IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Slapeloosheid Volgende pagina
stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 16:12 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Iemand anders die er last van heeft? Ik slaap 1 op de 3 dagen, de andere dagen lig ik met zwáár ijlende gedachtes(tijdje gelden dacht ik dat Balkenende logeerde op mijn kamer) wakker in bed. Is al heel lang zo niets helpt en bij medicijnen treed gewenning op en ik wil geen junky worden.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-10-2004 16:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Zoek een baan, werk overdag en dan ben je 's avonds vanzelf zo moe dat je wel slaapt.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-10-2004 16:14 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

warme beker met melk

Anders ff voor hte slapen gaan een dikke joint roken.. werkt dat ook niet ja dan een baan zoeken en raak je je energie ook wel kwijt ipv thuis achter de com te zitten...LOL

J\K


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 25-10-2004 16:14 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht


dat balkenende bij je logeert lijkt me meer een nachtmerrie dan ijlen.. of je moet hem natuurlijk heel leuk vinden


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-10-2004 16:15 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

stop met koffie... Ik weet niet hoe vaak je koffie drinkt maar ik zou minderen als ik jou was.



stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 16:16 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Moet 's morgen om 7 uur opstaan voor school (wàs vroeger lui, dus nu haal ik even HAVO 4 en 5 in een jaar in) uur naar school fietsen en om 5 uur een uur terug. vervolgens ga ik van 7 tot 11 schrijven en in het weekend heb ik een bijbaantje...Dussu daar kan het niet zo aan liggen


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-10-2004 16:17 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Minder speed snuiven dan denk ik


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 16:17 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 16:14 schreef Digerdoden het volgende:

dat balkenende bij je logeert lijkt me meer een nachtmerrie dan ijlen.. of je moet hem natuurlijk heel leuk vinden

Mijn wekkerradio zoemt als je er niet op slaat en ik zei hardop "Balkendende sla even op mijn wekkerradio hij zoemt zo"


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 16:19 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Ik gebruik geen drugs en koffie is smerig Naah ik denk dat ik er maar mee leer leven, ben er al bijna immuun voor


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-10-2004 16:21 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

heb je er dan ook echt daadwerkelijk last van? Ben je brak naa een slapeloze nacht met Balkenende? Of merk je geen nadelen?



stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 16:22 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Ik voel me tegenwoordig niet echt brak meer, maar die nachten met Balkenende duren lang. En mijn kortte termijn geheugen is een ramp.


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 25-10-2004 16:25 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Homepatische middeltjes willen ook nog wel eens werken.
Ikzelf heb een tijdlang "valeriaan"-capsules geslikt (3 voor het avondeten en 3 voor het slapengaan) en voor mij werkten ze wel.
Het werkt blijkbaar ook heel erg goed tegen stress (wat voor mij de reden tot slapeloosheid was)




cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 16:26 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 16:25 schreef Saphire het volgende:
Homepatische middeltjes willen ook nog wel eens werken.
Ikzelf heb een tijdlang "valeriaan"-capsules geslikt (3 voor het avondeten en 3 voor het slapengaan) en voor mij werkten ze wel.
Het werkt blijkbaar ook heel erg goed tegen stress (wat voor mij de reden tot slapeloosheid was)




Capsules, dat klinkt beter als die kleine pilletjes van het kruidvat die niet werken, waar heb je ze gehaald als ik vragen mag?


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-10-2004 16:27 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Een heerlijk kommetje warme brintapap. Eet maar lekker op, knul.


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 16:28 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 16:27 schreef Schaep het volgende:
Een heerlijk kommetje warme brintapap. Eet maar lekker op, knul.

hmmmmm...bah


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 25-10-2004 16:29 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 16:26 schreef stookvogel het volgende:
Capsules, dat klinkt beter als die kleine pilletjes van het kruidvat die niet werken, waar heb je ze gehaald als ik vragen mag?


Bij de spar

Ik denk dat ze wel verkrijgbaar zijn bij de meeste homeopatische winkeltjes (Erica bijvoorbeeld)

Het merk dat ik gebruik heet "Phytocaps" maar je kunt natuurlijk ook zo'n winkel binnenstappen, je probleem uitleggen en dan weten zij wel wat je nodig hebt.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 16:30 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Dank je wel, zal het eens doen


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-10-2004 16:31 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 25 oktober 2004 16:16 schreef stookvogel het volgende:
Moet 's morgen om 7 uur opstaan voor school (wàs vroeger lui, dus nu haal ik even HAVO 4 en 5 in een jaar in) uur naar school fietsen en om 5 uur een uur terug. vervolgens ga ik van 7 tot 11 schrijven en in het weekend heb ik een bijbaantje...Dussu daar kan het niet zo aan liggen

Misschien is het stress...



stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 16:32 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Nope...het schrijven is zeer ontspannend, ik heb sowieso nooit stress en in de tijd dat ik echt lui! was sliep ik slechter


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-10-2004 16:33 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 oktober 2004 16:25 schreef Saphire het volgende:
Ikzelf heb een tijdlang "valeriaan"-capsules geslikt
Daarom drink ik in periodes dat ik veel stress te verduren heb altijd een kopje kamille-thee voor 't slapen gaan.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 25-10-2004 16:35 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2004 16:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 16:33 schreef helmet het volgende:
Daarom drink ik in periodes dat ik veel stress te verduren heb altijd een kopje kamille-thee voor 't slapen gaan.


Dude ...
Weet je wel hoe enorm flowerpowerrr dat klinkt ....



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 25-10-2004 16:37 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-10-2004 16:39 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ik vind dit een beter topic ook met titel enzo...



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-10-2004 16:40 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 oktober 2004 16:36 schreef Jenje het volgende:
Dude ...
Weet je wel hoe enorm flowerpowerrr dat klinkt

Nee, geen idee. Ben er namelijk bloedserieus over


I'm not being rude. You're just insignificant.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-10-2004 16:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 16:28 schreef stookvogel het volgende:
hmmmmm...bah


Zelf weten hoor jongeman, ik geef je alleen maar een tip.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen