IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Blackmetal teksten. Vorige pagina | Volgende pagina
Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 03-11-2004 21:22 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Jullie zouden het ook kunnen waarderen, dat we bijv niet standaart onze teksten in Engels doen, en toen iets aparts proberen te doen..


A sudden crack, as I crush your skull


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-11-2004 21:42 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Kunnen waarderen...



Kom op, zeg. Laat eerst maar eens wat horen, dán zal ik wel kijken, of ik het kan waarderen.



En waarom is dit topic nou nog steeds open? Bodzwaart heeft z'n benodigde info toch allang?

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 03-11-2004 21:43]


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2004 21:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

aardappelmessie denkt origineel te zijn door int nederlands te blaten ...

ok, er komen steeds meer allochtonen, maar zo weinig autochtonen zijn er ook weer niet


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 03-11-2004 21:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Oudnederlands? Jeeee,kon je echt niks anders bedenken? En btw, Van den Vos Reynaerde is in het Middelnederlands!Ben er destijds genoeg mee om de oren geslagen tijdens de hoorcolleges aan de unief!Pak er dan maar onmiddellijk een dikke spraakkunstbundel bij. Bezint eer ge begint,heb er genoeg op gevloekt.Maar ik ben toch blij dat ik het kan lezen en zowat alles versta.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


valfar
Usericon van valfar
Posted 03-11-2004 22:56 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 3 november 2004 21:22 schreef Botzwaard666 het volgende:
Jullie zouden het ook kunnen waarderen, dat we bijv niet standaart onze teksten in Engels doen, en toen iets aparts proberen te doen..


Als het orgineel was geweest misschien, en als je niet op een forum om hulp had gevraagd maar zelf op onderzoek was uitgegaan. Dan had ik het misschien wel kunnen waarderen. Maar dit is gewoon de ideeën van andere bands kopieren. Als dit nooit door een band was gedaan had jij het waarschijnlijk ook nooit gedaan.



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-11-2004 22:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 22:26 schreef arrebar het volgende:
Het verkoopt toch altijd goed, kijk maar naar Marco Borsato, hij zingt maar wat en is hartstikke rijk. Dat is geen goed voorbeeld voor een bm band het rijk worden.
Maargoed in theorie zijn de mooiste klinkende zangpartijen brullen zonder tekst maar met oerkreten die mooi op de muziek aansluiten. Echter verzint niemand dit soort "teksten" en kun je dat weer met heel veel overgave zingen. Genoeg slap gelul, tijd voor een biertje.


jezus, ik kan hier echt geen touw aan vastknopen.


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 03-11-2004 22:58 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 22:56 schreef valfar het volgende:
Als het orgineel was geweest misschien, en als je niet op een forum om hulp had gevraagd maar zelf op onderzoek was uitgegaan. Dan had ik het misschien wel kunnen waarderen. Maar dit is gewoon de ideeën van andere bands kopieren. Als dit nooit door een band was gedaan had jij het waarschijnlijk ook nooit gedaan.


Daar moet ik je ongelijk in geven... hoe ongeloofwaardig het ook klinkt!

[Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard666 op 03-11-2004 22:59]


A sudden crack, as I crush your skull


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-11-2004 23:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

inderdaad, ongeloofwaardig
Hoe kun jij nu objectief stellen dat je ook in middel-nederlands had geschreven, wanneer andere BM bands dat niet hadden gedaan?


valfar
Usericon van valfar
Posted 03-11-2004 23:04 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Let op het woord "Waarschijnlijk".



Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 03-11-2004 23:06 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 23:02 schreef aerodis het volgende:
inderdaad, ongeloofwaardig
Hoe kun jij nu objectief stellen dat je ook in middel-nederlands had geschreven, wanneer andere BM bands dat niet hadden gedaan?


Omdat wij serieus, heel lang hebben besproken over wat we zouden doen, en dat als het niet al bestond we ook zeker op dat waren uitgekomen.


A sudden crack, as I crush your skull


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-11-2004 23:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Staan alle komma's goed, want ik snap je zin voor geen meter.


Oud Vuil.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-11-2004 23:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 23:06 schreef Botzwaard666 het volgende:
Omdat wij serieus, heel lang hebben besproken over wat we zouden doen, en dat als het niet al bestond we ook zeker op dat waren uitgekomen.


Lullen vult geen CD tijd.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-11-2004 19:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wat is de bandnaam eigenlijk? of heb ik dat gemist?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-11-2004 19:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 19:35 schreef spectre het volgende:
wat is de bandnaam eigenlijk? of heb ik dat gemist?

doodsbel


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-11-2004 19:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 21:22 schreef Botzwaard666 het volgende:
Jullie zouden het ook kunnen waarderen, dat we bijv niet standaart onze teksten in Engels doen, en toen iets aparts proberen te doen..
Hoe in hemelsnaam denk jij dat jij in het Nederlands kan zingen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 09-11-2004 8:10 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Ik niet, ik drum.


A sudden crack, as I crush your skull


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-11-2004 11:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 19:49 schreef MetalJan het volgende:
doodsbel
oja, niks mis mee als je het mij vraagt, ik hoop echter dat de grammatica van de zanger wat beter op orde is dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 12:04 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

*grijnzz* een koddig topic
Maar om even op het origineel zijn terug te komen.dat is maar weinige gegeven.ikluister liever naar een goed nummer of het nou origineel is of niet als het maar iets bij me losmaakt


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-11-2004 12:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hier is een origineel idee: bedenk je eigen taal en zing daarin! Het Truilands (of Troelands) of zoiets. Hoef je je ook niet meer te bekommeren om interpunctie en zinsvervoegingen en dergelijke.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 12:28 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 12:18 schreef Mark het volgende:
Hier is een origineel idee: bedenk je eigen taal en zing daarin! Het Truilands (of Troelands) of zoiets. Hoef je je ook niet meer te bekommeren om interpunctie en zinsvervoegingen en dergelijke.


Maakt het eigenlijk wat uit?
De meeste lyrics in dit genre versta je toch niet (mits je de bijgeleverde Lyrics niet leest)


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

gewoon in de brute grdindeath taal:
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-11-2004 12:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hee, het werkt ook voor Burzum


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 12:33 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 12:29 schreef Jenje het volgende:
gewoon in de brute grdindeath taal:
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



*burrp*


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


DEEP-SHIT
Usericon van DEEP-SHIT
Posted 09-11-2004 12:50 by DEEP-SHIT Wijzig reactieProfiel van DEEP-SHITQuote dit bericht

Je zou wat oude boeken in het Diets "oud Nederlandsch" moeten huren.
Meestal kan je in het zinsverband wel de betekenis van vreemde woorden achterhalen.
-Karel ende Elegast
-van den vos Reinaerde
-Heer Halewijn (oud lied)

Zowaar iets van de MAVO mogen onthouden.



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-11-2004 12:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

volgens mij waren er al achter dat dat middel nederlands was

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-11-2004 12:54]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen