn nog steeds 2 metalcore topics bijv. en weet ik hoeveel retard topics van newbies).

Ach ja ... zal me ook rotten trouwens


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-04-2005 19:32 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Ja en jenje is ook nog steeds niet gebanned


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2005 19:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Juist, er is toch gerechtigheid


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-04-2005 8:18 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 3 april 2005 18:56 schreef Jenje het volgende:
Hahahaha wat een humor weer ... wat me wel verbaasd is dat ALS er eindelijk eens een mod online is .. doet ie zo'n domme actie ipv echte werk (er zijn nog steeds 2 metalcore topics bijv. en weet ik hoeveel retard topics van newbies).

Ach ja ... zal me ook rotten trouwens


Metalcore =geregeld.

@ all: Als er nog meer is, meld dit dan even. In tegenstelling tot, laat ik zeggen, andere users , hebben wij namelijk WEL een leven, en andere zaken te doen. We zijn niet constant online, en er kan niet van ons verwacht worden dat wij onze dagen vullen met met uitpluizen van alle topics.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2005 17:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wel of niet een leven hebben is geen excuus. Je hebt je aangemeld als mod, dus moet je je werk doen ... imho ...

Maar bedankt


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-04-2005 17:39 by Nix Profiel van Nix

Jullie zeuren te veel.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-04-2005 8:03 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 april 2005 17:38 schreef Jenje het volgende:
Wel of niet een leven hebben is geen excuus. Je hebt je aangemeld als mod, dus moet je je werk doen ... imho ...


Je weet uit ervaring dat je niet 24/7 kan modden. wordt eerder een 2/3 ofzo


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-04-2005 10:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Beste Lain,

Ik vind het onzinnig dat je het topic over 1337_misantrophe gesloten hebt. Er zijn wel meer topics over bands / projecten van forumgangers, dus dat is sowieso geen aanleiding.
Dat hij een manier aanbiedt om zijn muziek te laten horen is ook geen geldig excuus om hem naar het "Laat eens wat van je band horen"-topic te verwijzen.
Je gaat toch niet elke keer dat het niet meer 100% over de band als entiteit gaat naar een ander topic toe? Als iemand in Slayer topic zegt dat Lombardo een kutdrummer is, dan verwijs je hem toch ook niet door naar een van de vele drummer-topics?
Dat kan beter dus, volgende keer even op letten en dat topic over 1337_Misantrophe gewoon weer opengooie

mvg,
Olav


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-04-2005 10:34 by Mark Z Profiel van Mark Z

Er zijn twee topics voor het Ringworm concert.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-04-2005 10:36 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 5 april 2005 10:34 schreef Mark Z het volgende:
Er zijn twee topics voor het Ringworm concert.


geregeld


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-04-2005 10:37 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 april 2005 10:33 schreef ZelThoR het volgende:
Beste Lain,

Ik vind het onzinnig dat je het topic over 1337_misantrophe gesloten hebt. Er zijn wel meer topics over bands / projecten van forumgangers, dus dat is sowieso geen aanleiding.
Dat hij een manier aanbiedt om zijn muziek te laten horen is ook geen geldig excuus om hem naar het "Laat eens wat van je band horen"-topic te verwijzen.
Je gaat toch niet elke keer dat het niet meer 100% over de band als entiteit gaat naar een ander topic toe? Als iemand in Slayer topic zegt dat Lombardo een kutdrummer is, dan verwijs je hem toch ook niet door naar een van de vele drummer-topics?
Dat kan beter dus, volgende keer even op letten en dat topic over 1337_Misantrophe gewoon weer opengooie

mvg,
Olav


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-04-2005 10:38 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 5 april 2005 10:33 schreef ZelThoR het volgende:
Beste Lain,

Ik vind het onzinnig dat je het topic over 1337_misantrophe gesloten hebt. Er zijn wel meer topics over bands / projecten van forumgangers, dus dat is sowieso geen aanleiding.
Dat hij een manier aanbiedt om zijn muziek te laten horen is ook geen geldig excuus om hem naar het "Laat eens wat van je band horen"-topic te verwijzen.
Je gaat toch niet elke keer dat het niet meer 100% over de band als entiteit gaat naar een ander topic toe? Als iemand in Slayer topic zegt dat Lombardo een kutdrummer is, dan verwijs je hem toch ook niet door naar een van de vele drummer-topics?
Dat kan beter dus, volgende keer even op letten en dat topic over 1337_Misantrophe gewoon weer opengooie

mvg,
Olav


Stel je voor dat ik het niet lees


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-04-2005 10:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Naar aanleiding van bovenstaande...
quote:
Op 5 april 2005 10:47 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
dat is dan ook wel weer zo.

Als andere mods het topic weer willen openen: leef je uit.

Wat vinde de andere mods?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 05-04-2005 10:56]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-04-2005 10:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

doe is wat!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nix
Usericon van Nix
Posted 06-04-2005 10:43 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 4 april 2005 17:39 schreef Nix het volgende:
Jullie zeuren te veel.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-04-2005 11:09 by altx Profiel van altx

Zeg ik 'n keer niks...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 06-04-2005 13:59 by 1337_misanthrope Profiel van 1337_misanthropehttp://www.ordodraconis.com

Overal wordt over mij geruzied, en ik mag niet meedoen?
Ik ben het wel met de klagers eens ergens, mijn topic hoeft niet met alle geweld heropend ofzo, daar gaat het me niet om, maar 1 topic voor hardwerkende muzikanten vind ik echt weinig. Ik struin altijd forums af op zoek naar leuke nieuwe bands, maar in 1 zo'n topic krijg ik een overdaad aan onoverzichtelijke info.

Als ik een label zou hebben, zou ik ook gaan kijken op fora, hoefde ik niet meer van mn reet te komen om nieuw talent te ontdekken. Denk er eens aan wat voor handige contributie je doet aan een muziekscene op die manier. Het is best leuk om te horen denk ik als een grote band ooit es in een interview vertelt dat ze getekend zijn door toedoen van ZM.

Ik heb wel eens horen zeggen dat alleen grote bands een eigen topic mogen, maar waarom? Daar hoef ik niets meer over te lezen, die bands ken ik al.

[Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 06-04-2005 19:14]


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-04-2005 14:31 by Chelman Profiel van Chelman

Sowieso wanneer Lain consequent is zou hij de Judgement Day, Callenish Circle, Collision, Gridlock etc. etc. etc. etc. topiques moeten sluiten. Om maar te zwijgen van de topics over Den Heerschers of Vazal.

Onzin dus om te sluiten. Het is een forum en die dient voornamelijk door de gebruikers vorm gegeven te worden en niet door de rare hersenkronkels van mods. De mods kunnen hoogstens het een en ander naar redelijkheid in goede banen *helpen* te sturen. Hoe een bandtopic NIET in het beleid van een muziekforum past is mij in het geheel onduidelijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-04-2005 14:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 april 2005 14:31 schreef Chelman het volgende:
Sowieso wanneer Lain consequent is zou hij de Judgement Day, Callenish Circle, Collision, Gridlock etc. etc. etc. etc. topiques moeten sluiten. Om maar te zwijgen van de topics over Den Heerschers of Vazal.

Onzin dus om te sluiten. Het is een forum en die dient voornamelijk door de gebruikers vorm gegeven te worden en niet door de rare hersenkronkels van mods. De mods kunnen hoogstens het een en ander naar redelijkheid in goede banen *helpen* te sturen. Hoe een bandtopic NIET in het beleid van een muziekforum past is mij in het geheel onduidelijk.


Hehe, ik herken hierin een stuk tekst dat ik lang, lang geleden zelf ooit geschreven heb in een voorgaand klachten-topic. Ondertussen heb ik echter de hoop reeds opgegeven dat dit ooit nog eens zal doordringen tot de betreffende personen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen