IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Terrorisme Vorige pagina | Volgende pagina
Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 16:39 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 16:35 schreef ghoulliette het volgende:
Nederland heeft vooral te lijden onder het zeurkous-terrorisme.

Zeurkousterrorisme?? Lieve schat, er is iemand in NL vermoord om zijn mening (alweer). En jij gaat je nu druk maken over zeuren..... (ik neem aan dat je ons gezeur bedoelt)


Arwen ná anvanya vendë ecénien


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 16:40 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:35 schreef Jenje het volgende:
Ja dat kutfeminisme ook ...


Prcs ik word helemaal gek van die extremistische vrouwen brrrr


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-11-2004 16:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:39 schreef Mithrandir het volgende:
Zeurkousterrorisme?? Lieve schat, er is iemand in NL vermoord om zijn mening (alweer). En jij gaat je nu druk maken over zeuren..... (ik neem aan dat je ons gezeur bedoelt)
Lieve schat, ze heeft natuurlijk wel gelijk... Door al ons gezeur langs elkaar af en al ons gepraat missen we het werkelijke punt en gebeurd er niets.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-11-2004 16:40 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:35 schreef Jenje het volgende:
Ja dat kutfeminisme ook ...

lol


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-11-2004 16:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:39 schreef Mithrandir het volgende:
Zeurkousterrorisme?? Lieve schat, er is iemand in NL vermoord om zijn mening (alweer). En jij gaat je nu druk maken over zeuren..... (ik neem aan dat je ons gezeur bedoelt)


Zo, wel één gestoorde moslim! Eng hoor, al die terroristen!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-11-2004 16:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:36 schreef Mithrandir het volgende:
en welk geloof doet dat nou het meest??? En pleegt de ene na de andere aanslag??
Je hebt je dus nog niet verdiept in de terreur van het christendom?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-11-2004 16:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:42 schreef Schaep het volgende:
Zo, wel één gestoorde moslim! Eng hoor, al die terroristen!
Ker0l.... 1 gestoorde moslim? Volg je het nieuws? Of leef je nog steeds in je bekrompen hippiewereld?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 16:43 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 16:42 schreef Schaep het volgende:
Zo, wel één gestoorde moslim! Eng hoor, al die terroristen!

Eentje voerde de aanslag op Theo uit. Het was het werk van een achttal schepsels. Daarnaast lopen er minstens 150 meer rond in NL. Bovendien is er nu een andere groepering, die met aanslagen dreigt, als 'wij' doorgaan met graffitti op moskeeen. Hoezo 1???


Arwen ná anvanya vendë ecénien


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 16:43 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:39 schreef Mithrandir het volgende:
Zeurkousterrorisme?? Lieve schat, er is iemand in NL vermoord om zijn mening (alweer). En jij gaat je nu druk maken over zeuren..... (ik neem aan dat je ons gezeur bedoelt)


als ik daar even op in mag haken (zoniet dan toch *grinzz*
op het moment dat vangogh vermoord werd, had de zoveelste gestoorde ouder zijn/haar vier kinderen vermoord..gebeurd ook wel vaak de laatste tijd toch..? TOCH!!!


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 16:44 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 16:43 schreef zarlack het volgende:
als ik daar even op in mag haken (zoniet dan toch *grinzz*
op het moment dat vangogh vermoord werd, had de zoveelste gestoorde ouder zijn/haar vier kinderen vermoord..gebeurd ook wel vaak de laatste tijd toch..? TOCH!!!

tja.... jeugd van tegenwoordig....


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-11-2004 16:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:43 schreef zarlack het volgende:
als ik daar even op in mag haken (zoniet dan toch *grinzz*
op het moment dat vangogh vermoord werd, had de zoveelste gestoorde ouder zijn/haar vier kinderen vermoord..gebeurd ook wel vaak de laatste tijd toch..? TOCH!!!
Dat heeft ook heel veel met het onderwerp te maken...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-11-2004 16:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:43 schreef Mithrandir het volgende:
Eentje voerde de aanslag op Theo uit. Het was het werk van een achttal schepsels. Daarnaast lopen er minstens 150 meer rond in NL. Bovendien is er nu een andere groepering, die met aanslagen dreigt, als 'wij' doorgaan met graffitti op moskeeen. Hoezo 1???


Zo, wel 150 van de bijna 1000.000 stuks. Gelukkig is het percentage gestoorde Nederlanders stukken kleiner!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-11-2004 16:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:46 schreef Schaep het volgende:
Zo, wel 150 van de bijna 1000.000 stuks. Gelukkig is het percentage gestoorde Nederlanders stukken kleiner!
Het gaat erom wat die cijfers kunnen aanrichten... Verder zijn er 50.000 moslims waarvan bekend is dat ze bereid zijn aan de jihad deel te nemen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 16:48 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

er zijn ook zoveel Nederlanders die banden hebben met al'qaida en zo.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 16:51 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:45 schreef Misanthrope het volgende:
Dat heeft ook heel veel met het onderwerp te maken...


Heeft in die zin met het onderwerp te maken,
dat het opblazen van 1 moord belangrijker word gevonden dan 4 moorden ..en waarom.. het is nu eenmaal makkelijker als de schuldvraag zo duidelijk is..je moet de mensen natuurlijk niet te veel na laten denken ..
Maar goed neem aan dat als het een moslim is die zijn kinderen vermoord het wel weer voorpagina nieuws word


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 16:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:39 schreef Mithrandir het volgende:
Zeurkousterrorisme?? Lieve schat, er is iemand in NL vermoord om zijn mening (alweer). En jij gaat je nu druk maken over zeuren..... (ik neem aan dat je ons gezeur bedoelt)

Er word overal wel iemand vermoord, kinderen worden dagelijks mishandeld warabij hun christenlijke buurtjes geen melding van maken bij de kinder mishandeling.

Hoeveel mensen lopen hierdoor gevaar in Nederland en hoeveel mensen lopen er uberhaupt gevaar om bijvoorbeeld dood gereden te worden door zatlappen die zonnodig achter het stuur moeten gaan zitten.

Heel zielig hoor allemaal dat er vervelende moslims zijn enzo, maar al dat slap gelul erover maakt het niet beter ofzo. maar misschien dat het alle lapswansen weer wat te zeuren geeft en het gevoel hebben ergens mee bezig te zijn? Ik weet het niet, maar het is behoorlijk zinloos en irritant. mensen maken zich er druk om waardoor zij zich ook asosciaal opstellen. Ik wil niet tegen al die onweerkoppen aankijken heel de dag.
Sta je in de Ah, de HEMA waar dan ook en overal die chagerijnige kuttekopen van die kut nederlanders die alleen maar kunnen kankeren op van alles en nog wat. Lachen kost niets extra's en zou de samenleving een stuk gezelliger maken.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-11-2004 16:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:47 schreef Misanthrope het volgende:
Het gaat erom wat die cijfers kunnen aanrichten... Verder zijn er 50.000 moslims waarvan bekend is dat ze bereid zijn aan de jihad deel te nemen.


Natuurlijk kunnen ze veel aanrichten, dat kunnen andere mensen ook. De angst is wel erg overdreven.

quote:
Op 9 november 2004 16:48 schreef Mithrandir het volgende:
er zijn ook zoveel Nederlanders die banden hebben met al'qaida en zo.


Heb je er ooit aan gedacht dat ook mensen die geen banden hebben met dat soort groepen gevaarlijk zouden kunnen zijn?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 16:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:55 schreef Schaep het volgende:
Natuurlijk kunnen ze veel aanrichten, dat kunnen andere mensen ook. De angst is wel erg overdreven.

Heb je er ooit aan gedacht dat ook mensen die geen banden hebben met dat soort groepen gevaarlijk zouden kunnen zijn?

Idd, de potentie tot iets hebben betekend ook nog niet dat er iets mee gedaan wordt.

Net als bij die discussie over de "verboden" honden. Gevaarlijke rassen ("moslims") moesten verboden worden omdat ze eventueel zouden kunnen gaan bijten omdat ze de potentie hadden. Maar ondertussen 0 bijtgevallen in NL.

En de minder gevaarlijke Labrador ("de normale nederlander") is de hond die de meeste bijtgevallen op zijn naam heeft.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 16:58 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 16:55 schreef Schaep het volgende:
Natuurlijk kunnen ze veel aanrichten, dat kunnen andere mensen ook. De angst is wel erg overdreven.

quote:
Heb je er ooit aan gedacht dat ook mensen die geen banden hebben met dat soort groepen gevaarlijk zouden kunnen zijn?

Die zouden op zich gevaarlijk kunnen zijn -iemand met te veel drank op achter het stuur is ook gevaarlijk- maar die gaan zich niet organiseren om aanslagen te plegen, omdat iemand zei dat Mohammed een slet is, omdat hij 5000 vrouwen geneukt zou hebben.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-11-2004 17:00 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Dit is eigenlijk best wel grappig, want toen ik een maand of 3 geleden hier een topic opende over de mogelijkheid van terroisme in Nederland lachtte iedereen mij vierkant uit. Wat zijn Nederlanders toch fucking naief.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 09-11-2004 17:03]


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 17:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb besloten het gewoon tof te vinden, idereen kankerd dat er nooit wat in dit land gebeurt .. gebeurt er eens wat .. weer niet goed ...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 09-11-2004 17:03 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 9 november 2004 17:00 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dit is eigenlijk best wel grappig, want toen ik een maand of 3 geleden hier een topic opende over de mogelijkheid van terroisme in Nederland lachte iedereen mij verkant uit. Wat zijn Nederlanders toch fucking naief.


Of de algehele Nederlandse opinie is gewoon makkelijk en snel te beïnvloeden. Ik ontken de gebeurtenissen van de afgelopen tijd absoluut niet maar als je al naar dit forum kijkt dan zijn er wel heel veel post die een verwijzing naar terrorisme of extremisme behelsen. Ik vind het af en toe wat panisch en overdreven overkomen.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 17:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:03 schreef Jebes het volgende:
Of de algehele Nederlandse opinie is gewoon makkelijk en snel te beïnvloeden. Ik ontken de gebeurtenissen van de afgelopen tijd absoluut niet maar als je al naar dit forum kijkt dan zijn er wel heel veel post die een verwijzing naar terrorisme of extremisme behelsen. Ik vind het af en toe wat panisch en overdreven overkomen.
Vrijheid van meningsuiting is bij communisten nou eenmaal niet zo belangrijuk, dus vergeven we je de domheid.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 17:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:00 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dit is eigenlijk best wel grappig, want toen ik een maand of 3 geleden hier een topic opende over de mogelijkheid van terroisme in Nederland lachtte iedereen mij vierkant uit. Wat zijn Nederlanders toch fucking naief.

Ben nog steeds niet bang voor terrorisme. In Amsterdam worden er trouwens wel meer mensen doodgschoten door criminelen.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-11-2004 17:07 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

hahaha
tja waar mijn topic toen over ging was meer: dreiging van terrorisme in nederland. En iedereen schreeuwde toen fucking hard van : HAHAHAHA jij bent gek! Denk je nou echt dat dat in Nederland gebeurt??? Je kijkt te veel films.
Nou ja, het begint zo onderhand wel verdcht veel te lijken op alles wat je zietop het nieuws of een film.


Kankerlul


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen