IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VII Vorige pagina | Volgende pagina
MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 13:18 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 19 november 2004 13:17 schreef Chelman het volgende:
Ik heb nog geen kanker en al zeker geen acute. Ik ga toch wel bijna elk jaar jagen.

voor je plezier?
dan ben je echt een klootzak.


Kankerlul


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2004 13:20 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 november 2004 13:18 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
voor je plezier?
dan ben je echt een klootzak.
Definieer plezier.

Mag jagen alleen wanneer je het met tegenzin doet?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 13:21 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 19 november 2004 13:20 schreef Chelman het volgende:
Definieer plezier.

Mag jagen alleen wanneer je het met tegenzin doet?



waarom schiet je anders nutteloos beesten af? lijkt mij dat je het met een reden doet. of was je vroeger het lulletje en zijn de beesten nu de lul?


Kankerlul


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-11-2004 13:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert



Voorzitter jaagt met auto op scheidsrechter

19/11/2004 10:45

De voorzitter van de Moldavische tweedeklasser Roso, Mikhail Makoveia, moet een boete van 2.000 dollar (circa 1.600 euro) betalen.
Bij Makoveia sloegen afgelopen zaterdag de stoppen door tijdens het thuisduel met FC Politehnica Chisinau, toen de scheidsrechter weigerde Roso een strafschop te geven. De voorzitter raakte buiten zinnen, zocht zijn Audi 100 op en scheurde vervolgens het veld op.

De arbiter, in het dagelijks leven officier in het leger, moest rennen voor zijn leven om aan de auto te ontsnappen. Na een doldwaze achtervolging op het veld wist hij een veilige plek te vinden op de tribune.

De Moldavische bond besloot niet alleen Makoveia de voor Moldavische begrippen zeer hoge boete te geven, maar zette ook het gestaakte duel om in een reglementaire 3-0 nederlaag voor Roso, dat de vijfde plaats inneemt in de Divizia A, een plek achter FC Politehnica.





Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 13:30 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

echt, wat een mongolen bestaan er op de wereld.


Kankerlul


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 19-11-2004 13:43 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Het schieten op beesten voor vermaak e.d. is in mijn ogen ook volstrekt nutteloos.. Koop dan een goed fototoestel en schiet ze daar mee. Maar ik denk dat onze prediker wel een of andere uitleg heeft waarom iemand met zijn verfijning tot zo iets barbaars in staat is als het knallen op beesten.


Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2004 13:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 november 2004 13:21 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
waarom schiet je anders nutteloos beesten af? lijkt mij dat je het met een reden doet. of was je vroeger het lulletje en zijn de beesten nu de lul?
Hoezo nutteloos? Nutteloos voor jou wellicht…..



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 13:46 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 19 november 2004 13:45 schreef Chelman het volgende:
Hoezo nutteloos? Nutteloos voor jou wellicht…..



wat zijn dat voor domme antwoorden?
geef godverdomme dan eens een verklaring wat het nut ervan is?


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 13:49 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 19 november 2004 13:43 schreef SkinPeeleR het volgende:
Het schieten op beesten voor vermaak e.d. is in mijn ogen ook volstrekt nutteloos.. Koop dan een goed fototoestel en schiet ze daar mee. Maar ik denk dat onze prediker wel een of andere uitleg heeft waarom iemand met zijn verfijning tot zo iets barbaars in staat is als het knallen op beesten.


niet dus.


Kankerlul


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-11-2004 13:52 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 19 november 2004 13:43 schreef SkinPeeleR het volgende:
Koop dan een goed fototoestel en schiet ze daar mee.




http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2004 13:57 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 november 2004 13:43 schreef SkinPeeleR het volgende:
Het schieten op beesten voor vermaak e.d. is in mijn ogen ook volstrekt nutteloos.. Koop dan een goed fototoestel en schiet ze daar mee. Maar ik denk dat onze prediker wel een of andere uitleg heeft waarom iemand met zijn verfijning tot zo iets barbaars in staat is als het knallen op beesten.
Barbaars? Wat is er meer barbaars aan dan het kopen van een kip gewikkeld in een stuk plastic bij de Albert Heijn? Of doe je dat ook niet?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 13:59 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 19 november 2004 13:57 schreef Chelman het volgende:
Barbaars? Wat is er meer barbaars aan dan het kopen van een kip gewikkeld in een stuk plastic bij de Albert Heijn? Of doe je dat ook niet?


Dan vreet je het tenminste op. Ik kan me voorstellen dat mensen vroeger gingen jagen voor voedsel, lijkt me vrij logisch.. Beesten voor niets afknallen dat is echter gewoon lomp. Valt me een beetje tegen van zo'n links politiek correct figuur als jij.


Kankerlul


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 19-11-2004 13:59 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 19 november 2004 13:59 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dan vreet je het tenminste op. Ik kan me voorstellen dat mensen vroeger gingen jagen voor voedsel, lijkt me vrij logisch.. Beesten voor niets afknallen dat is echter gewoon lomp. Valt me een beetje tegen van zo'n links politiek correct figuur als jij.


Links? Je wil Chelman echt boos krijgen he?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 14:00 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 19 november 2004 13:59 schreef Jebes het volgende:
Links? Je wil Chelman echt boos krijgen he?


nee, ik vind het achterlijk als je nutteloos op beesten schiet en als je dan vraagt waarom iemand zoiets doet dat je dan een dom antwoord terug krijgt.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 19-11-2004 14:01]


Kankerlul


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2004 14:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 november 2004 13:59 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dan vreet je het tenminste op. Ik kan me voorstellen dat mensen vroeger gingen jagen voor voedsel, lijkt me vrij logisch.. Beesten voor niets afknallen dat is echter gewoon lomp. Valt me een beetje tegen van zo'n links politiek correct figuur als jij.
Links figuur? Je bent denk ik met iemand anders in de war.

En denk je dat de beesten die wij jagen niet o.a. tot voedsel verwerkt worden? Denk je dat er enig land iig in Europa/VS/Canada is die het toestaat om beesten af te knallen en zomaar te laten liggen?

Hier heb ik het niet eens over de noodzaak van het afknallen van bepaalde soorten in sommige gebieden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-11-2004 14:05 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 november 2004 13:57 schreef Chelman het volgende:
Barbaars? Wat is er meer barbaars aan dan het kopen van een kip gewikkeld in een stuk plastic bij de Albert Heijn? Of doe je dat ook niet?
Ja maar die kip wordt niet eerst opgejaagd en vier keer niet fataal geraakt om vervolgens in vreselijke pijnen langzaam te sterven.

Oh en ik koop inderdaad geen kip


I'm not being rude. You're just insignificant.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 14:06 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 19 november 2004 14:03 schreef Chelman het volgende:
Links figuur? Je bent denk ik met iemand anders in de war.

En denk je dat de beesten die wij jagen niet o.a. tot voedsel verwerkt worden? Denk je dat er enig land iig in Europa/VS/Canada is die het toestaat om beesten af te knallen en zomaar te laten liggen?

Hier heb ik het niet eens over de noodzaak van het afknallen van bepaalde soorten in sommige gebieden.



onder andere ja. en de noodzaak van afknallen van dieren is er niet. ja, als er mensen ineens besluiten te gaan leven in de bossen en er volgens hen een berenoverlast is en mensen aanvallen. rot toch op man, dieren moet je met rust laten. mensen zijn een stel kankerlijers, ik hoop dat ze aan stukken gescheurd worden door die dieren die ze normaal afknallen.
waar schiet je op dan? konijnen?
rijkeluisvoedsel.


Kankerlul


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2004 14:11 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 november 2004 14:06 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
onder andere ja. en de noodzaak van afknallen van dieren is er niet. ja, als er mensen ineens besluiten te gaan leven in de bossen en er volgens hen een berenoverlast is en mensen aanvallen. rot toch op man, dieren moet je met rust laten. mensen zijn een stel kankerlijers, ik hoop dat ze aan stukken gescheurd worden door die dieren die ze normaal afknallen.
waar schiet je op dan? konijnen?
rijkeluisvoedsel.
Ik heb tot nu toe alleen op edelhert en wilde zwijn geschoten. Ik ben ook weleens meegeweest op eendenjacht maar ik waag me daar perssoonlijk niet aan aangezien ik daarvoor niet goed genoeg ben (o.a. om de door Helmet geschetste faalhazerij te voorkomen).

Rijkeluisvoedsel? Het is betrekkelijk goedkoop eigenlijk. In Nederland niet natuurlijk, maar hier heb je bijna geen wild…..


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 14:12 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 19 november 2004 14:11 schreef Chelman het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen op edelhert en wilde zwijn geschoten. Ik ben ook weleens meegeweest op eendenjacht maar ik waag me daar perssoonlijk niet aan aangezien ik daarvoor niet goed genoeg ben (o.a. om de door Helmet geschetste faalhazerij te voorkomen).

Rijkeluisvoedsel? Het is betrekkelijk goedkoop eigenlijk. In Nederland niet natuurlijk, maar hier heb je bijna geen wild…..



waar jaag je dan?


Kankerlul


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 19-11-2004 14:17 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 19 november 2004 14:11 schreef Chelman het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen op edelhert en wilde zwijn geschoten. Ik ben ook weleens meegeweest op eendenjacht maar ik waag me daar perssoonlijk niet aan aangezien ik daarvoor niet goed genoeg ben (o.a. om de door Helmet geschetste faalhazerij te voorkomen).

Rijkeluisvoedsel? Het is betrekkelijk goedkoop eigenlijk. In Nederland niet natuurlijk, maar hier heb je bijna geen wild…..



Dat er af en toe op konijnen (meen ik) gejaagd wordt omdat een overschot aan konijnen niet goed is voor de natuur en bebouwing (in de zin van land en akkerbouw) kan ik nog enigzins begrijpen. Hoewel het natuurlijk aan de mens ligt dat de natuurlijke leefomgeving van een konijn steeds beperkter wordt waardoor er sneller overschotten tot stand komen maar goed. Maar welke 'schade' berokkent een edelhert of wild zwijn dan aan de omgeving dat er op gejaagd mag worden? Of is deze jacht niet in het kader van 'het beperken van het aantal .... tbv het behoud van de omgeving' maar gewoon puur voor de lol?

edit: typevaut

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 19-11-2004 14:17]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2004 14:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 november 2004 14:12 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
waar jaag je dan?
Tot nu toe een paar keer in Polen en een tweetal keren in de VS.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 14:19 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 19 november 2004 14:17 schreef Jebes het volgende:
Hoewel het natuurlijk aan de mens ligt dat de natuurlijke leefomgeving van een konijn steeds beperkter wordt waardoor er sneller overschotten tot stand komen maar goed.



Kijk dat is nou het hele punt.


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 14:23 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 19 november 2004 14:17 schreef Chelman het volgende:
Tot nu toe een paar keer in Polen en een tweetal keren in de VS.


Ah ok.


Kankerlul


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2004 14:24 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 november 2004 14:17 schreef Jebes het volgende:
Dat er af en toe op konijnen (meen ik) gejaagd wordt omdat een overschot aan konijnen niet goed is voor de natuur en bebouwing (in de zin van land en akkerbouw) kan ik nog enigzins begrijpen. Hoewel het natuurlijk aan de mens ligt dat de natuurlijke leefomgeving van een konijn steeds beperkter wordt waardoor er sneller overschotten tot stand komen maar goed. Maar welke 'schade' berokkent een edelhert of wild zwijn dan aan de omgeving dat er op gejaagd mag worden? Of is deze jacht niet in het kader van 'het beperken van het aantal .... tbv het behoud van de omgeving' maar gewoon puur voor de lol?

edit: typevaut

Het feit dat er op sommige gebieden een konijnenoverschot is komt niet door het beperken van hun leefgebied maar door het ontbreken van hun natuurlijke vijanden wiens leefgebied is beperkt of in sommige gevallen nooit heeft bestaan. (de konijnenplaag in Australie werd veroorzaakt door het introduceren van flappies op een continent waar nagenoeg geen flappie-roofdieren bestonden).

Op hert wordt vaak gejaagd i.v.m. het feit dat in sommige gebieden dankzij het kunstmatig bijvoederen van dieren er een stuk natuurlijke sterfte geëlimineerd is waardoor er vaak te veel dieren op een klein gebied wonen. Wilde zwijnen zijn schadelijk voor de landbouw……en de boswandelaars Ik kan me herinneren dat toen ik klein was ik een keer in het bos aan het wandelen was en ik stoorde een zeug met kleine….ik heb nog nooit zo hard moeten rennen… haha.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-11-2004 14:26 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 november 2004 14:24 schreef Chelman het volgende:
Ik kan me herinneren dat toen ik klein was ik een keer in het bos aan het wandelen was en ik stoorde een zeug met kleine….ik heb nog nooit zo hard moeten rennen…
[psycholoog-modus]Aha.. interessant.. we naderen de kern van het probleem. Vertel daar eens meer over...[/psycholoog-modus]



I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen