IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Balkenende bijna dood Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-11-2004 23:05 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 1 november 2004 22:23 schreef Misanthrope het volgende:
Leer begrijpend lezen.

Leer er niet omheen te draaien of zelf ook begrijpend te lezen als mensen bijna weg willen zien.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 01-11-2004 23:06]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 01-11-2004 23:22 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 23:05 schreef arrebar het volgende:
Leer er niet omheen te draaien of zelf ook begrijpend te lezen als mensen bijna weg willen zien.

Die zin kan ik niet helemaal begrijpend lezen


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-11-2004 0:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ook niet.

Maar ja, Arrebar is dan ook een vage linkse hippie


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-11-2004 0:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Maar, vage linkse hippies heerschen, zoals iedereen inmiddels wel weet.

Edit: Ik ken weinig rechtse hippies?

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-11-2004 0:38]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2004 8:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 22:52 schreef Leviathanica het volgende:
Blaaaat...


je kan al niet eens een normaal antwoordt geven? Domme doos


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 8:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ANTWOORDT??????????

Schaar jezelf bij de domme dozen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2004 8:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2004 12:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 23:05 schreef arrebar het volgende:
Leer er niet omheen te draaien of zelf ook begrijpend te lezen als mensen bijna weg willen zien.
Ben je echt zo dom?

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 02-11-2004 12:31]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-11-2004 12:36 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ach ja, lullig voor 'm. Ik hoop dat 't weer helemaal goed gekomen is.
(en ja, ik ben een linkse hippie)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 02-11-2004 13:36 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 23:33 schreef Leviathanica het volgende:
Dat woordje bijna is wel jammer.


lol

Van mij mag hij T.van Gogh achter na


Wiegen Meister !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2004 13:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 13:36 schreef Shadow_Smile het volgende:
lol

Van mij mag hij T.van Gogh achter na
Echt, mensen die dit soort uitspraken doen moeten hun bek houden. Je bent een idioot.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 02-11-2004 13:44 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 2 november 2004 13:36 schreef Shadow_Smile het volgende:
lol

Van mij mag hij T.van Gogh achter na


Dat meen je toch niet he? Ik mag die Balkenende ook absoluut niet, en ik ben ook tegen het beleid van 'zijn' kabinet.

Maar dan nog wens ik hem niet dood. Ik ben van mening dat dit het laatste is naar waar we moeten afglijden (dwz andere mensen dood wensen).


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2004 22:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 8:23 schreef Jenje het volgende:
ANTWOORDT??????????

Schaar jezelf bij de domme dozen


ohh de spelling guru's komen er weer bij.
Sinds wanneer tik jij alles vautloos?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:25 schreef 0Tolerence het volgende:
ohh de spelling guru's komen er weer bij.
Sinds wanneer tik jij alles vautloos?

Als je iemand op fouten wijst, moet je zelf geen fouten maken, staat erg dom.

En antwoord met dt schrijven is wel erg dom, aangezien het in die zin niet in eens een werkwoord is ..


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2004 22:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:28 schreef Jenje het volgende:
Als je iemand op fouten wijst, moet je zelf geen fouten maken, staat erg dom.

En antwoord met dt schrijven is wel erg dom, aangezien het in die zin niet in eens een werkwoord is ..


Who gives a fuck, ik doe geen nederlands als studie. Daar heb ik wel de spellingscontrolle voor slimmerik. Misschien kan je me ff uitleggen hoe RPC werkt in een distributed system. Ja dat weet je vast wel
Point made, hoop ik


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oeh sorry hoor Einstein ...

Zullen we het eens over luchtstromen gana hebben anders ....


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2004 22:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:33 schreef Jenje het volgende:
Oeh sorry hoor Einstein ...

Zullen we het eens over luchtstromen gana hebben anders ....


Lijkt me interessant


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 22:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mail me maar, dan leer ik je wel het één en ander.


By the way, Bakellende is genezen.
Slotje!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-11-2004 23:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 13:36 schreef Shadow_Smile het volgende:
lol

Van mij mag hij T.van Gogh achter na


Kankermoslim



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2004 23:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die gozer is zo suf dat hij prima door kan gaan als een bijna dooie...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-11-2004 0:49]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-11-2004 23:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Een zombie dus



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 03-11-2004 0:46 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 13:42 schreef Misanthrope het volgende:
Echt, mensen die dit soort uitspraken doen moeten hun bek houden. Je bent een idioot.


Dat wist ik al FF normaal. Tot nu toe heb ik alleen moeten inleveren met dank aan balkenende. Tis dat ik door omstandig heden thuis woon momenteel, anders had ik nu op straat gestaan door onze balkenende.Gelukkig heb ik een tussen weg gevonden, maar de andere gedupeerde die dat niet kunnen, trieste zaak. Dus als ik moet kiezen om te overleven hij of ik,........


quote:
Op 2 november 2004 13:44 schreef Jebes het volgende:
Dat meen je toch niet he? Ik mag die Balkenende ook absoluut niet, en ik ben ook tegen het beleid van 'zijn' kabinet.

Maar dan nog wens ik hem niet dood. Ik ben van mening dat dit het laatste is naar waar we moeten afglijden (dwz andere mensen dood wensen).


Hij "mag" hem achter na, ik heb niet geroepen van "MOET"

quote:
Op 2 november 2004 23:47 schreef Snaack het volgende:
Kankermoslim






Ik vond Teo wel relaxed, en lef vol ! Ik doelde er op,dat ik liever balkende ziet gaan.


Wiegen Meister !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2004 1:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 13:42 schreef Misanthrope het volgende:
Echt, mensen die dit soort uitspraken doen moeten hun bek houden. Je bent een idioot.


Inderdaad.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2004 1:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 0:46 schreef Shadow_Smile het volgende:
Dat wist ik al FF normaal. Tot nu toe heb ik alleen moeten inleveren met dank aan balkenende. Tis dat ik door omstandig heden thuis woon momenteel, anders had ik nu op straat gestaan door onze balkenende.Gelukkig heb ik een tussen weg gevonden, maar de andere gedupeerde die dat niet kunnen, trieste zaak. Dus als ik moet kiezen om te overleven hij of ik,........



Wat heb je moeten inleveren?

Waarom vind je het terecht dat anderen voor je kosten moeten opdraaien?

Verder heb je net een nieuwe motor gekocht, dus zo armlastig ben je niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-11-2004 9:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 0:46 schreef Shadow_Smile het volgende:
Dat wist ik al FF normaal. Tot nu toe heb ik alleen moeten inleveren met dank aan balkenende. Tis dat ik door omstandig heden thuis woon momenteel, anders had ik nu op straat gestaan door onze balkenende.Gelukkig heb ik een tussen weg gevonden, maar de andere gedupeerde die dat niet kunnen, trieste zaak. Dus als ik moet kiezen om te overleven hij of ik,........

Volgens mij kun je ipv een motor kopen heel wat maandjes huur dokken.
Dan nodat 'inleveren' waar jij het over hebt is in het belang van de gehele natie en latere generaties.





Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen