IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Blackmetal teksten. Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 02-11-2004 17:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dat bedoelde ik dus


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 17:12 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Jullie hebben allemaal snel jullie oordeel klaar... geen probleem.
Wij maken niet wat denken dat in is, wij maken BM omdat wij daarvan houden en het willen maken...
Maargoed ik heb genoeg informatie gekregen dus bedankt!


A sudden crack, as I crush your skull


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 17:13 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 16:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hey beste zou zijn om helemaal niet te beginnen!!! Als je hier al om raad komt vragen voor je bandje dan is het toch wel vrij duidelijk dat er geen eigen inspiratie is. Waarschijnlijk weer zo'n puberbandje dat andere bands gaat kopieren omdat het op dit moment 'in' is


We hebben al een 4-tal nr's klaar en hoeven alleen nog maar teksten erop te maken.


A sudden crack, as I crush your skull


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-11-2004 17:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hehe sorry, ik gaf een tip

mp3?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-11-2004 17:14]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 17:42 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Nog niet, tegen die tijd dat er een hebben, zet ik het wel op forum van; laat je band eens horen...


A sudden crack, as I crush your skull


valfar
Usericon van valfar
Posted 02-11-2004 20:55 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 2 november 2004 17:12 schreef Botzwaard666 het volgende:
Jullie hebben allemaal snel jullie oordeel klaar... geen probleem.
Wij maken niet wat denken dat in is, wij maken BM omdat wij daarvan houden en het willen maken...
Maargoed ik heb genoeg informatie gekregen dus bedankt!


Maar doe dat dan met je eigen inspiratie, en ga niet hier op een forum om raad vragen! Verzin zelf wat! Mensen maken het zich zo makkelijk door maar even op internet dit soort dingen te posten. Ga zelf op onderzoek uit of laat het. Net zoals het topic over black metal vocalen. Kom op mensen, misschien zijn jullie grote helden Euronymus, Nocturno Culto, Fenris en Dead zijn. Denk je dat zij ook zomaar op internet om raad konden vragen? Man, wat waren veel mensen hopeloos verloren geweest zonder internet.

Edit: Is het toeval dat dit soort topics er alleen maar voor bm zijn? En niet iemand die raad vraagt over wat voor power metal lyrics hij moet schrijven.

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 02-11-2004 20:56]



Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 21:02 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 20:55 schreef valfar het volgende:
Maar doe dat dan met je eigen inspiratie, en ga niet hier op een forum om raad vragen! Verzin zelf wat! Mensen maken het zich zo makkelijk door maar even op internet dit soort dingen te posten. Ga zelf op onderzoek uit of laat het. Net zoals het topic over black metal vocalen. Kom op mensen, misschien zijn jullie grote helden Euronymus, Nocturno Culto, Fenris en Dead zijn. Denk je dat zij ook zomaar op internet om raad konden vragen? Man, wat waren veel mensen hopeloos verloren geweest zonder internet.

Edit: Is het toeval dat dit soort topics er alleen maar voor bm zijn? En niet iemand die raad vraagt over wat voor power metal lyrics hij moet schrijven.


Als je leert opgroeien met internet is het natuurlijk altijd erg makkelijk om zo maar even een topic aan te maken om het te vragen aan mensen die er verstand van hebben...

Ik vroeg verder alleen aan een informatie bron zodat ik het kon lezen en er zelf mee aan de slag kon.

Ik heb een site gekregen met grammatica enzo van het oud Nederlands, dus ik ben tevreden!


A sudden crack, as I crush your skull


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-11-2004 21:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

wel.l.. meneertje botzwaard..

de grote fout die je nu al de hele tijd maakt, is dat het geen OUD NEDERLANDS is, maar MIDDEL NEDERLANDS!!!!!


need I say more?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-11-2004 21:28 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:23 schreef irritante klootzak het volgende:
wel.l.. meneertje botzwaard..

de grote fout die je nu al de hele tijd maakt, is dat het geen OUD NEDERLANDS is, maar MIDDEL NEDERLANDS!!!!!


need I say more?

je hebt te veel gezegd.... hebben we allemaal eigenlijk wel


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 21:35 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Oke.


A sudden crack, as I crush your skull


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-11-2004 21:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dicht!


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Op Slot ende Sleutel weggemikken !


valfar
Usericon van valfar
Posted 02-11-2004 21:41 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

En gooi het topic over black metalzang dan ook meteen dicht als je toch bezig bent!



spectre
Usericon van spectre
Posted 02-11-2004 22:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 20:55 schreef valfar het volgende:
Edit: Is het toeval dat dit soort topics er alleen maar voor bm zijn? En niet iemand die raad vraagt over wat voor power metal lyrics hij moet schrijven.


bm is laagdrempelig, iedere boer met een gitaar en een computer kan het maken...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


valfar
Usericon van valfar
Posted 02-11-2004 22:24 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 2 november 2004 22:17 schreef spectre het volgende:
bm is laagdrempelig, iedere boer met een gitaar en een computer kan het maken...


Daar heb je gelijk in. Tenminste, simpele, onorginele black metal! Maar voor iets orgineels heb je toch wel creativiteit nodig, en dat is iets dat 90% van alle bm bands mist. Daarom ben ik op dit moment ook niet van plan om een bm band te beginnen. Gelukkig zijn er nog bands als wolversveen die wel met iets vrij onrgineels op de planken komen!



spectre
Usericon van spectre
Posted 02-11-2004 22:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 22:24 schreef valfar het volgende:
Daar heb je gelijk in. Tenminste, simpele, onorginele black metal! Maar voor iets orgineels heb je toch wel creativiteit nodig, en dat is iets dat 90% van alle bm bands mist.


dat is dan ook precies wat ik bedoel, al zeg ik hierbij niet dat botzwaard tot die regionen behoord... dat zullen we merken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 03-11-2004 9:30 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:23 schreef irritante klootzak het volgende:
wel.l.. meneertje botzwaard..

de grote fout die je nu al de hele tijd maakt, is dat het geen OUD NEDERLANDS is, maar MIDDEL NEDERLANDS!!!!!


need I say more?


En ik was de enigste die die fout maakten?


A sudden crack, as I crush your skull


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-11-2004 10:42 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 november 2004 9:30 schreef Botzwaard666 het volgende:
En ik was de enigste die die fout maakten?

Ik raad je wel aan eerst nederlands te leren voordat je teksten gaat schrijven. Als je met zulke belachelijke taalfouten aankomt wordt je al uitgelachen voordat je je belachelijke muziek hebt laten horen...


Zenial


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-11-2004 11:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Stoer heerschen in weidsch sompigh drasland,
Eenen schierscheemer swart drukkend ofer't veen
Saen sal den Duisternis rond ons fallen,
Ende ontrukken den siel aan ie'ereen

Heersch




Kun je beter proberen om in eigentijds Nederlands te zingen over tekenen van de komst van Satan, dood en verderf in ons huidige Nederland, me dunkt dat daar inmiddels toch genoeg msteriaal voor ligt. Plus je bent zowaar een beetje origineel misschien.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-11-2004 11:31 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja....
voetrot voor satan!

balkenende op een staak!!!!



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2004 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 11:31 schreef irritante klootzak het volgende:
ja....
voetrot voor satan!

balkenende op een staak!!!!


oooeeh subtiel gebruike van ende


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-11-2004 11:35 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dat dacht ik......


zie mister doodsbel..
zo moeilijk is eht niet...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-11-2004 11:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Een woeste legerschare van tienduizenden
Dreiging en haat richting de staat
Aangevoerd door Rood Fatsoen
Op de bres voor het Pensioen!



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-11-2004 12:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 9:30 schreef Botzwaard666 het volgende:
En ik was de enigste die die fout maakten?
Go Not Too Chruhc It Are Nice!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-11-2004 17:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 22:11 schreef Valorian het volgende:
Tsja... had wat beter je best gedaan op de middelbare school tijdens de colleges over Van den vos Reinaarde en Karel ende Elegast


Vergeet 'Mariken van Nieumeghen' niet!!


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen