IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Blackmetal teksten. Vorige pagina | Volgende pagina
Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 01-11-2004 22:17 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 22:14 schreef arrebar het volgende:
Waarom maken jullie je hier druk om, de teksten zijn waarschijnlijk toch slecht te verstaan.


Je begrijpt dat je door zomaar iets te schreeuwen geen mooi nummer krijgt?


A sudden crack, as I crush your skull


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2004 22:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 22:02 schreef M. het volgende:
*kuch* zo te lezen mag jij je ook wel eens aan zo'n site wijden .
Ikkom vant platteland he


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-11-2004 22:26 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 1 november 2004 22:17 schreef Botzwaard666 het volgende:
Je begrijpt dat je door zomaar iets te schreeuwen geen mooi nummer krijgt?
Het verkoopt toch altijd goed, kijk maar naar Marco Borsato, hij zingt maar wat en is hartstikke rijk. Dat is geen goed voorbeeld voor een bm band het rijk worden.
Maargoed in theorie zijn de mooiste klinkende zangpartijen brullen zonder tekst maar met oerkreten die mooi op de muziek aansluiten. Echter verzint niemand dit soort "teksten" en kun je dat weer met heel veel overgave zingen. Genoeg slap gelul, tijd voor een biertje.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-11-2004 22:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

*kuch* obituary - slowly we rot *kuch*

Hoewel, is geen blackmetal... damn...

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-11-2004 22:33]


Oud Vuil.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-11-2004 22:42 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 22:17 schreef Botzwaard666 het volgende:
Je begrijpt dat je door zomaar iets te schreeuwen geen mooi nummer krijgt?


je begrijpt dat de luisteraar toch weinig verschil merkt tussen Nederlands en middelnederlands?



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 01-11-2004 23:39 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht



"I find your lack of faith disturbing."


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 8:34 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 22:42 schreef irritante klootzak het volgende:
je begrijpt dat de luisteraar toch weinig verschil merkt tussen Nederlands en middelnederlands?




De luisteraar merkt wel degelijk verschil...
Kijk naar o.a. Fluisterwoud... daar hoor je ook wel dat er iets anders aan is.


A sudden crack, as I crush your skull


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 8:36 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 22:26 schreef arrebar het volgende:
Het verkoopt toch altijd goed, kijk maar naar Marco Borsato, hij zingt maar wat en is hartstikke rijk. Dat is geen goed voorbeeld voor een bm band het rijk worden.
Maargoed in theorie zijn de mooiste klinkende zangpartijen brullen zonder tekst maar met oerkreten die mooi op de muziek aansluiten. Echter verzint niemand dit soort "teksten" en kun je dat weer met heel veel overgave zingen. Genoeg slap gelul, tijd voor een biertje.


Goed idee


A sudden crack, as I crush your skull


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 8:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 8:34 schreef Botzwaard666 het volgende:
De luisteraar merkt wel degelijk verschil...
Kijk naar o.a. Fluisterwoud... daar hoor je ook wel dat er iets anders aan is.
Ik heb zo;n vermoeden dat hij Fluisterwoud niet echt kent


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 8:38 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 8:36 schreef Jenje het volgende:
Ik heb zo;n vermoeden dat hij Fluisterwoud niet echt kent


Ik heb zo'n vermoeden van wel...


A sudden crack, as I crush your skull


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 8:39 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 23:39 schreef Curunír het volgende:
http://www.literatuurgeschiedenis.nl/inhoud.asp?rubriek=middelnederlands%20in%2010%20lessen


Gaaf! hier kunnen we wat mee!


A sudden crack, as I crush your skull


valfar
Usericon van valfar
Posted 02-11-2004 9:43 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 2 november 2004 8:36 schreef Jenje het volgende:
Ik heb zo;n vermoeden dat hij Fluisterwoud niet echt kent



valfar
Usericon van valfar
Posted 02-11-2004 9:44 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik zou salacious gods als voorbeeld pakken, probeer jij die teksten maar eens te volgen. Als ze over kleine kaboutertjes zouden zingen die satan in de kont neuken zou volgens mij niemand het door hebben.
Maar ik vind het een beetje dom om dit op een forum te vragen. Denk je dat Sagelinge ook op een forum heeft gevraagd hoe hij zijn lyrics in oud nederlands moet schrijven?

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 02-11-2004 9:46]



Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 02-11-2004 10:02 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ach een echte tr00 blekkie praat alleen oud Nederlands. Denk dat Botzwaard666 een boze gristenhond is die ons test



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-11-2004 11:01 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 8:34 schreef Botzwaard666 het volgende:
De luisteraar merkt wel degelijk verschil...
Kijk naar o.a. Fluisterwoud... daar hoor je ook wel dat er iets anders aan is.



wat weet jij over mijn band dat ik niet weet?




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 02-11-2004 14:25 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Op deze pagina:

http://ingeb.org/folksong.html

Staan een hele zooi volksliederen, waaronder ook (Middel-)Nederlandse, misschien handig als inspiratiebron, ook al denk ik dat de eerder genoemde site wat nuttiger is.

Als alternatief kan je al dat serieuze gedoe overboord gooien en ghaen voor dat faux-middel-Neerlandsch, dat eenvoudigher isch


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-11-2004 14:40 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 11:01 schreef irritante klootzak het volgende:
wat weet jij over mijn band dat ik niet weet?





I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-11-2004 15:30 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 2 november 2004 14:25 schreef Pil het volgende:


Als alternatief kan je al dat serieuze gedoe overboord gooien en ghaen voor dat faux-middel-Neerlandsch, dat eenvoudigher isch


hahah, zoek een willekeurig lultopic op, en lees de conversaties tussen Helmet, Lainedil, VodeVilicious, etc... over LARPen op, dan vind je genoeg lomph ende sinloosch gebraebhel in deeschen schpreeckweijsche


Bruce Banner


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 15:55 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

hmmm...


A sudden crack, as I crush your skull


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-11-2004 15:56 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

eerder: grimmmmmm

succes iig!


Bruce Banner


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-11-2004 15:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

@ topicstarter:

er is al zat BM zooi wat semi oud hollands doet... overal "ende" doorflikkeren is zowiezo gay, maak er een studie van of laat het zitten en gebruik de hedendaagse nederlandse taal, want dat blijkt al moeilijk genoeg te zijn voor je.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-11-2004 16:04]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 16:13 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 15:59 schreef spectre het volgende:
@ topicstarter:

er is al zat BM zooi wat semi oud hollands doet... overal "ende" doorflikkeren is zowiezo gay, maak er een studie van of laat het zitten en gebruik de hedendaagse nederlandse taal, want dat blijkt al moeilijk genoeg te zijn voor je.


Wat jij wil jongen...


A sudden crack, as I crush your skull


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 02-11-2004 16:15 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Een geschiedkundige raadplegen kan ook best helpen, die moeten oude talen leren op school.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-11-2004 16:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hey beste zou zijn om helemaal niet te beginnen!!! Als je hier al om raad komt vragen voor je bandje dan is het toch wel vrij duidelijk dat er geen eigen inspiratie is. Waarschijnlijk weer zo'n puberbandje dat andere bands gaat kopieren omdat het op dit moment 'in' is


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 16:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 16:13 schreef Botzwaard666 het volgende:
Wat jij wil jongen...
Wat jij wilt ....


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen