IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Slapeloosheid Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-02-2012 18:04 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Of het zegt: Rusten doe je maar op zondag.


 


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-02-2012 18:01 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 15-02-2012 19:29 by Zoep Wijzig reactieProfiel van ZoepQuote dit bericht

Als ik vermoed dat ik weleens lang wakker zou kunnen blijven drink ik wat wijn, om slaperiger te worden.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-07-2012 6:38 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Geslapen van 22:00 tot 4:30

Dat gaat weer een vermoeiend dagje worden


... hoe de hazen lopen ...


Silence
Usericon van Silence
Posted 19-07-2012 12:27 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Wakker gelegen tot 4.30, toen in slaap gevallen. Om 6 uur weer wakker door de donder. Toen van 9 tot 11.30 nog even. Wat een takkenacht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-07-2012 15:30 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

dat lijkt erg op mijn slapeloze nacht van gister..

ik viel vanmorgen rond 9en opeens alsnog als een blok in slaap, doorgetukt tot half 3..

dag ritme..


... hoe de hazen lopen ...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-07-2012 16:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Zoontje sliep de eerste vier maanden ELKE NACHT door. IS nu acht maanden en heeft sindsdien geen enkele nacht meer doorgeslapen. 3 à 4 keer wakker is een goeie nacht, maar vaak is het 7 à 10 keer per nacht. Ik ga tegenwoordig werken om uit te rusten.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-07-2012 16:18 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Jullie zijn toch niet van die ouders die bij elke piepje meteen gaan kijken.. want ja dan willen ze wel janken ja.


... hoe de hazen lopen ...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-07-2012 16:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Laatste drie nachten echt verschrikkelijk geslapen. Dan ga je moe naar bed en op het moment dat je je ogen dicht doet, ben je ineens klaarwakker. En dan wakker liggen tot 4 uur 's ochtends om weer door te slapen tot 2 uur 's middags. Héél irritant.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-07-2012 13:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2012 16:18 schreef faalhaas het volgende:
Jullie zijn toch niet van die ouders die bij elke piepje meteen gaan kijken.. want ja dan willen ze wel janken ja.


Neen, ik ben niet suïcidaal.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2012 13:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2012 16:04 schreef Count Usher het volgende:
Zoontje sliep de eerste vier maanden ELKE NACHT door. IS nu acht maanden en heeft sindsdien geen enkele nacht meer doorgeslapen. 3 à 4 keer wakker is een goeie nacht, maar vaak is het 7 à 10 keer per nacht. Ik ga tegenwoordig werken om uit te rusten.


heb je al spijt gehad?


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-07-2012 14:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Nope.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-07-2012 18:31 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Lijkt wel of ik in een continue jetlag zit, ben op de meest vreemde momenten helemaal kapot en snachts steevast tot 4 uur klaarwakker.


... hoe de hazen lopen ...


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 20-07-2012 18:58 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Fix even een normaal ritme dan.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-07-2012 18:59 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Broer van Girl?


 


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 20-07-2012 19:00 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2012 16:04 schreef Count Usher het volgende:
Zoontje sliep de eerste vier maanden ELKE NACHT door. IS nu acht maanden en heeft sindsdien geen enkele nacht meer doorgeslapen. 3 à 4 keer wakker is een goeie nacht, maar vaak is het 7 à 10 keer per nacht. Ik ga tegenwoordig werken om uit te rusten.

Dat is toch geen slapeloosheid, die krengen zorgen ervoor dát je niet slaapt is heel wat anders.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2012 19:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2012 18:58 schreef Sjon het volgende:
Fix even een normaal ritme dan.


Tot 4 uur wakker is een normaal ritme, alleen zijn veel werkgevers er niet zo blijk mee als je nachtrust dan ook wat langer duurt dan tot 7 uur in den ochtend.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-07-2012 19:04 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2012 18:31 schreef faalhaas het volgende:
Lijkt wel of ik in een continue jetlag zit, ben op de meest vreemde momenten helemaal kapot en snachts steevast tot 4 uur klaarwakker.
Heb je al van die leuke slaapriedeltjes geprobeerd? Jezelf min of meer conditioneren.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-07-2012 19:25 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2012 19:04 schreef Silence het volgende:
Heb je al van die leuke slaapriedeltjes geprobeerd? Jezelf min of meer conditioneren.


Uh nee? Wat is het precies.. en bij jou werkt het?


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-07-2012 19:33 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2012 18:58 schreef Sjon het volgende:
Fix even een normaal ritme dan.


Lukt niet echt. Dat ik een baan heb waarbij ik voornamelijk thuis werk (grafisch vormgevert) helpt ook niet bepaald. Misschien toch ouderwets de wekker weer om 8 uur gaan zetten..?

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 20-07-2012 19:34]


... hoe de hazen lopen ...


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 20-07-2012 19:47 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Oh ja dat zou bij mij ook niet werken denk ik.
Ik heb nu weer maximaal nachtdiensten, ook behoorlijk kut voor je ritme, om 8 uur gaan slapen tot een uur 4 's middags.


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-07-2012 20:36 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2012 19:25 schreef faalhaas het volgende:
Uh nee? Wat is het precies.. en bij jou werkt het?
Het beste is een vast ritme aanhouden. Zelfde tijd naar bed, zelfde tijd opstaan. Dat lukt mij echter nooit. Wat ook kan helepn is den vast 'ritueel' uitvoeren voor het slapen gaan. Bijvoorbeeld: alvast alle lichten dimmen, gordijnen dicht, beeldschermen uit, kopje thee drinken, half uur lezen en dan naar bed toe. Dit zelfde ritueel blijven herhalen, op een gegeven moment gaat je lijf deze signalen aan slapen koppelen(Pavlov, zegt het je iets?).

Verder een tip die voor mij niet hielp, voor jou misschien wel: maak een piekerstoel. Zodra je wakker ligt doordat je aan het malen bent. Ga op de piekerstoel zitten en ga pas weer liggen zodra je rustiger bent. Zo blijft je bed een 'rustplaats' en niet een 'denkplaats'.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-07-2012 20:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik kan alweer een maandje of zo goed slapen. Dat viel dit jaar tot en met mei of zo niet mee. Werkgerelateerd.

Soms helpt dingen oplossen gewoon ook. Maar de stress heeft even tijd nodig voordat het weg is, ik droom nog steeds vaak en bizar.

Niets zo kut als wakker liggen. Als het gebeurt, ga ik er gewoon uit, het moet dan maar. Geen enkele gedachte die je 's nachts wakker liggend hebt, is productief.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-07-2012 22:20 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2012 20:36 schreef Silence het volgende:
Het beste is een vast ritme aanhouden. Zelfde tijd naar bed, zelfde tijd opstaan. Dat lukt mij echter nooit. Wat ook kan helepn is den vast 'ritueel' uitvoeren voor het slapen gaan. Bijvoorbeeld: alvast alle lichten dimmen, gordijnen dicht, beeldschermen uit, kopje thee drinken, half uur lezen en dan naar bed toe. Dit zelfde ritueel blijven herhalen, op een gegeven moment gaat je lijf deze signalen aan slapen koppelen(Pavlov, zegt het je iets?).


Jazeker zegt me dat iets Ik denk dat ik idd dat ik weer eens wat moet gaan lezen voor t slapen gaan, das wel een goeie tip. Nu vaak met de iPad in bed liggen, filmpjes kijken, facebooken, niet echt handig natuurlijk..

quote:
Op 20 juli 2012 20:36 schreef Silence het volgende:
Verder een tip die voor mij niet hielp, voor jou misschien wel: maak een piekerstoel. Zodra je wakker ligt doordat je aan het malen bent. Ga op de piekerstoel zitten en ga pas weer liggen zodra je rustiger bent. Zo blijft je bed een 'rustplaats' en niet een 'denkplaats'.


Denk dat dit voor mij ook niks is, laatste tijd pieker ik ook nauwelijks nog.

Net even mezelf flink afgemat in de sportschool, straks nog wat lezen, dan moet het goed komen..


... hoe de hazen lopen ...


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-07-2012 22:27 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2012 22:20 schreef faalhaas het volgende:
Nu vaak met de iPad in bed liggen, filmpjes kijken, facebooken, niet echt handig natuurlijk..
Dat is dan denk ik de 'boosdoener'. Succes, hoop dat je vannacht beter slaapt!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen