IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Rijkeluiskinderen / rijkelui Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2004 21:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hey ho..............er!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2004 21:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



natassja
Usericon van natassja
Posted 15-12-2004 21:07 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

en wederom is dit een metalfan verantwoord topic

lachen voor de mensen die willen overstappen omdat metalfan niet serieus genoeg meer is


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2004 21:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2004 21:07 schreef natassja het volgende:
en wederom is dit een metalfan verantwoord topic

lachen voor de mensen die willen overstappen omdat metalfan niet serieus genoeg meer is


Dit is dan ook een topic waarin na drie posts alles wat zinnig was reeds gemeld was.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2004 21:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wij zijn het welkomscomite

Flikker op en krijg terminale platjes


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-12-2004 1:10 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 15 december 2004 21:08 schreef Chelman het volgende:
Dit is dan ook een topic waarin na drie posts alles wat zinnig was reeds gemeld was.
Nondeju ja... laatste poging: on topic!!!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mistress-666-
Usericon van Mistress-666-
Posted 16-12-2004 8:23 by Mistress-666- Wijzig reactieProfiel van Mistress-666-Quote dit bericht

Right... Whats in a name? Ik had ook een heel blije naam kunnen nemen. Maar aangezien ik altijd namen en wachtwoorden vergeet (heb je zowat voor iedere site nodig) heb ik altijd vanaf m'n 15de dezelfde overal. Anywayz, ik wilde dus alleen zeggen dat het geen zin heeft om allerlei mooie theoriën te verzinnen als je niet van plan bent er wat mee te gaan doen. Ik ken wel een paar van die 'goffiks' die dat zo'n beetje als levensinvulling hebben, filosoferen over vanalles, maar er nooit wat meedoen, en nou met een uitkering thuis verder zitten te filosoferen over wat ze allemaal nog gaan doen.
Zo'n leven wilde ik jullie besparen. Maar zullen we dan nu een beetje normaal gaan doen want ik ga toch niet weg.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-12-2004 9:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Zo'n leven wilde jij ons besparen??


Hehehe..


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-12-2004 10:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2004 8:23 schreef Mistress-666- het volgende:
Right... Whats in a name? Ik had ook een heel blije naam kunnen nemen. Maar aangezien ik altijd namen en wachtwoorden vergeet (heb je zowat voor iedere site nodig) heb ik altijd vanaf m'n 15de dezelfde overal. Anywayz, ik wilde dus alleen zeggen dat het geen zin heeft om allerlei mooie theoriën te verzinnen als je niet van plan bent er wat mee te gaan doen. Ik ken wel een paar van die 'goffiks' die dat zo'n beetje als levensinvulling hebben, filosoferen over vanalles, maar er nooit wat meedoen, en nou met een uitkering thuis verder zitten te filosoferen over wat ze allemaal nog gaan doen.
Zo'n leven wilde ik jullie besparen. Maar zullen we dan nu een beetje normaal gaan doen want ik ga toch niet weg.

ONTOPIC

Ben je nu rijk of niet?


Mistress-666-
Usericon van Mistress-666-
Posted 16-12-2004 10:25 by Mistress-666- Wijzig reactieProfiel van Mistress-666-Quote dit bericht

Hmz... valt mee. Gewoon stufi en een bijbaantje. Hoop het wel ooit te worden. En jij?


garath
Usericon van garath
Posted 16-12-2004 19:37 by garath Wijzig reactieProfiel van garathQuote dit bericht

wat is er mis met rijkeluiskinderen beter dan arme bosnegers of zeggen jullie steel van de rijke en geef het aan de arme


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 16-12-2004 19:42 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2004 19:37 schreef garath het volgende:
wat is er mis met rijkeluiskinderen beter dan arme bosnegers of zeggen jullie steel van de rijke en geef het aan de arme


Wat een ontzettend sterke vergelijking, asshole.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-12-2004 19:54 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 16 december 2004 10:23 schreef ghoulliette het volgende:
ONTOPIC

Ben je nu rijk of niet?




Iedereen heeft recht op mijn mening.


Pimmel
Usericon van Pimmel
Posted 17-12-2004 13:48 by Pimmel Profiel van PimmelQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 17-12-2004 15:49]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-12-2004 13:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2004 10:23 schreef ghoulliette het volgende:
ONTOPIC

Ben je nu rijk of niet?
Ze jankt ... nee dus ...




Pimmel
Usericon van Pimmel
Posted 17-12-2004 13:53 by Pimmel Profiel van PimmelQuote dit bericht

--

[Dit bericht is gemodereerd door Paul op 17-12-2004 14:02]


mark05
Zielig Mannetje
Usericon van mark05
Posted 17-12-2004 14:25 by mark05 Profiel van mark05Quote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 17-12-2004 15:49]


Elfeneter
Usericon van Elfeneter
Posted 17-12-2004 15:20 by Elfeneter Profiel van ElfeneterQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 17-12-2004 15:49]


metaldennis2
Usericon van metaldennis2
Posted 17-12-2004 15:22 by metaldennis2 Profiel van metaldennis2Quote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 17-12-2004 15:49]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2004 3:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

...
Op zich allemaal weinig mis mee want, nogmaals, je kan mazzel hierin hebben, maar de kans is groot dat ze ook leiding geven over mensen die van-uit- een lagere economische klasse komen; hebben zij, omdat ze zelf nooit van onderaan de ladder hebben hoeven beginnen en dus geen prestatie hebben geleverd uit zichzelf daarvandaan hogerop te komen en dus niet weten hoe dat is, wel recht van spreken over deze groep mensen en de wetgeving waar deze klasse mee te maken heeft/gaat hebben?



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-12-2004 10:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Misschien wel, aangezien er niemand uit die "lagere klasse" dan is om het beter te doen.
Kunt moeilijk aan positivieve discriminatie gaan doen. En is het van belang om zulke dingen te weten om leiding te kunnen geven?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-03-2005 9:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 december 2004 10:53 schreef ghoulliette het volgende:
Misschien wel, aangezien er niemand uit die "lagere klasse" dan is om het beter te doen.


Dat is nog maar de vraag; vaak gaat het toch meer om 'who you know' ipv 'what you know'; het -elite-kringetje blijft dus besloten.

quote:
En is het van belang om zulke dingen te weten om leiding te kunnen geven?


Lijkt me wel; net zoals een politicus begrijpt in welke positie de groep mensen zitten over wie hij wetgeving uitschrijft.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-03-2005 9:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-03-2005 12:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2005 9:30 schreef Mutilator het volgende:
Dat is nog maar de vraag; vaak gaat het toch meer om 'who you know' ipv 'what you know'; het -elite-kringetje blijft dus besloten.


Nou, nou, elitekringetje, zaken doen is voor 90% gebaseerd op "netwerken". "Rijkeluiskinderen" (walgelijk woord, btw) hebben soms het voordeel van het netwerk van pappie/ mammie gebruik te kunnen maken/ erin geïntroduceerd te kunnen worden.

Als ik voor mezelf zou beginnen, besteed ik ook liever werk uit aan vriendjes waarvan ik weet dat ze iets kunnen waar ik geld mee kan verdienen dan dat ik tig bedrijven zou benaderen, tig keer om de tafel zou moeten gaan zitten, offertes vergelijken, etc.

Kwestie van gunnen.. Als ik vriendje A een opdracht gun, gunt hij mij volgende keer een opdracht. Een win-win situatie dus.

Ook lijkt het me niet meer dan logisch in zo'n situatie iemand in dienst te nemen die ik ken én waarvan ik weet dat hij zijn vak verstaat, dan dat ik een selectieprocedure opstart om een geschikt iemand te vinden.

Dus.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 08-03-2005 17:06 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 16 december 2004 19:37 schreef garath het volgende:
wat is er mis met rijkeluiskinderen beter dan arme bosnegers of zeggen jullie steel van de rijke en geef het aan de arme


Lul toch niet zo dom man, zak hooi


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-03-2005 17:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Rijk vind ik niet erg, verwend gedrag wel.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen