IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Slapeloosheid Vorige pagina | Volgende pagina
Slaine
Usericon van Slaine
Posted 19-08-2006 22:13 by Slaine Wijzig reactieProfiel van SlaineQuote dit bericht

Och gewoon in het weekend slapen dan komt alles wel goed


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-08-2006 22:16 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Gratis hallucinaties door slaapgebrek heerschen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


watery black
Usericon van watery black
Posted 19-08-2006 22:20 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 22:16 schreef Heiden het volgende:
Gratis hallucinaties door slaapgebrek heerschen.




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-08-2006 22:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Vind je dat om te lachen?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Slaine
Usericon van Slaine
Posted 19-08-2006 22:42 by Slaine Wijzig reactieProfiel van SlaineQuote dit bericht

Maar als je b.v. zou slapen en een nachtmerrie zou hebben is dat ook weer gelijk een gratis horrorfilm, vaak met jezelf in de hoofdrol :D


watery black
Usericon van watery black
Posted 19-08-2006 22:44 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 22:40 schreef Heiden het volgende:
Vind je dat om te lachen?



nogal ja ik zie je al helemaal gaan....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 19-08-2006 22:45 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 22:42 schreef Slaine het volgende:
Maar als je b.v. zou slapen en een nachtmerrie zou hebben is dat ook weer gelijk een gratis horrorfilm, vaak met jezelf in de hoofdrol :D



zo kun je t ook bekijken natuurlijk. maar als je nachtmerries hebt ben je niet slapeloos, dus ONTOPIC!!!





"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-08-2006 22:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat is dan ook wel weer waar, ja.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Slaine
Usericon van Slaine
Posted 19-08-2006 22:50 by Slaine Wijzig reactieProfiel van SlaineQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 22:45 schreef watery black het volgende:
zo kun je t ook bekijken natuurlijk. maar als je nachtmerries hebt ben je niet slapeloos, dus ONTOPIC!!!






Normaal schik je wakker dan en ben je weer slapenloos, dus het is wel degelijk on topic


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-08-2006 23:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 22:44 schreef watery black het volgende:
nogal ja ik zie je al helemaal gaan....


[Dominee Gremdaat mode]Hehehe. Zolang wakker zijn van de pep dat je gewoon stemmen gaat horen in je muziek, heeft u dat ook wel eens?[/Dominee Gremdaat mode]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


watery black
Usericon van watery black
Posted 19-08-2006 23:29 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 22:50 schreef Slaine het volgende:
Normaal schik je wakker dan en ben je weer slapenloos, dus het is wel degelijk on topic


mjah okee, vooruit dan maar


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-08-2006 0:22 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 22:16 schreef Heiden het volgende:
Gratis hallucinaties door slaapgebrek heerschen.


fok! kan dat?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Slaine
Usericon van Slaine
Posted 20-08-2006 0:41 by Slaine Wijzig reactieProfiel van SlaineQuote dit bericht

Lijkt me ook wel eens cool


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-08-2006 0:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Slapeloosheid is zo verschrikkelijk 2005!
Ik ga mijn nest in, ben bek af!

Slaap lekker


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-08-2006 0:43 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik heb het nog nooit gehad eigenlijk...

en ik heb zelfs eens 3 dagen niet geslapen en hard gewerkt (3 klussen tegelijk met een licht/geluid bedrijf..)
Lijkt me toch wel eens cool om dan terwijl je lampen ophangt ineens kabouters tezien!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Slaine
Usericon van Slaine
Posted 20-08-2006 0:57 by Slaine Wijzig reactieProfiel van SlaineQuote dit bericht

Och slapen is toch voor mietjuhs anyway


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-08-2006 8:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Kijk, een echte hallucinatie herken je vaak zelf niet als zijn een hallucinatie omdat 'ie verschrikkelijk echt is. Tuinkabouters enzo zijn natuurlijk onzin.

Ik heb de laatste tijd irritante wanen. Zo denk ik af en toe posts te maken in topiks. Als ik die eens terug wil lezen zijn ze weg [ze zijn niet weg, ze stonden er in eerste instantie al niet].


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-08-2006 21:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Krijg ook last van lichte katatonie, maar weet niet zeker of dit komt door slaapgebrek. Voorbeeldje: Mijn broer gaat even pinnen. Vervolgens komt hij 3 seconden later weer terug [voor mijn gevoel]. In werkelijkheid waren dit enkele minuten.

Hand zelfhulpboek m.b.t. slapeloosheid:

Titel: Slapeloosheid
Auteurs: Ingrid Verbeek & Ed Klip
Uitgeverij: Boom, Amsterdam
ISBN: 9085061520



Shadows & Rain
Usericon van Shadows & Rain
Posted 21-08-2006 0:26 by Shadows & Rain Wijzig reactieProfiel van Shadows & RainQuote dit bericht

Heb al mijn hele leven last van slapeloosheid.. komt een beetje door mijn levenstijl gok ik.

maar ben nu mijn leven aan het beteren, is wel handig voordat ik straks weer ga studeren.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-08-2006 7:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 0:26 schreef Shadows & Rain het volgende:
Heb al mijn hele leven last van slapeloosheid.. komt een beetje door mijn levenstijl gok ik.

maar ben nu mijn leven aan het beteren, is wel handig voordat ik straks weer ga studeren.


Dat is de meest voorkomende oorzak van slapeloosheid, een verkeerde levenstijl. Het boek gaat ook alleen over het veranderen van dat storende gedrag [storend voor de slaap].


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-08-2006 8:11 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 0:43 schreef jbassist het volgende:
Lijkt me toch wel eens cool om dan terwijl je lampen ophangt ineens kabouters tezien!


3 dagen is dan ook voor beginners.
Voor kabouter spotten ga je gewoon naar Den Haag natuurlijk


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 21-08-2006 8:53 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

..........moeheid........


You suck and that's sad


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-02-2012 12:40 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Even dit ouwe topic omhoog schoppen. Heb al jaren slaapproblemen, vooral een normaal ritme opbouwen lijkt onmogelijk..

Sinds vorige week aan de Temazepam 10 mg. Ik slaap nu wel iets makkelijker in, maar doorslapen is een tweede.. Gisteren pilletje ingenomen om 12 uur ingenomen, half 2 in slaap gevallen, half 6 alweer wakker


... hoe de hazen lopen ...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-02-2012 17:19 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ben ook een moeilijke slaper. Af en toe episoden van slecht slapen (moeilijk inslapen en moeilijk doorslapen), word wakker van t minste of geringste. Irritant.


When your people matter, menstrual health matters


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2012 17:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat is je geweten, dat knaagt.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen