IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Help, school. Deel 2. Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-09-2005 15:11 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Vanaf morgen op stage, heb er wel zin in .


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 05-09-2005 16:48 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Vanaf vandaag weer gestart met school. Heb er weer zin in, dus niks "Help, school" voor mij.


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 09-09-2005 22:08 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

hoi


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 09-09-2005 23:57 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

school sucks


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 13-09-2005 12:56 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

*schop*

Aangezien er nog veel schoolleed heerst op dit moment...Drop uw leed hiero..

Als ik dit in het godvertopic lees, wordt ik weer herinnerd aan die kloteopleiding die ik heb gedaan. Wat een eikels bijmekaar. Je bent als student gewoon overgeleverd aan slechte organisatie van zo'n school en mijn ervaring is dat je er bar weinig aan kan doen. Klagen was in mijn geval, totaal zinloos.


Don't blush when I rip you open


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 13-09-2005 15:10 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

bij mij op de uni ook. Zit je in je masterfase, is de organisatie nog steeds kut. Leuk, een blok van 7 weken met een boek wat waarschijnlijk ergens volgende week geleverd wordt...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-09-2005 17:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

morgen begint nieuw schooljaar weer...

is m'n 2de jaar journalistiek en kijk er wel naar uit, maand stage enzo


maar hopelijk is het de eerste week nog een beetje kalm


Faustian Spirit of the Earth


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-09-2005 17:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wtf, kankerlaat zeg


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-09-2005 17:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

bwaaa 2 dagen vroeger dan vorig jaar , op unief beginnen ze pas 3 oktober


Faustian Spirit of the Earth


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 25-09-2005 17:41 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2005 17:36 schreef cataclysm child het volgende:
bwaaa 2 dagen vroeger dan vorig jaar , op unief beginnen ze pas 3 oktober

joehoe... Wel jammer dat sommige kloteprofs het nodig vinden om op een zondagmidd zoals vandaag te beslissen dage dan een week vr de start al es naar een vergadering moogt komen om 8u smorgens!!(ivm thesisonderzoek) Hierdoor mis ik dus wel Vader en Rotting Christ nu maandag


Member of the iso-betawuste crew!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-09-2005 15:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

was redelijk korte dag , ziet er wel druk jaar uit ...


Faustian Spirit of the Earth


Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 28-09-2005 10:01 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

Jaja, dan heb je het als middelbare schooljongetje toch wel goed (6VWO)!


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-09-2005 10:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 10:01 schreef Lulfiep het volgende:
Jaja, dan heb je het als middelbare schooljongetje toch wel goed (6VWO)!


Geniet er maar van... zo lang het nog kan...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-09-2005 10:54 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik her nu stage


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 28-09-2005 18:41 by Ruud Wijzig reactieProfiel van RuudQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-01-2008 21:21]


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-09-2005 22:41 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik had vorig jaar ook hetzelfde idee als jou. Qua geschiedenis op HBO kom je uit op Lerarenopleiding Geschiedenis (wat ik nu doe). Hier je propedeuce halen (SUCCES ERMEE!! ) en dan naar de Uni. Ken een jongen die dit gelukt is, wat erg lastig is, dus goed je best doen als je dat wilt doen.
Toch maar gekozen om verder te gaan op de lerarenopleiding, nog best leuk.
(en goede werkgelegenheid )

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 28-09-2005 22:41]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2005 22:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bereid je alleen wel voor op een loopbaan waar je weinig groei kunt verwachten ...

Dat viel mij echt vies tegen tijdens werken in het onderwijs, jezelf omhoog werken is nagenoeg onmogelijk.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-09-2005 22:45 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 22:42 schreef Jenje het volgende:
Bereid je alleen wel voor op een loopbaan waar je weinig groei kunt verwachten ...

Dat viel mij echt vies tegen tijdens werken in het onderwijs, jezelf omhoog werken is nagenoeg onmogelijk.

"Je groeit in het onderwijs"

Tja, misschien dat ik na de opleiding 1e graads ga proberen te halen, maar dat zie ik tegen die tijd wel. En omhoog werken lijkt mij ook niet echt te kunnen als leraar, ja, van 2e naar 1e graad, maar meer ook niet echt heb ik het idee.


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-09-2005 22:45 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Volgens mij (let op: ik heb het ook maar gehoord). Kun je sinds dit jaar nadat je je hbo P hebt gehaalt niet meer naar de uni.


Iemand die hier meer van weet?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-09-2005 22:46 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Een jongen die ik ken heeft dit jaar z'n P gehaald en kan, ik geloof, in november beginnen op de Uni.
Verder weet ik het ook niet.


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-09-2005 22:47 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 22:46 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Een jongen die ik ken heeft dit jaar z'n P gehaald en kan, ik geloof, in november beginnen op de Uni.
Verder weet ik het ook niet.



Nog op tijd ingeschreven?



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-09-2005 22:50 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Wel op tijd ingeschreven geloof ik, maar kreeg zijn P pas laat van de school in ontvangst.
Verder weet ik niet hoe de regeling daarover nu zit.
Ben maar van het plan afgestapt om me P te halen en dan naar de Uni te gaan. Toch wat te hoog gegrepen. (Had het eerste jaar niet eens genoeg studiepunten dus de zelfde opleiding op andere locatie begonnen)


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 28-09-2005 23:31 by Ruud Wijzig reactieProfiel van RuudQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-01-2008 21:22]


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 28-09-2005 23:38 by Ruud Wijzig reactieProfiel van RuudQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-01-2008 21:22]


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-09-2005 23:39 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2005 23:31 schreef Ruud het volgende:
Maar had jij van te voren al wel het idee om uiteindelijk in het onderwijs uit te komen?

Nee, eigenlijk niet. Ik ging er heen voor me P, maar in de loop van het jaar werd het leraarschap toch intressanter, vooral na de stage.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen