IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Tori Amos Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-10-2004 11:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Mooi, die was er nog niet, meer hippietopics. Overigens, voor mensen voorspelbaar gaan doen: nee, ik ben hetero, en nee, ik ben niet kwelgeest die deze account heeft gehackt

Mooie muziek maakt deze dame, soms wat te zoetsappig, maar er zitten heerlijk duistere/beklemmende nummers (Me and a Gun) tussen en (gezien mijn beperkte pianocapaciteiten) het zit allemaal lekker in elkaar. Denk dat ik Little Earthquakes het sterkste vind.

En natuurlijk zijn Raining Blood en Smells Like Teen Spirit veel betere versies dan de originelen.

Iemand anders (M/V) die wil toegeven aan z'n vrouwelijke kant?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-10-2004 11:54]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 11:52 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Moi! Maar volgens mij was dat redelijk algemeen bekend.
Ik heb geloof ik zo onderhand bijna alles wel van d'r.

Geweldige muzikante, een van de weinigen die mij echt weet te raken. (vooral haar b-kantjes en live-opnames zijn super)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 25-10-2004 11:52 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik heb little earthquakes. Vindt het wel een cd met een gezellig sfeertje. Alleen naar het einde toe zwakt-ie wel wat af helaasch.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 11:53 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

denk eens aan nummers als Sugar, Cooling, Honey, I Can't See New York, Spark, Playboy Mommy, Yes Anastasia, Cornflake Girl, (enz enz enz, als het over Tori gaat kan ik nog wel even doorgaan) allemaal aanraders

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 25-10-2004 11:54]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 25-10-2004 11:53 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Wat is een heteror?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-10-2004 11:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 11:53 schreef filosofem het volgende:
Wat is een heteror?
iemand die niet kan typen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-10-2004 11:55 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 oktober 2004 11:50 schreef ZelThoR het volgende:
En natuurlijk zijn Raining Blood en Smells Like Teen Spirit veel betere versies dan de originelen.
Dat hele album is geniaal! Geweldig hoe ze gewoon puur door de muziek te veranderen de hele betekenis van teksten om kan gooien. Erg, erg geniaal.

Al een paar keer live gezien en zodra er weer een kans is zal dat zeker nog een keer gebeuren.


I'm not being rude. You're just insignificant.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-10-2004 11:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 11:55 schreef helmet het volgende:
Dat hele album is geniaal! Geweldig hoe ze gewoon puur door de muziek te veranderen de hele betekenis van teksten om kan gooien. Erg, erg geniaal.

Al een paar keer live gezien en zodra er weer een kans is zal dat zeker nog een keer gebeuren.
Ja, dat is waar ook ja, het ging daar specifiek om de man/vrouw relatie om te draaien (waar mogelijk/nodig). Op een knappe manier gedaan ja.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 11:57 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 11:55 schreef helmet het volgende:
Dat hele album is geniaal! Geweldig hoe ze gewoon puur door de muziek te veranderen de hele betekenis van teksten om kan gooien. Erg, erg geniaal.

Al een paar keer live gezien en zodra er weer een kans is zal dat zeker nog een keer gebeuren.


Die 2 staan helemaal niet samen op 1 album. Smells Like Teen Spirit is een b-kantje van 1 van haar eerste singles (Winter), Rain in Blood staat op een van haar latere cd's. (Strange Little Girls)

NP: Cornflake Girl - MTV UNplugged


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-10-2004 11:57 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

These Precious Things
Silent all these Years

Deze dame is fantastisch!!


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 11:58 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Probeer Caught a Lite Sneeze eens! Of een van bovenstaande nummers. Dit mens is gewoon goed.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 25-10-2004 11:59 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Welke albums zijn aanraders?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-10-2004 12:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 11:59 schreef Sjaan het volgende:
Welke albums zijn aanraders?

Little Earthquakes, dus

Daarna Under the Pink en The Choirgirl Hotel denk ik.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 12:00 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 11:59 schreef Sjaan het volgende:
Welke albums zijn aanraders?


Ik vind Little Earthquakes en Scarlet's Walk haar beste albums, maar vaak zijn haar b-kantjes en live-opnames nog veel gaver.
Maar goed, da's mijn mening.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 12:01 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Boys For Pele is ook een goeie trouwens


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-10-2004 12:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 12:00 schreef Chantalie het volgende:
Ik vind Little Earthquakes en Scarlet's Walk haar beste albums, maar vaak zijn haar b-kantjes en live-opnames nog veel gaver.
Maar goed, da's mijn mening.

Muhammed My Friend live met Maynard van Tool is *vet*, much better than the albumversion anyway.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-10-2004 12:02]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 12:04 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 12:02 schreef ZelThoR het volgende:
Muhammed My Friend live met Maynard van Tool is *vet*


Zeker, maar ze heeft nog wel leukere dingen gedaan hoor. Volgens mij is dat trouwens tijdens een benefietconcert opgenomen.

(ja, ik ben hardcore Tori Amos-liefhebster heb meer dan 2 gb aan mp3 van d'r hier op de compu staan, orginele cd's niet meegerekend, want die koop ik uiteraard)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-10-2004 12:07 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 oktober 2004 11:59 schreef Sjaan het volgende:
Welke albums zijn aanraders?


Boys for Pele


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-10-2004 12:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 oktober 2004 11:57 schreef Chantalie het volgende:
Die 2 staan helemaal niet samen op 1 album. Smells Like Teen Spirit is een b-kantje van 1 van haar eerste singles (Winter), Rain in Blood staat op een van haar latere cd's. (Strange Little Girls)
Verrek ja, da's waar ook. Hmm, duidelijk teken dat ik meer Tori Amos moet luisteren


I'm not being rude. You're just insignificant.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-10-2004 12:21 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 oktober 2004 12:17 schreef helmet het volgende:
Verrek ja, da's waar ook. Hmm, duidelijk teken dat ik meer Tori Amos moet luisteren


Uiteraard kun je nooit teveel Tori Amos luisteren


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-10-2004 12:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 12:04 schreef Chantalie het volgende:
Zeker, maar ze heeft nog wel leukere dingen gedaan hoor. Volgens mij is dat trouwens tijdens een benefietconcert opgenomen.

(ja, ik ben hardcore Tori Amos-liefhebster heb meer dan 2 gb aan mp3 van d'r hier op de compu staan, orginele cd's niet meegerekend, want die koop ik uiteraard)

da's de enige live mp3 die ik van er heb, dus


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-10-2004 12:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik ken haar alleen van Stripped, Raped and Strangled.


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 25-10-2004 12:38 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 25 oktober 2004 11:57 schreef Chantalie het volgende:
Die 2 staan helemaal niet samen op 1 album. Smells Like Teen Spirit is een b-kantje van 1 van haar eerste singles (Winter), Rain in Blood staat op een van haar latere cd's. (Strange Little Girls)

NP: Cornflake Girl - MTV UNplugged
rain in blood?is dat net zoiets als november reign?



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 12:44 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 12:38 schreef Katablaster het volgende:
rain in blood?is dat net zoiets als november reign?


Stomstomstom


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-10-2004 16:08 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ja ik ik heb alles van Tori Amos en schaam me er niet voor.

Persoonlijk vind ik PJ Harvey beter, ook daar schaam ik me niet voor.

Nu iets wat denk ik de rest van de ZM niet kan waarderen maar Joss Stone of Katie Melua mag ik ook graag horen en Charlotte Martin ( nee niet de operazangeres)

SORRY hahaha


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-10-2004 18:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Menen jullie dat nou, van die cover van Tori Amos? Ik vond het echt met hele grote afstand het meest wanstaltige, pretentieuze gedrocht ooit wat ik helaas heb moeten aanhoren.

Nu is het ook wel zo dat ik de rest van haar muziek niet kan lijen. En dat is niet omdat ik een kleine stoere metalhead ben, ik ben zelfs een trendy meeloper. Maar ja, je kan niet alles hebben.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen